30793629
Kancelária Súdnej rady Slovenskej republiky
Hlavné námestie 8, Bratislava, 81422, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Elektronické stravovacie karty pre rok 2025.
Elektronická stravovacia karta; Dodanie a správa elektronických stravovacích kariet; Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet.
Tovar, Služba
|
1. Elektronické stravovacie karty pre rok 2025.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa (objednávateľa) prostredníctvom elektronických stravovacích kariet v zmluvných prevádzkach/predajniach dodávateľa na území Slovenskej republiky, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
| Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2011 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet stravovacích kariet: | KUS | 3 | 5 | |
| Nominálna hodnota stravovacej jednotky: | EUR bez DPH | 6,25 | ||
| Predpokladaný maximálny počet stravovacích jednotiek od 01.01.2025 do 31.12.2025 (5 x 249): | KUS | 1245 | ||
| Celková maximálna nominálna hodnota všetkých stravovacích jednotiek od 01.01.2025 do 31.12.2025 (5 x 249 x 6,25 EUR). | EUR bez DPH | 7 781,25 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Čipová stravovacia karta: | Áno, s možnosťou mesačného dobíjania kreditu v ľubovoľnej výške. |
| Použitie stravovacej karty: | Minimálne 1000 prevádzok/predajní na území Slovenskej republiky. |
| PIN stravovacej karty: | Áno. Požiadavka na zadanie PIN kódu sa uplatní pri platení sumy, ktorá prevyšuje 50,00 EUR. |
| Neobmedzený objem transakcie v rámci výšky kreditu: | Áno. |
| Vystavenie novej stravovacej karty: | Áno, najneskôr do 4 pracovných dní, možnosť objednať novú kartu kedykoľvek počas platnosti zmluvy. |
| Platnosť stravovacej karty: | Minimálne 3 roky. |
| Možnosť zablokovania stravovacej karty: | Áno. |
| Správa elektronických stravovacích kariet: | Áno. |
| Telefonická zákaznícka linka: | Áno. |
| Mobilná aplikácia: | Áno, kompatibilná s OS Android a IOS. |
| Online aplikácia: | Áno. |
| Možnosť prezerať zostatok na stravovacej karte: | Áno, v mobilnej aj v online aplikácii. |
| Online objednanie stravovacích kariet a kreditu: | Áno. |
| Ďalšie možnosti využitia stravovacej karty: | Áno, benefitný systém, rekreačný poukaz, identifikačná karta. |
| Možnosť kontaktnej a aj bezkontaktnej platby: | Áno. |
| Bezpečnostný čip na stravovacej karte: | Áno. |
| Možnosť individuálneho navýšenia kreditu na stravovacej karte: | Áno. |
| Možnosť vystavenia stravovacej karty na meno zamestnanca: | Áno. |
| Nabitie kreditu na stravovaciu kartu: | Do jednej hodiny (1) od záväzného objednania. |
| Možnosť zablokovania stravovacej karty v prípade straty: | Áno. |
| Stravovacia karta musí obsahovať: | Názov a logo dodávateľa, ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu, meno a priezvisko držiteľa karty.. |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Lehota plnenia od 01.01.2025 do 31.12.2025. |
| V zmluvnej cene musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením a dodaním stravovacích kariet objednávateľovi. Provízia dodávateľa musí pokrývať všetky náklady týkajúce sa vydania, revydania, aktivácie, blokácie, personalizácie, transakčných a prípadne iných nákladov, a náklady týkajúce sa dodania stravovacích kariet na miesto plnenia, ktorým je sídlo verejného obstarávateľa/objednávateľa. Výška provízie je nemenná počas celej doby platnosti zmluvy. Dodávateľ nesmie účtovať žiadne iné poplatky ako sú uvedené v zmluve. |
| Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravovacej jednotky počas platnosti zmluvy je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravovacej jednotky musia byť započítané do provízie dodávateľa. |
| Vrátane zaškolenia zamestnanca objednávateľa so systémovou a užívateľskou podporou. |
| Dobíjanie stravovacích kariet bude prebiehať prostredníctvom bezplatného portálu. |
| Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať po dobu minimálne nasledujúcich 3 mesiacov. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet zmluvnej ceny v EUR bez DPH, DPH, v EUR s DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy vrátane vyčíslenia výšky provízie. |
| Dodávateľ je povinný oznámiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby, ktorá bude zodpovedať na strane dodávateľa za plnenie zmluvy. |
| Fakturácia sa bude uskutočňovať za riadne a včasne poskytnuté plnenie v zmysle zmluvy. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu dodávateľovi za plnenie predmetu zmluvy najneskôr do 21 kalendárnych dní odo dňa doručenia každej jednotlivej faktúry objednávateľovi. |
Hlavné námestie 8, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 00:00
1,00 Množstvo podľa funkčnej a technickej špecifikácie.
7 876,96
7 859,06
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.12.2024 08:52
21.12.2024 16:00
23.12.2024 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 18.12.2024 09:17 - Vstupná ponuka | 7 876,96 | € | Cena s DPH |
| 18.12.2024 13:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 876,90 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: