Z202411171
OF-297097
zrušená
36086932
Galéria Jána Koniarka v Trnave
Zelený kríček 3, Trnava, 91701, SVK
Zabezpečenie elektronických stravovacích kariet pre zamestnancov objednávateľa
Elektronické stravovacie karty, dodávka stravovacích kariet
Tovar, Služba
|
1. Zabezpečenie stravných lístkov pre zamestnancov objednávateľa.
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie elektronických stravovacích kariet pre zamestnancov objednávateľa. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | eur | 7 | ||
| Predpokladané množstvo | ks | 3472 | ||
| Elektronické stravovacie karty: počet aktívnych elektronických stravovacích kariet najmenej 12 ks na začiatku zmluvného vzťahu a priebežne podľa potreby | ks | 14 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Elektronická stravovacia karta musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
| Elektronická stravovacia karta musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu |
| Elektronická stravovacia karta musí obsahovať | minimálne 3 roky platnosť |
| Elektronická stravovacia karta musí obsahovať | Meno zamestnanca - držiteľa stravovacej karty |
| Elektronická stravovacia karta musí obsahovať | umožňuje okamžitú blokáciu zamestnancom pri strate alebo odcudzení |
| Elektronická stravovacia karta | karta musí byť bezkontaktná s možnosťou overenia zostatku hodnoty stravovacích jednotiek v EUR prostredníctvom internetu alebo iným spôsobom |
| Elektronická stravovacia karta | musí byť chránená PIN kódom |
| Neobmedzený objem transakcie v rámci výšky kreditu | ÁNO |
| Minimálna platba stravovacou kartou | 0,01 Euro |
| Možnosť bezkontaktnej platby | ÁNO |
| Názov |
| V zmluvnej ponúknutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením a dodaním stravovacích kariet objednávateľovi. Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady týkajúce sa vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie , transakčných a prípadne iných nákladov a dodania stravovacích kariet na miesto plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa. |
| Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravovacím kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke, súčasťou objednávky bude príloha s menným zoznamom zamestnancov objednávateľa, priradený počet stravných jednotiek i nominálna hodnota stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravovacej karte objednávateľa. |
| Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravovacím kartám do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania zmluvy zvýšiť nominálnu hodnotu stravnej jednotky. |
| Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa |
| Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi Faktúry budú zasielané elektronicky na e-mailovú adresu. E-mailová adresa bude zadaná dodávateľovi po uzatvorení zmluvy |
| Vrátane dopravy na adresu objednávateľa |
| Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať po dobu minimálne 3 mesiacov. |
| Objednávateľ zašle menný zoznam svojich zamestnancov dodávateľovi pre vydanie stravovacích kariet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
| Dodávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravovacích kariet na miesto plnenia podľa objednávky, do 5 pracovných dní od zadania objednávky. |
| Názov | Upresnenie |
| Doba platnosti elektronických stravovacích kariet | minimálne 3 roky |
| Interval objednávania | mesačne od 1.1.2025 do 31.12.2025 |
Zelený kríček 3, 91701 Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
01.01.2025 12:21 — 31.12.2025 12:21
3 458,00 7
18 000,00
17 981,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.12.2024 12:24
19.12.2024 13:23
19.12.2024 13:38
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
|---|---|---|---|---|
| Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka | ||||
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: