• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2024 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2024 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.12.2024 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.12.2024 08:35

Detail zákazky Z202411204

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2024 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    21.12.2024 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.12.2024 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.12.2024 08:35

Základné údaje

Z202411204

OF-297118

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10226867

Objednávateľ

30793629

Kancelária Súdnej rady Slovenskej republiky

Hlavné námestie 8, Bratislava, 81422, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektronické stravovacie karty pre rok 2025.

Elektronická stravovacia karta; Dodanie a správa elektronických stravovacích kariet; Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet.

  • 30237131-6 - Elektronické karty
  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektronické stravovacie karty pre rok 2025.
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa (objednávateľa) prostredníctvom elektronických stravovacích kariet v zmluvných prevádzkach/predajniach dodávateľa na území Slovenskej republiky, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2011 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet stravovacích kariet: KUS 3 5
Nominálna hodnota stravovacej jednotky: EUR bez DPH 6,25
Predpokladaný maximálny počet stravovacích jednotiek od 01.01.2025 do 31.12.2025 (5 x 249): KUS 1245
Celková maximálna nominálna hodnota všetkých stravovacích jednotiek od 01.01.2025 do 31.12.2025 (5 x 249 x 6,25 EUR). EUR bez DPH 7 781,25
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Čipová stravovacia karta: Áno, s možnosťou mesačného dobíjania kreditu v ľubovoľnej výške.
Použitie stravovacej karty: Minimálne 1000 prevádzok/predajní na území Slovenskej republiky.
PIN stravovacej karty: Áno. Požiadavka na zadanie PIN kódu sa uplatní pri platení sumy, ktorá prevyšuje 50,00 EUR.
Neobmedzený objem transakcie v rámci výšky kreditu: Áno.
Vystavenie novej stravovacej karty: Áno, najneskôr do 4 pracovných dní, možnosť objednať novú kartu kedykoľvek počas platnosti zmluvy.
Platnosť stravovacej karty: Minimálne 3 roky.
Možnosť zablokovania stravovacej karty: Áno.
Správa elektronických stravovacích kariet: Áno.
Telefonická zákaznícka linka: Áno.
Mobilná aplikácia: Áno, kompatibilná s OS Android a IOS.
Online aplikácia: Áno.
Možnosť prezerať zostatok na stravovacej karte: Áno, v mobilnej aj v online aplikácii.
Online objednanie stravovacích kariet a kreditu: Áno.
Ďalšie možnosti využitia stravovacej karty: Áno, benefitný systém, rekreačný poukaz, identifikačná karta.
Možnosť kontaktnej a aj bezkontaktnej platby: Áno.
Bezpečnostný čip na stravovacej karte: Áno.
Možnosť individuálneho navýšenia kreditu na stravovacej karte: Áno.
Možnosť vystavenia stravovacej karty na meno zamestnanca: Áno.
Nabitie kreditu na stravovaciu kartu: Do jednej hodiny (1) od záväzného objednania.
Možnosť zablokovania stravovacej karty v prípade straty: Áno.
Stravovacia karta musí obsahovať: Názov a logo dodávateľa, ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, meno a priezvisko držiteľa karty..
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Lehota plnenia od 01.01.2025 do 31.12.2025.
V zmluvnej cene musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením a dodaním stravovacích kariet objednávateľovi. Provízia dodávateľa musí pokrývať všetky náklady týkajúce sa vydania, revydania, aktivácie, blokácie, personalizácie, transakčných a prípadne iných nákladov, a náklady týkajúce sa dodania stravovacích kariet na miesto plnenia, ktorým je sídlo verejného obstarávateľa/objednávateľa. Výška provízie je nemenná počas celej doby platnosti zmluvy. Dodávateľ nesmie účtovať žiadne iné poplatky ako sú uvedené v zmluve.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej jednotky počas platnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravovacej jednotky musia byť započítané do provízie dodávateľa.
Vrátane zaškolenia zamestnanca objednávateľa so systémovou a užívateľskou podporou.
Dobíjanie stravovacích kariet bude prebiehať prostredníctvom bezplatného portálu.
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať po dobu minimálne nasledujúcich 3 mesiacov.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet zmluvnej ceny v EUR bez DPH, DPH, v EUR s DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy vrátane vyčíslenia výšky provízie.
Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby, ktorá bude zodpovedať na strane dodávateľa za plnenie zmluvy.
Fakturácia sa bude uskutočňovať za riadne a včasne poskytnuté plnenie v zmysle zmluvy. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu dodávateľovi za plnenie predmetu zmluvy najneskôr do 21 kalendárnych dní odo dňa doručenia každej jednotlivej faktúry objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavné námestie 8, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 00:00

1,00 Množstvo podľa funkčnej a technickej špecifikácie.

7 876,96

7 859,06

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.12.2024 08:52

21.12.2024 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.12.2024 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 419
 10
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.12.2024 09:17 - Vstupná ponuka 7 876,96 € Cena s DPH
18.12.2024 13:06 - Najvýhodnejšia ponuka 7 876,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS