• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2024 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    30.12.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.12.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.12.2024 11:50

Detail zákazky Z202411189

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.12.2024 09:55
  •    Predkladanie ponúk
    30.12.2024 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.12.2024 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.12.2024 11:50

Základné údaje

Z202411189

OF-297088

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10240663

Objednávateľ

42054575

Správa ciest Žilinského samosprávneho kraja

M. Rázusa 104, Žilina, 01001, SVK

Dodávateľ

36000124

HAKOM, s.r.o.,

Československej armády 18, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zvislé dopravné značky a príslušenstvo

dopravné značky, dopravné zariadenie, príslušenstvo

  • 34992200-9 - Dopravné značky
  • 34920000-2 - Cestné príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zvislé dopravné značky na Fe Zn podklade, reflexná trieda RA2 a dopravné zariadenia
Funkcia
Zabezpečenie zvislého dopravného značenia a dopravných zariadení vrátane príslušenstva pre cesty  II. a III. triedy z dôvodu zabezpečenia plynulej premávky a odstraňovania nedostatkov a problémov v dopravnom značení a v zjazdnosti ciest v zmysle povinností vyplývajúcich zo zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon) v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
101, 110, 142, 151  Trojuholnik 900 ks 5
121 Trojuholník  630 ks 21
152-10 Obdĺžnik 1000x300 ks 1
254, 270  Kruh 600 ks 2
268, 269  Štvorec  900x900 ks 4
302, 303 Štvorec  600x600 ks 2
305,306 Obdĺžnik 600x900 ks 4
325 - 10 Štvorec  750-750 ks 1
502 Obdĺžnik 231x420 ks 42
Obdĺžnik 1500x1000 ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Fólia triedy HIP RA2
Typ dopravných značiek trvalé, prenosné, zvislé
Materiál dopravných značiek na pozinkovanom podklade
Povrch dopravného značenia hladký, umývateľný a odolný voči poveternostným vplyvom
Dopravné značky a dopravné zariadenia musia byť so zahnutým lisovaným okrajom (dvojitý ohyb). áno
Dopravné značky a dopravné zariadenia musia mať platné CE certifikáty nemennosti parametrov stavebných výrobkov. áno
Predmet zákazky musí spĺňať podmienky Vyhlášky 30/2020 Z.z. Ministerstva vnútra Slovenskej republiky o dopravnom značení, STN 018020 Dopravné značky na pozemných komunikáciách, ostatných súvisiacich platných technických noriem a predpisov, a byť v súlade so Vzorovými listami VL6.1 a VL6.4 Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky. áno
 2. Dopravné zariadenia a príslušenstvo ZDZ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Upínacia svorka ø 60 FeZn ks 108
Stĺpik FeZn, 60 mm, hr. 3 mm    3m ks 9
Krytka na stĺpik 60mm ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dopravné značky a dopravné zariadenia musia mať platné CE certifikáty nemennosti parametrov stavebných výrobkov. áno
Predmet zákazky musí spĺňať podmienky Vyhlášky 30/2020 Z.z. Ministerstva vnútra Slovenskej republiky o dopravnom značení, STN 018020 Dopravné značky na pozemných komunikáciách, ostatných súvisiacich platných technických noriem a predpisov, a byť v súlade so Vzorovými listami VL6.1 a VL6.4 Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. Miestom plnenia sú strediská objednávateľa - Čadca, Kysucké Nové Mesto, Makov.
2. Odberateľ požaduje predložiť podrobný rozpis ocenených položiek v rozsahu jednotková cena v EUR bez DPH, celková cena v EUR bez DPH, celková cena spolu v EUR bez DPH, 23% DPH v EUR a celková cena spolu v EUR s DPH do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy.
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar do sídla v súlade s požiadavkami podľa tejto zmluvy bez vád, poškodenia alebo iného opotrebovania ako tovar nový, nepoužívaný. Pri dopravných značkách alebo zariadeniach, ktoré nie sú v opisnom formulári jednoznačne špecifikované, odberateľ poskytne dodávateľovi presnú špecifikáciu alebo grafickú prílohu.
4. Jednotkové ceny ocenených položiek sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy a zahŕňajú všetky náklady spojené s dodaním predmetu zmluvy vrátane balného, naloženia, dopravy do miest plnenia, vyloženia z dopravného prostriedku v mieste plnenia a zohľadňujú všetky riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
5. Dodávateľ do 3 dní od uzatvorenia zmluvy zašle odberateľovi kontaktné údaje (tel. číslo a mail) na osobu, ktorá bude za dodávateľa komunikovať s odberateľom.
6. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy:
a) doklady preukazujúce zhodu výrobku s technickými špecifikáciami v zmysle zákona č. 133/2013 Z.z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov (certifikát zhody, SK - certifikát, SK vyhlásenie o parametroch) na všetky druhy dopravných zariadení a značiek a potrebného príslušenstva pre zvislé dopravné značky,
b) ak dodávateľ nie je výrobcom, požaduje sa predložiť čestné vyhlásenie, že sa zaväzuje dodávať tovar od výrobcu, od ktorého predložil doklady preukazujúce zhodu výrobku s technickými špecifikáciami (certifikát zhody, SK-certifikát, SK-vyhlásenie o zhode).
7. Dodanie tovaru je požadované v lehote na jeho dodanie v pracovných dňoch, pondelok - piatok od 6.30 hod do 13.00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe predávajúceho telefonicky minimálne 1 deň vopred.
8. Požaduje sa, aby tovar bol zabalený obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. Použité obaly sú určené na jednorazové použitie, sú nevratné a ekologicky zlikvidovateľné.
9. Odberateľ má právo odmietnuť tovar, ak bol dodaný v rozpore s objednávkou, alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predložených dokladov. O odmietnutí tovaru a dôvode odmietnutia bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami.
10. Dodávateľ ručí za predmet dodávky t. z., že tovar má v dobe preberania požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
11. Dodávateľ sa zaručuje za kvalitu dodávaného tovaru podľa aktuálnych platných technických noriem a za úplnosť dodávky tovaru. Dodávateľ musí predložiť nasledovné informácie o dodávanom tovare : a) návod na montáž a osadenie, b) podrobné informácie o akýchkoľvek obmedzeniach týkajúcich sa umiestnenia alebo použitia, c) návod na používanie, údržbu a čistenie.
12. Dodávateľ zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia kupujúcim v mieste dodania.
13. Dodávateľ pri dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru.
14. Dodávateľ vystaví faktúru na základe potvrdeného dodacieho listu. Lehota splatnosti faktúr je do 30 dní od jej doručenia odberateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu.
15. Záručná doba začína plynúť odo dňa dodania tovaru odberateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa na tovar vzťahujú a je v trvaní 7 rokov na dopravné značky, zariadenia a fólie a 24 mesiacov na ostatný tovar.
16. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia odberateľom aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Odberateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar.
17. Odberateľ sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme najneskôr však v lehote do 7 pracovných dní od ich zistenia. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj elektronickými prostriedkami alebo telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní kupujúci písomne najbližší nasledujúci pracovný deň.
18. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je dodávateľ povinný odberateľovi oznámiť odmietnutie a dôvod uznania vady v 5-dňovej lehote.
19. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním objednaného tovaru je odberateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania.
20. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
21. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Žilinský, Slovenská republika

07.01.2025 00:00 — 08.01.2025 00:00

1,00 komplet

3 587,00

3 587,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.12.2024 09:55

30.12.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.12.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 250
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.12.2024 15:23 - Vstupná ponuka 3 542,00 € Cena bez DPH
18.12.2024 15:23 - Najvýhodnejšia ponuka 3 542,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS