31770398
Centrum sociálnych služieb Pod Karpatmi
Hrnčiarska 37, Pezinok, 90201, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Zabezpečenie elektronických stravovacích kariet
stravné poukážky, elektronické stravovacie karty
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravovacích kariet
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je poskytnutie služby, spočívajúcej v sprostredkovaní stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa po dobu 5 mesiacov, prostredníctvom elektronických stravovacích kariet u zmluvných partnerov úspešného uchádzača, t. j. v stravovacích zariadeniach, reštauráciách, zariadeniach rýchleho občerstvenia, potravinových reťazcoch, obchodoch s potravinami, akceptujúcich elektronické stravovacie karty na úhradu ceny stravovania. |
Súčasťou predmetu zákazky je okrem dodania elektronických stravovacích kariet zároveň aj správa elektronických stravovacích kariet a pripisovanie (dobíjanie) stravných jednotiek jednotlivým stravovacím kartám podľa aktuálnych potrieb verejného obstarávateľa a v súlade s aktuálne platnými ustanoveniami Zákonníka práce. |
Elektronickou stravovacou kartou sa rozumie stravná poukážka vydaná v elektronickej forme, prostredníctvom ktorej je zabezpečené stravovanie zamestnancov objednávateľa, pričom finančná hodnota jednej elektronickej stravovacej poukážky je vo výške 6,23 eur a je asociovaná ku Stravovacej karte s osobitnými ochrannými prvkami, ktorou sa zabezpečuje bezhotovostná platba čipom alebo čipom pre bezkontaktnú platbu. |
Každý zamestnanec dostane jednu elektronickú stravovaciu kartu, ktorá sa bude na mesačnej báze dobíjať stravnými jednotkami. |
Stravovacia karta bude určená výlučne na úhradu stravy v určených stravovacích zariadeniach a na úhradu v prevádzkach a obchodoch poskytujúcich polotovary a suroviny slúžiace na individuálnu prípravu teplého jedla (predajne potravín), ktoré sú zmluvnými partnermi úspešného uchádzača (ďalej len „stravovacie zariadenia“). |
Držiteľom karty bude zamestnanec verejného obstarávateľa. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov a zákona č. 377/2004 Z. z. o ochrane nefajčiarov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný priemerný počet zamestnancov počas trvania Rámcovej dohody (5 mesiacov) | osoba | 45 | 60 | |
Nominálna hodnota stravnej jednotky | EUR | 6,23 | ||
Predpokladané maximálne množstvo stravných jednotiek odobratých za 5 mesiacov | ks | 3155 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Elektronická stravovacia karta musí najmä: | obsahovať názov a logo dodávateľa. |
Elektronická stravovacia karta musí najmä: | byť opatrená najmenej 3 osobitnými ochrannými prvkami proti falšovaniu a zneužitiu. |
Elektronická stravovacia karta musí najmä: | byť bezkontaktná. |
Elektronická stravovacia karta musí najmä: | obsahovať štvormiestny číselný PIN kód s možnosťou jeho zmeny - pričom požiadavka na zadanie PIN kódu sa uplatní pri platení sumy, ktorá prevyšuje 50 eur. |
Elektronická stravovacia karta musí najmä: | mať minimálnu platbu kartou od 0,01 eur. |
Elektronická stravovacia karta musí najmä: | byť použiteľná na účel stravovania (nie výber v hotovosti). |
Elektronická stravovacia karta musí najmä: | mať platnosť minimálne 18 mesiacov a obsahovať dátum expirácie (vyznačený rok a mesiac); mať platnosť elektronických stravovacích kariet aj počas 3 mesiacov po skončení rámcovej dohody. |
Elektronická stravovacia karta musí najmä: | byť s možnosťou individuálneho overenia zostatku hodnoty elektronických stravných jednotiek v eurách priamo na účtenke z POS terminálu, online na webovom portáli uchádzača alebo v mobilnej aplikácii. |
Elektronická stravovacia karta musí najmä: | po každej transakcii mať možnosť zobraziť aktuálny zostatok účtu stravovacej karty. |
Elektronická stravovacia karta musí najmä: | mať číselný kód karty, prípadne uvedené meno a priezvisko držiteľa karty. |
Elektronická stravovacia karta musí najmä: | v prípade ceny, ktorá je vyššia ako zostatok na karte osobitne na stravovanie, zamestnancovi musia stravovacie zariadenia umožniť v hotovosti doplatiť skutočnú účtovanú cenu. |
Elektronická stravovacia karta musí najmä: | byť bezodplatne prevedená do vlastníctva verejného obstarávateľa momentom dodania. |
Elektronická stravovacia karta musí najmä: | byť na požiadanie držiteľa karty okamžite zablokovaná v prípade jej straty, krádeže alebo zničenia. |
Elektronická stravovacia karta musí najmä: | v prípade straty, krádeže alebo zničenia elektronickej stravovacej karty verejný obstarávateľ požaduje bezodplatne vyhotoviť a dodať novú elektronickú stravovaciu kartu nahradzujúcu pôvodnú. |
Elektronická stravovacia karta musí najmä: | byť zabezpečené dodanie novej elektronickej stravovacej karty najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa nahlásenia straty, krádeže alebo zničenia elektronickej stravovacej karty. |
Elektronická stravovacia karta musí najmä: | byť zabezpečené, aby elektronické stravovacie poukážky nevyužité do dátumu nahlásenia straty, krádeže alebo zničenia elektronickej stravovacej karty, boli prenesené na novú. |
Elektronická stravovacia karta musí najmä: | obsahovať poučenie pre účely správneho používania pre držiteľa karty. |
Názov |
Po uzavretí Rámcovej dohody verejný obstarávateľ prostredníctvom e-mailu objedná iniciálne množstvo elektronických stravovacích kariet. Iniciálny počet stravovacích kariet musí byť verejnému obstarávateľovi dodaný najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa odoslania objednávky. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, presný počet stravovacích kariet a stravných jednotiek upravovať mesačne, v závislosti od skutočného počtu zamestnancov a nárokov zamestnancov. |
V priebehu trvania rámcovej dohody musia byť stravovacie karty dodané verejnému obstarávateľovi najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa odoslania objednávky, ibaže verejný obstarávateľ v objednávke, vzhľadom k povahe poskytovanej služby, povolí dlhšiu lehotu. |
Stravovacie karty budú dodané na adresu sídla verejného obstarávateľa alebo na inú určenú adresu verejným obstarávateľom. Každú stravovaciu kartu je potrebné dodať v uzatvorenej obálke na meno zamestnanca, pre ktorého je karta vyhotovená. |
Súčasťou dodávky bude aj sprievodný list, ktorý bude obsahovať poučenie držiteľa stravovacej karty, ako aj iné potrebné informácie pre riadne užívanie stravovacej karty (napr. PIN kód). |
Objednávanie stravovacích jednotiek bude prebiehať mesačne prostredníctvom e-mailu, online alebo prostredníctvom mobilnej aplikácie dodávateľa, pričom v prípade objednávania prostredníctvom e-mailu kontaktná osoba verejného obstarávateľa zašle EXCEL súbor, ktorý bude obsahovať najmä identifikátor zamestnanca (osobné číslo zamestnanca) a priradený počet stravovacích jednotiek za príslušný mesiac s nominálnou hodnotou stravnej jednotky, ktoré sa majú na jednotlivé kontá pripísať. |
Verejný obstarávateľ požaduje, aby dobíjanie bolo zabezpečené do 2 hodín od potvrdenia objednávky, v odôvodnených prípadoch najneskôr však do 24 hodín od odoslania objednávky. |
Rámcová dohoda o poskytnutí služieb hromadného stravovania zamestnancov formou elektronických stravovacích kariet pre zamestnancov verejného obstarávateľa sa uzatvára na dobu určitú, a to na dobu 5 mesiacov od nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Úspešný dodávateľ poskytne verejnému obstarávateľovi pred iniciálnym zaslaním stravovacích kariet rozpis celkovej ceny plnenia na jednu elektronickú stravovaciu kartu v zaokrúhlení na dve desatinné miesta, predpokladaný celkový počet stravných jednotiek pre stravovaciu kartu, percentuálnu a celkovú výšku poskytnutej zľavy z nominálnej hodnoty stravovacej poukážky a percentuálnu a celkovú výšku provízie dodávateľa z nominálnej hodnoty stravovacej poukážky po zľave s DPH. |
Cena plnenia pre jednu elektronickú stravovaciu kartu je určená vzorcom: (Nominálna hodnota stravovacej poukážky x Počet stravných jednotiek pre stravovaciu kartu – Výška poskytnutej zľavy) + Výška provízie dodávateľa z nominálnej hodnoty po zľave. |
V provízii uchádzača budú zahrnuté všetky náklady uchádzača spojené s poskytovaním služieb stravovania, a to najmä nie však výlučne týkajúce sa: vydania, re-vydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, vedenia zamestnaneckých účtov k stravným kartám, priradenia stravných jednotiek k stravným kartám, všetkých súvisiacich transakčných nákladov, komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, a pod.) |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť výšku nominálnej hodnoty stravnej jednotky najmä v závislosti od finančných zdrojov verejného obstarávateľa, prípadne od zmien príslušných právnych predpisov a zmeny kolektívnej zmluvy. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do provízie uchádzača. |
Výška provízie sa vyjadruje percentom alebo zľavou vyjadrenou v percentách z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek) a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. Celková výška provízie v % alebo výška zľavy v % sa určí na 2 desatinné miesta. |
Úspešný uchádzač na základe písomnej žiadosti verejného obstarávateľa vykoná všetky potrebné kroky na akceptáciu stravných kariet vo všetkých vyžiadaných stravovacích zariadeniach v prípade, že v stravovacom zariadení bude prevádzkovaný vhodný platobný terminál. Zoznam všetkých stravovacích zariadení musí byť uvedený a priebežne aktualizovaný na webovej stránke úspešného uchádzača. |
Úspešný uchádzač/Dodávateľ môže po dohode spätne odobrať od verejného obstarávateľa hodnotu stravnej jednotky na elektronickej stravovacej karte v prípade, že zamestnanec ukončí pracovný pomer počas mesiaca. |
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo odobratých stravných poukážok je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od potrieb Objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím doby na ktorú bola uzatvorená aj keby Objednávateľ neodobral počas zmluvného vzťahu predpokladané množstvo stravných poukážok. |
Hrnčiarska 37, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
5
3 155,00 ks
19 655,65
19 655,65
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.12.2024 08:00
19.12.2024 09:30
19.12.2024 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.12.2024 08:45 - Vstupná ponuka | 19 655,65 | € | Cena s DPH |
16.12.2024 15:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 655,59 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: