• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2024 11:53
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.12.2024 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.12.2024 12:50

Detail zákazky Z202411165

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.12.2024 11:53
  •    Predkladanie ponúk
    19.12.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.12.2024 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.12.2024 12:50

Základné údaje

Z202411165

OF-297047

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10210556

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

54629331

Alanata a. s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Automatizovaný aplikačný monitoring interných parametrov aplikácií - licencie DYNATRACE

Licenčné softvérové vybavenie, softvér, aplikačný monitoring,

  • 48461000-7 - Analytický alebo vedecký softvérový balík
  • 48986000-3 - Softvérový balík na testovanie programov

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Automatizovaný aplikačný monitoring interných parametrov aplikácií - licencie DYNATRACE
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávka a implementácia monitorovania interných parametrov aplikácií na platforme Java. Verejný obstarávateľ požaduje dodať licencie a SW na obdobie 12 mesiacov. Dodané licencie musia umožniť vkladať metriky a logy z externých komponentov v objeme 5 GB denne.
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie licencií na automatizovaný aplikačný monitoring, ktorý poskytne nasledujúcu funkcionalitu:
1. umožňuje monitorovanie interných parametrov aplikácií na platforme Java, pričom nevyžaduje úpravy monitorovaných aplikácií,
2. monitoruje všetky vrstvy aplikácie a infraštruktúry od virtualizácie cez úroveň operačného systému, procesy, služby až po frontend vrstvu aplikácie,
3. monitoruje interakcie koncových používateľov s aplikáciami,
4. automaticky vytvára a aktualizuje metriky monitorovaných systémov a aplikácií,
5. analyzuje a vyhodnocuje zbierané údaje pomocou umelej inteligencie bez potreby externých nástrojov,
6. automaticky vyhodnocuje vzťahy medzi monitorovanými objektami na základe reálnej komunikácie a zistených informáciách o topológii,
7. dáva upozornenia na vzniknuté anomálie a poskytuje skutočnú príčinu problémov či výpadkov,
8. umožňuje zobrazovať cez webové rozhranie všetky namerané údaje a vytvárať vlastné prehľady a grafy,
9. poskytuje API rozhrania pre integráciu s aplikáciami tretích strán,
10. podporuje maskovanie osobných údajov v reálnom čase, pričom osobné údaje nesmú byť ukladané v nezašifrovanom tvare,
11. analyzuje aplikačné zraniteľnosti priamo v kontexte bežiacej aplikácie, namiesto statického skenovania,
12. umožňuje automatické posudzovanie kontextu zraniteľnej aplikácie (ako napr.: detekcia prístupov z internetu, vyhodnocovanie potenciálnych hrozieb, vrátane možného prístupu k citlivým),
13. podporuje automatickú prioritizáciu najkritickejších zraniteľností.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Dynatrace Managed Host pre server s OS RedHat/Centos, 16 GB RAM (per Host Unit) od 1.1.2025 na 12 mesiacov ks 50
2. Dynatrace Digital Experience Monitoring – Term licenses pre server s OS RedHat/Centos, 8 GB RAM (Per Million Annual Units DEM) od 1.1.2025 na 12 mesiacov ks 2
3. Dynatrace Davis Data Units – Term licenses pre server s OS Windows 32 GB RAM (Per Million Annual Units DEM) od 1.1.2025 na 12 mesiacov ks 1
4. Dynatrace Application Security Units – Term lisense pre server s OS Windows 16 GB RAM -  vrátane zabezpečenia detekcie aplikačných zraniteľností pre servery (na 10 000 hodín) od 1.1.2025 na 12 mesiacov ks 10
 2. Technická podpora, konzultačné a implementačné služby
Funkcia
Technická podpora poskytovateľa a poskytovanie konzultačných a implementačných služieb v rozsahu:
a.)  identifikácia cieľov a potrieb prostredia,
b.) návrh architektúry a optimálneho nasadenia,
c.) inštalácia a kustomizácia prostredia,
d.) poskytovanie podrobných prehľadov o výkone aplikácií s cieľom identifikovať problémy a ich príčiny,
e.) odporúčania na zlepšenie výkonnosti aplikácií,
f.) podpora pri diagnostike problémov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Maximálny rozsah technickej podpory MD 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obdobie poskytovania technickej podpory 12 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 3 (troch) dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi potvrdenie/potvrdenia výrobcu alebo oprávnenej osoby licencií, dokladujúce, že uchádzač je autorizovaným partnerom výrobcu pre predaj produktov na území Slovenskej republiky.
2. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť prostredníctvom elektronickej pošty Objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte XLSX, konkrétnu špecifikáciu dodaného tovaru a kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy.
3. Technická podpora bude poskytovaná podľa aktuálnych potrieb objednávateľa na základe písomných objednávok. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky alebo jeho časť na základe preberacieho protokolu alebo akceptačného listu.
4. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek interné a externé náklady a výdavky Poskytovateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky vrátane zisku.
5. Predávajúci je povinný zabezpečiť, aby on a jeho subdodávatelia a subdodávatelia v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorým v súvislosti s touto zmluvou vznikla povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora, boli riadne, včas a po celú dobu trvania tejto zmluvy zapísaný do registra partnerov verejného sektora.
6. Požaduje sa súčinnosť pri uzatvorení Zmluvy o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností podľa §19 ods. 2 zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, predmetom ktorej je stanovenie základných úloh a princípov spolupráce zmluvných strán s cieľom zabezpečiť kybernetickú bezpečnosť pri prevádzke sietí a informačných systémov prevádzkovateľa počas ich životného cyklu, predchádzať kybernetickým bezpečnostným incidentom, ktoré by sa mohli dotknúť sietí a informačných systémov prevádzkovateľa.
7. Požaduje sa súčinnosť pri uzatvorení Sprostredkovateľskej zmluvy podľa čl. 28 ods. 3 nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) a podľa § 34 zákona č. 18/2018 Z. z., predmetom ktorej je úprava práv a povinností zmluvných strán v súvislosti s poverením sprostredkovateľa na spracovanie osobných údajov klientov prevádzkovateľa v mene prevádzkovateľa a podľa pokynov prevádzkovateľa.
8. Znenie Zmluvy o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností a Sprostredkovateľskej zmluvy tvorí neoddeliteľnú súčasť osobitných požiadaviek na plnenie predmetu zákazky. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť verejnému obstarávateľovi všetku súčinnosť potrebnú na riadne uzatvorenie Zmluvy o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností a Sprostredkovateľskej zmluvy bezodkladne po uzatvorení zmluvy.
9. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 1 až 5 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka tovarov a služieb, ktoré nespĺňajú požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu ako aj porušenie povinnosti uzatvoriť s Objednávateľom Zmluvu o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností a Sprostredkovateľskú zmluvu.
10. Miesto plnenia je sídlo objednávateľa.
11. Fakturácia za dodanie licencií po podpise preberacieho protokolu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia.
12. Faktúru za technickú podporu poskytnutú na základe písomnej objednávky je dodávateľ oprávnený vystaviť po podpise akceptačného protokolu.
13. Preberacie protokoly a/alebo akceptačné protokoly budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť vystavenej faktúry.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. 29 Augusta, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

12

63,00 ks

174 323,60

145 269,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.12.2024 11:53

19.12.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.12.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 413
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.12.2024 09:34 - Vstupná ponuka 174 322,80 € Cena s DPH
18.12.2024 18:04 - Najvýhodnejšia ponuka 174 321,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS