00691135
Mesto Košice
Trieda SNP 48/A, Košice, 04011, SVK
35732431
DOLIS GOEN, s.r.o.
Stará Vajnorská 11, Bratislava, 83104, SVK
Tlač mestských novín na rok 2025
tlač, tlačiarenské služby
Služba
|
1. Tlač novín
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Tlač novín |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Predpokladaný náklad mesačne | ks | 100 000 | ||
| Celkový predpokladaný náklad počas rámcovej dohody | ks | 1 100 000 | ||
| Počet strán výtlačku | počet | 28 | 36 | |
| Rozmer formátu | mm | 210 x 297 | ||
| Kvalita papiera (LWC papier) | g | 60 | 80 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Periodicita tlače | 1 x za mesiac, celkovo 11 x za rok , v mesiacoch júl -august 1 tlač |
| Formát | A4 |
| Väzba | V1 |
| Farebnosť | 4+4 |
| Kvalita papiera | LWC papier - 60g - 80g |
| Tlačové podklady | pdf, e-mailom |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Celková zmluvná cena Rámcovej dohody zahŕňa všetky náklady spojené s plnením Rámcovej dohody. Konečná cena obsahuje všetky náklady (tlač, balenie, dopravu na miesto plnenia). |
| Počet vydaní novín uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky je predpokladaný, nie záväzný. Zmluvné strany so dohodli, že Dodávateľ si neuplatní náhradu škody voči Objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladaný počet vydaní novín počas platnosti Rámcovej dohody. |
| Počet strán jednotlivých vydaní novín je možné znížiť na 24 strán, v závislosti od objemu inzercie. Pri zmene počtu strán ( zníženie) bude cena upravená alikvotne podľa celkovej zmluvnej ceny za tlač alebo jednotkovej ceny za stranu. |
| Predpokladaný počet strán jedného výtlačku novín je 28 strán v mesiacoch január, február, marec, apríl, máj, jún, september, október, november a december. V mesiacoch júl a august je predpokladaný počet 36 strán jedného výtlačku novín ako dvojčísla. |
| Plnenie sa uskutoční až na základe Čiastkovej výzvy (objednávky), ktorá upresní presný počet novín, počet strán, termín plnenia a miesto dodania plnenia. Dodanie plnenia je na 1 adresu v rámci mesta Košice. |
| Objednávateľ sa zaväzuje, že poskytne Dodávateľovi podklady v elektronickej podobe vo formáte PDF v dohodnutých termínoch. |
| Predpokladané termíny dodania grafických podkladov do tlače - 14.01.2025, 11.02.2025, 11.03.2025, 08.04.2025, 13.05.2025, 10.06.2025, 08.07.2025, 09.09.2025, 14.10.2025, 11.11.2025, 09.12.2025. |
| Lehota plnenia je max. do troch pracovných dní odo dňa dodania grafických podkladov vo formáte PDF. |
| Dodávateľ zodpovedá za to, že do novín nebudú vložené žiadne reklamné ani iné prílohy, ktoré Objednávateľ vopred neschválil. |
| Objednávateľ vyžaduje dodržanie správneho a úplného zoradenia strán, kvalitu papiera, farebnosť, väzbu, orez. |
| Dodávateľ sa zaväzuje v prípade preukázateľne chybného alebo poškodeného predmetu zákazky dodať opravenú verziu najneskôr do 3 pracovných dní od dňa doručenia reklamácie. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade dodania nekvalitnej tlače, preukázateľne spôsobenej vadou tlače, odstúpiť od Rámcovej dohody. |
| Dodávateľ je oprávnený fakturovať Objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu Čiastkovej výzvy (objednávky) a to na základe preukázateľne zrealizovaného plnenia Čiastkovej výzvy (objednávky). Dodávateľ vystaví faktúru za tlač a dodanie jednotlivého plnenia do 10 dní po splnení požiadavky. |
| V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní od dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
| DPH sa bude fakturovať v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. K cene bude pripočítaná DPH v sadzbe podľa právnych predpisov účinných ku dňu uskutočnenia zdaniteľného plnenia. |
| Do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody, teda ešte pred samotným zmluvným plnením , Dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet s jednotkovou a celkovou cenou bez DPH, sadzbou DPH a cenou s DPH, zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 kalendárnych mesiacov od Momentu uzavretia. |
| Záverečné ustanovenie: Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Rámcovej dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
| Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Trieda SNP 48/A, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
12
1,00 komplet
128 221,02
106 850,85
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.12.2024 09:55
20.12.2024 10:00
20.12.2024 10:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 19.12.2024 20:22 - Vstupná ponuka | 128 220,00 | € | Cena s DPH |
| 19.12.2024 20:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 128 220,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: