Z202411210
OF-297113
vyhlásená
166481
Generálna prokuratúra Slovenskej republiky
Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK
Obstaranie podpory k aplikačno-programovému vybaveniu Softip Profit
účtovníctvo, mzdy, ekonomické výkazy, majetok
Služba
1. Služby podpory aplikačného programového vybavenia
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora aplikačného programového vybavenia Softip Profit (ďalej len "APV") v rozsahu podľa Prílohy č. 1 bude zahŕňať Hot Line - poskytnutie odpovede cez Call centrum na otázky týkajúce sa problémov vzniknutých pri používaní APV, prijatie nahlásených problémov a reklamácií, pričom služby Hot Line Poskytovateľ zabezpečí v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 15:00 hod. |
Podpora APV v rozsahu podľa Prílohy č. 1 bude zahŕňať údržbu APV - poskytovanie aktuálnych verzií APV so zapracovanými zmenami právnych predpisov, poskytovanie verzií APV s jeho optimalizovanými funkciami. |
Podpora k APV bude zahŕňať poskytnutie verzií APV s rozšírenou funkcionalitou všeobecného charakteru ak k takému rozšíreniu dôjde počas poskytovania podpory k APV, poskytnutie aktualizovaných verzií APV reflektujúcich kontinuálny vývoj použitej technologickej platformy. |
Podpora k APV bude zahŕňať prístup do Centra podpory zákazníka. |
Objednávateľ požaduje podporu k APV na obdobie od 01.01.2025 do 31.12.2025. |
Objednávateľ požaduje možnosť importu údajov zo svojich podriadených organizačných zložiek, ktoré využívajú rovnaké APV. |
Názov |
I. CENA |
1. Poskytovateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky v rozsahu Prílohy č. 1 uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy uvedenej v Zmluve. |
2. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy musí obsahovať všetky náklady Poskytovateľa spojené s plnením predmetu zákazky/zmluvy. |
II. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY |
1. Poskytovateľ je povinný v termíne do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Objednávateľovi vlastný záväzný návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý musí byť v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. V prípade, že návrh na plnenie predmetu zmluvy nespĺňa všetky požiadavky Objednávateľa, považuje sa porušenie tejto povinnosti za podstatné porušenie zmluvy zo strany Poskytovateľa. |
2. Poskytovateľ sa zaväzuje, že predmet plnenia bude poskytnutý od 01.01.2025 – 31.12.2025 v súlade s Prílohou č. 1 tejto zmluvy. |
3. Podrobnosti dodania (napr. email na zaslanie prístupových práv) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou Objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
4. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre Objednávateľa užívacie práva ku všetkým produktom v rozsahu technickej špecifikácie predmetu zákazky, osobitných požiadaviek na plnenie a zmluvných podmienok v rozsahu podľa Prílohy č. 1. |
III. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby na základe Poskytovateľom vyhotovenej a doručenej faktúry subjektom v rozsahu podľa Prílohy č. 1. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy na príslušný kalendárny štvrťrok bude uskutočňovaná vždy k dvadsiatemu (20.) dňu prvého mesiaca príslušného kalendárneho štvrťroka (t. j. k 20.01., 20.04., 20.07. alebo 20.10.) vo výške jednej štvrtiny (1/4) zmluvnej ceny platnej pre aktuálny kalendárny rok. |
2. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa riadneho doručenia faktúry subjektom v rozsahu podľa Prílohy č. 1. |
3. Poskytovateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailové adresy, ktoré Objednávateľ oznámi Poskytovateľovi, a to bezodkladne po jej vystavení. Poskytovateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu Objednávateľa. |
4. Miesto doručenia faktúr (v listinnej podobe a elektronicky) oznámi Objednávateľ Poskytovateľovi do 6 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
5. Poskytovateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená Poskytovateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť Poskytovateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a Poskytovateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
IV. ĎALŠIE USTANOVENIA |
1. Ak Poskytovateľ poruší akúkoľvek povinnosť podľa tejto zmluvy alebo neposkytne plnenie v súlade s požiadavkami špecifikovanými v technickej špecifikácii predmetu, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Poskytovateľa zmluvnú pokutu podľa článku XIII VZP OPET. |
2. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie akejkoľvek povinnosti Poskytovateľa podľa tejto zmluvy, podľa VZP a nesplnenie požiadaviek stanovených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
3. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré Objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku. |
4. Objednávateľ uzatvorí s Poskytovateľom zmluvu o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností podľa zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 23:59
1,00 ako celok podľa Opisného formulára
114 366,12
95 305,10
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.12.2024 14:44
23.12.2024 16:00
23.12.2024 16:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Celkový počet predložených ponúk: 0 |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: