• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2024 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2024 14:07
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2024 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2024 15:50

Detail zákazky Z202411131

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2024 13:15
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2024 14:07
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2024 15:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2024 15:50

Základné údaje

Z202411131

OF-297048

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10189823

Objednávateľ

35946024

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK

Dodávateľ

36748269

Medishop Slovakia, s.r.o.

Ružinovská 3, Bratislava, 82102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Náplne lekárničiek 4Q

dezinfekcia, lekárnička, obväz, náplasť

  • 33141623-3 - Lekárničky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Náplne do nástenných lekárničiek pre poskytnutie 1. pomoci s obsahom do 10osôb
Funkcia
náplň do nástenných lekárničiek pre poskytnutie prvej pomoci s obsahom pre ošetrenie do 10 osôb
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Náplň do nástennej lekárničky určenej pre použitie do 10 osôb - (obsah jednej (1) náplne = položky 2 až 19) bal 8
2. ajatín ks 1
3. gáza hydrofilná skladaná - sterilná - kompres 7,5 x 7,5 cm, (bal = 5 ks) bal 2
4. obväz hydrofilný sterilný 10 cm x 5 m ks 3
5. obväz hydrofilný sterilný 6 cm x 5 m ks 2
6. obväz hotový s 1 vankúšikom ks 2
7. obväz hotový s 2 vankúšikmi ks 2
8. obväz gumový škrtiaci 40 mm x 700 mm ks 1
9. šatka trojrohá z netkaného textilu ks 1
10. náplasť hladká 2,5 cm x 5 m ks 1
11. náplasť s vankúšikom 8 cm x 1 m ks 1
12. vata obväzová skladaná 50 g ks 1
13. resuscitačné rúško s ventilom ks 1
14. rukavice prvého kontaktu jednorazové pár 1
15. nožnice nehrdzavejúce - dĺžka cca 15 cm ks 1
16. teplomer lekársky v púzdre ks 1
17. pinzeta anatomická ks 1
18. ceruzka ks 1
19. príručka prvej pomoci ks 1
doba použiteľnosti minimálne mesiac 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
ajatín dezinfekčný roztok s rozprašovačom
gáza hydrofilná skladaná - sterilná - kompres 7,5 x 7,5 cm jedno balenie obsahuje 5 kusov
pinzeta anatomická materiál nerez
doba použiteľnosti vyznačená na jednotlivých komponentoch lekárničky, ktorých sa týka
Interné číslo kupujúceho 443191100506_00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
a. Vrátane dopravy na miesto plnenia
b. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy písomne (e-mailom) predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy
c. Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet (položkový), a jednotkové ceny žiadame uvádzať v rozpočte bez DPH a maximálne na dve (2) desatinné miesta.
d. S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu ním dodávaného tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov tovaru (technický list a pod.) V rozpočte pri každej položke uvedie interné číslo materiálu kupujúceho podľa technickej špecifikácie v tvare (XXXXXXXXXXX_XX).
e. Dodaný tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list...) v slovenskom jazyku.
f. Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa.
g. Ak sa preukáže, že tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, má plnenie vady a dodávateľ je povinný ich odstrániť do 5 pracovných dní.
h. Miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa s osobitným kontrolovaným vstupom. Dodávateľ je povinný strpieť pri vstupe do areálu objednávateľa všetky úkony potrebné pre povolenie vstupu alebo vjazdu do stráženého areálu a akceptovať s tým spojené časové zdržanie.
i. Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov b-g sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť.
j. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

pracovisko 919 30 Jaslovské Bohunice, Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

10.01.2025 13:06 — 10.02.2025 13:07

8,00 bal

276,00

276,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.12.2024 13:15

17.12.2024 14:07

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.12.2024 14:22

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 352
 54
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.12.2024 14:17 - Vstupná ponuka 276,00 € Cena bez DPH
16.12.2024 15:22 - Najvýhodnejšia ponuka 268,80 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS