36644331
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK
46798811
SCYLLA SECURITY SERVIS s.r.o.
Ulica Československej armády 24, Banská Bystrica, 97401, SVK
Strážna služba
Strážna služba, bezpečnosť, stráženie, ochrana objektov, informovanie
Služba
1. Strážna služba
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie strážnej a informačnej služby v priestoroch objednávateľa na zabezpečenie zamestnancov, pacientov a návštevníkov, ako aj ochrana hnuteľného a nehnuteľného majetku objednávateľa a tretích osôb pred krádežou, poškodením alebo znehodnotením, za podmienok dohodnutých v zmluve, v súlade so zákonom č.473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Časový rozsah požadovanej služby denne | hodina | 24 | ||
Počet zamestnancov vykonávajúcich požadovanú službu | osoba | 1 | ||
Počet dní poskytnutia služby za 12 mesiacov | deň | 365 | ||
Počet hodín poskytnutia služby za 12 mesiacov | osobohodina | 8760 |
Názov |
1. Miesto poskytovania služby je sídlo objednávateľa. |
2. Stráženie sa vykonáva nepretržitou službou 24 hodín denne, 7 dní v týždni vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok, t.j. 365 dní v roku. |
3. Strážna služba bude zabezpečovaná formou fyzickej ochrany všetkých vnútorných aj vonkajších priestorov objednávateľa, vrátane budov, dvora, garáží, pozemkov a parkovísk formou strážnej a obchádzkovej služby s využívaním existujúcich zabezpečovacích systémov. |
4. Súčasťou výkonu strážnej služby je aj sledovanie pohybu motorových vozidiel a dopravných prostriedkov, upozorňovanie na dodržiavanie predpisov v súlade so zákonom č.8/2009 Z.z. o cestnej premávke v znení neskorších predpisov, dodržiavanie dopravného značenia, sledovanie nesprávneho parkovania a nepovoleného státia v areáli objednávateľa. |
5. Strážna služba bude vykonávaná statickou formou na vrátnici v kombinácii s pravidelnými obchôdzkami po vnútorných a vonkajších priestoroch objednávateľa v dvojhodinových intervaloch, ktorá bude zameraná na kontrolu neporušenosti objektov a pohybu nepovolených osôb. |
6. V spolupráci s obslužným personálom nepretržitej technickej starostlivosti (NTS-Velínu) strážna služba obsluhuje signalizáciu narušenia objektov, má ohlasovaciu povinnosť a zabezpečuje úlohy, vyplývajúce z predpisov o požiarnej ochrane objektov. |
7. V prípade potreby v dohodnutom čase bude strážna služba vykonávať aj funkciu informátora. |
8. Výkon strážnej služby sa požaduje v jednotnom odeve – uniforme, s jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena na viditeľnom mieste v prednej hornej časti tela. |
9. V prípade potreby môže objednávateľ požadovať posilnenie výkonu ďalšou osobou. |
10. Na základe usmernenia objednávateľa, strážna služba nakladá s kľúčmi od určených objektov a zabezpečuje uzamykanie, kontrolu objektov s dôrazom na ich neporušenosť a kontrolu pohybu nepovolaných osôb. |
11. Na základe usmernenia objednávateľa, strážna služba dohliada v čase upratovania vnútorných priestorov prízemia na kontrolu priestorov ambulancií s dôrazom na ich neporušenosť, kontrolu pohybu nepovolaných osôb a ich uzavretie po vyčistení. |
12. Strážna služba vedie o priebehu služby denné písomné záznamy a hlásenia o priebehu služby a jej výkone, kde zaznamenáva všetky mimoriadne udalosti, prípady narušenia bezpečnosti a všetky zistené nedostatky. |
13. Objednávateľ si vyhradzuje právo nahliadať do denných písomných záznamov, prípadne požiadať o vydanie kópie záznamu o priebehu služby a jej výkone. |
14. Objednávateľ požaduje zabezpečenie výkonu strážnej služby osobami spoľahlivými, fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č.473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
15. Strážna služba zabezpečuje dodržiavanie zákazu fajčenia v celom areáli objednávateľa. |
16. Strážna služba zabezpečuje udržiavanie čistoty a poriadku vnútorných aj vonkajších priestorov objednávateľa. |
17. Strážna služba zabezpečuje úlohy, ktoré vyplývajú z predpisov o ochrane pred požiarmi Vyhlášky č.121/2002 Z.z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov. |
18. Dodávateľ svojím predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje povolením na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona č.473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých predpisov, v rozsahu strážna služba a technická služba. |
19. Dodávateľ najneskôr 3 dni pred začiatkom lehoty zahájenia plnenia zmluvy predloží objednávateľovi zoznam osôb, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej služby. |
20. Dodávateľ je povinný najneskôr dva pracovné dni vopred oznámiť objednávateľovi zmenu osoby, ktorá bude vykonávať strážnu službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname. |
21. Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca, osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady v zmysle neprimeraného správania v službe. |
22. Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu a informačnú službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. |
23. Dodávateľ svojím predložením ponuky potvrdzuje, že pre svojich zamestnancov dodržiava minimálne zákonné mzdy so zaradením v 2 stupni náročnosti práce podľa charakteru pracovného režimu prevádzky a fondu týždenného pracovného času, v súlade so zákonom č.311/2001 Z.z. Zákonníka práce. |
24. Za účelom realizácie strážnej služby objednávateľ poskytne dodávateľovi priestory na prenájom, a dodávateľ sa bezprostredne po uzatvorení Zmluvy o poskytovaní služieb, zaväzuje uzatvoriť s objednávateľom Zmluvu o nájme nebytových priestorov. |
25. Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi jednotkovú cenu za výkon strážnej služby v rozsahu podľa zadania objednávateľa a v štruktúre cena za 1 hodinu služby/1 osoba v EUR bez a v Eur s DPH (cena za osobohodinu). |
26. Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej a informačnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, interné vnútorné predpisy a pokyny objednávateľa. |
27. Fakturácia za poskytnuté služby bude mesačne na základe vystavených faktúr za daný počet dní výkonu služby/za počet hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci. Objednávateľ služby neposkytuje preddavok ani zálohu na úhradu faktúr. Dodávateľ služby je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po poskytnutí služby. |
28. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť, cena za 1 hodinu poskytnutej služby bez DPH, cena za 1 hodinu poskytnutej služby s DPH, celkový počet hodín poskytnutej služby fakturovaného mesiaca, celková cena služby za daný mesiac s DPH, bez DPH, odtlačok pečiatky a podpis. |
29. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.01.2025 00:00 — 01.01.2026 00:00
1,00 celok
97 119,49
97 119,49
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2024 11:09
18.12.2024 08:05
18.12.2024 08:20
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.12.2024 11:37 - Vstupná ponuka | 96 360,00 | € | Cena bez DPH |
16.12.2024 10:01 - Najvýhodnejšia ponuka | 90 900,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: