• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2024 14:07
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2024 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2024 15:50

Detail zákazky Z202411133

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2024 14:07
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2024 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2024 15:50

Základné údaje

Z202411133

OF-296717

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10189825

Objednávateľ

30810710

Úrad pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky

Štefanovičova 3, Bratislava, 81005, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravovacie karty a stravné poukážky

stravné karty, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravovacie karty
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom elektronickej stravovacej karty.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zák. č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota elektronickej stravovacej poukážky € 9,00
Predpokladaný počet elektronických stravovacích kariet ks 9 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravovacia karta obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravovacia karta obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu a zneužitiu
Stravovacia karta obsahuje číslo karty, dobu platnosti a označenie držiteľa karty
Stravovacia karta je chránená PIN kódom
Stravovacia karta má možnosť zablokovanie v prípade straty, bezplatný online účet
Bezpečnostný čip na karte áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravovacích kariet a stravných poukážok na základe čiastkových objednávok po dobu 1 roka od účinnosti zmluvy riadne a včas do sídla objednávateľa.
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. Dobíjanie stravovacích kariet prebieha online cez Zákaznícku zónu dodávateľa, e-mailom, alebo telefonicky.
Množstvo odobratých stravovacích kariet, stravných poukážok a elektronických stravných poukážok je len pravdepodobné a uvedené len pre potreby stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky. Skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa.
Stravovacie karty umožňujú bezkontaktnú platbu priložením karty k POS terminálu.
Dodávateľ sa zaväzuje zriadiť online prístup do systému dodávateľa umožňujúci objednávanie a sledovanie čerpania predmetu zmluvy objednávateľa do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Možnosť hromadnej aktivácie stravovacích kariet pre všetkých zamestnancov objednávateľa pred prvým použitím.
Dodávateľ musí preukázať a predložiť zoznam minimálne 20 zmluvne dohodnutých prevádzok, v ktorých je možné použiť stravovacie karty a stravné poukážky (reštauračné zariadenia, bufety, pizzérie, jedálne, pekárne, obchody - potravinové reťazce...) najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinný na základe oprávnených požiadaviek objednávateľa uzavrieť zmluvy o akceptovaní svojich stravných kariet s požadovanými stravovacími zariadeniami v blízkosti miesta výkonu práce zamestnancov objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa obdržania písomnej požiadavky objednávateľa.
Nevyčerpaný kredit na stravovacej karte v mesiaci dobitia je možné dočerpať v nasledujúcich mesiacoch, minimálne po dobu 18 mesiacov.
Provízia za objednanie elektronických stravovacích poukážok - 0,00 %.
Poplatok za vydanie karty - 0,00 €.
Poplatok za doručenie karty - 0,00 €.
Dodanie stravovacích kariet a stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 48 hodín od zadania objednávky.
Nahratie elektronickej stravnej poukážky na stravnú kartu zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od zadania objednávky.
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Zadanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, telefonicky, poštou, faxom, prostredníctvom internetu.
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest.
Výšku provízie v € vrátane DPH je dodávateľ povinný písomne oznámiť objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Cena je vrátane dopravy na miesto plnenia.
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky.
Dodávateľ nebude za požadovaný predmet plnenia účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 5 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi vrátené nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní od ich vrátenia.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvy, uvedením zmenenej výšky nominálnej hodnoty v objednávke. Dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie určená v % sa zmenou nominálnej hodnoty nemení.
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ ako veriteľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči objednávateľovi ako dlžníkovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka, plynúce z tejto zmluvy alebo súvisiace s touto zmluvou, na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa na tretiu osobu, je podľa Občianskeho zákonníka neplatný.
V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie, ako je uvedené v tejto zmluve a dodávateľ už v minulosti preukázateľne za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie, objednané po preukázaní tejto skutočnosti, zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štefanovičova 3, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2025 12:00 — 31.12.2025 14:00

1,00 celková cena

75 000,00

74 025,00

- Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest. - Výšku provízie v € vrátane DPH je dodávateľ povinný písomne oznámiť objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

12.12.2024 14:07

17.12.2024 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.12.2024 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 322
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.12.2024 15:07 - Vstupná ponuka 74 999,00 € Cena s DPH
12.12.2024 15:46 - Najvýhodnejšia ponuka 74 998,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS