• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2024 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2024 13:23
  •    Zrušenie zákazky
    19.12.2024 13:25

Detail zákazky Z202411171

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2024 12:24
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2024 13:23
  •    Zrušenie zákazky
    19.12.2024 13:25

Základné údaje

Z202411171

OF-297097

zrušená

Objednávateľ

36086932

Galéria Jána Koniarka v Trnave

Zelený kríček 3, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie elektronických stravovacích kariet pre zamestnancov objednávateľa

Elektronické stravovacie karty, dodávka stravovacích kariet

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30237131-6 - Elektronické karty

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravných lístkov pre zamestnancov objednávateľa.
Funkcia
Zabezpečenie elektronických stravovacích kariet pre zamestnancov objednávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky eur 7
Predpokladané množstvo ks 3472
Elektronické stravovacie karty:  počet aktívnych elektronických stravovacích kariet najmenej 12 ks na začiatku zmluvného vzťahu a priebežne podľa potreby ks 14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Elektronická stravovacia karta musí obsahovať názov a logo dodávateľa
Elektronická stravovacia karta  musí obsahovať ochranné prvky proti falšovaniu
Elektronická stravovacia karta  musí obsahovať minimálne 3 roky platnosť
Elektronická stravovacia karta  musí obsahovať Meno zamestnanca - držiteľa stravovacej karty
Elektronická stravovacia karta  musí obsahovať umožňuje okamžitú blokáciu zamestnancom pri strate alebo odcudzení
Elektronická stravovacia karta karta musí byť bezkontaktná s možnosťou overenia zostatku hodnoty stravovacích jednotiek v EUR prostredníctvom internetu alebo iným spôsobom
Elektronická stravovacia karta musí byť chránená PIN kódom
Neobmedzený objem transakcie v rámci výšky kreditu ÁNO
Minimálna platba stravovacou kartou 0,01 Euro
Možnosť bezkontaktnej platby ÁNO
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V zmluvnej ponúknutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením a dodaním stravovacích kariet objednávateľovi. Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady týkajúce sa vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie , transakčných a prípadne iných nákladov a dodania stravovacích kariet na miesto plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa.
Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravovacím kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke, súčasťou objednávky bude príloha s menným zoznamom zamestnancov objednávateľa, priradený počet stravných jednotiek i nominálna hodnota stravnej jednotky, na základe ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravovacej karte objednávateľa.
Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravovacím kartám do 24 hodín od prijatia záväznej objednávky.
Objednávateľ si vyhradzuje právo počas trvania zmluvy zvýšiť nominálnu hodnotu stravnej jednotky.
Zmluvné strany sa dohodli,  že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi Faktúry budú zasielané elektronicky na e-mailovú adresu. E-mailová adresa bude zadaná dodávateľovi po uzatvorení zmluvy
Vrátane dopravy na adresu objednávateľa
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať po dobu minimálne 3 mesiacov.
Objednávateľ zašle menný zoznam svojich zamestnancov dodávateľovi pre vydanie  stravovacích kariet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ požaduje dodanie objednaného množstva stravovacích kariet na miesto plnenia podľa objednávky, do 5 pracovných dní od zadania objednávky.
Názov Upresnenie
Doba platnosti elektronických stravovacích kariet minimálne 3 roky
Interval objednávania mesačne od 1.1.2025 do 31.12.2025

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Zelený kríček 3, 91701 Trnava, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

01.01.2025 12:21 — 31.12.2025 12:21

3 458,00 7

18 000,00

17 981,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.12.2024 12:24

19.12.2024 13:23

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.12.2024 13:38

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 414
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS