17068410
Krajský súd v Prešove
Hlavná 22, Prešov, 08001, SVK
51865467
Stredoslovenská energetika, a. s.
Pri Rajčianke 8591/4B, Žilina, 01047, SVK
Dodávka elektrickej energie
Elektrická energia
Tovar, Služba
1. Dodávka elektrickej energie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je pravidelná dodávka elektrickej energie vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku odberateľa, zabezpečenie služieb súvisiacich s distribúciou elektrickej energie do oboch odberných miest (OM 225212 a OM 234809) objednávateľa počas celého zmluvného obdobia. Dodávka elektrickej energie musí byť v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkami prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania platných právnych predpisov SR. Objednávateľ požaduje dodávku elektrickej energie na obdobie od 01.01.2025 do 31.12.2025. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Odberné miesto č. 1: Predpokladaná spotreba elektrickej energie odberné miesto č. 1 - OM 225212 | MWh | 130 | ||
Maximálna rezervovaná kapacita odberné miesto č. 1 - OM 225212 | A | 275 | ||
Dohodnutá rezervovaná kapacita odberné miesto č. 1 - OM 225212 | A | 275 | ||
Rezervovaná kapacita odberné miesto č. 1 - OM 225212 | kW | 181 | ||
Hlavný istič odberné miesto č. 1 - OM 225212 | A | 275 | ||
Odberné miesto č. 2: Predpokladaná spotreba elektrickej energie odberné miesto č. 2 - OM 234809 | MWh | 8 | ||
Maximálna rezervovaná kapacita odberné miesto č. 2 - OM 234809 | A | 50 | ||
Dohodnutá rezervovaná kapacita odberné miesto č. 2 - OM 234809 | A | 50 | ||
Rezervovaná kapacita odberné miesto č. 2 - OM 234809 | kW | 33 | ||
Hlavný istič odberné miesto č. 2 - OM 234809 | A | 50 | ||
Počet odberných miest | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odberné miesto č. 1 | 225212 |
- | EIC Kód: 24ZVS0000053856I |
- | Distribučná sadzba: X3-C2 |
- | Napäťová úroveň: NN |
- | Typ merania: A |
- | Počet fáz: 3 |
Odberné miesto č. 2 | 234809 |
- | EIC Kód: 24ZVS0000064680I |
- | Distribučná sadzba: X3-C2 |
- | Napäťová úroveň: NN |
- | Typ merania: A |
- | Počet fáz: 3 |
Názov |
Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodávať elektrickú energiu do odberných miest objednávateľa podľa špecifikácie objednávateľa, podľa podmienok dohodnutých v zmluve a Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) a Osobitných ustanovení o zákazkách na dodávku elektriny a plynu (OUEP). Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Pre zmluvné vzťahy platia Obchodné podmienky elektronického trhoviska a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu účinné ku dňu uzavretia tejto zmluvy, tvoria jej neoddeliteľnú prílohu a majú prednosť pred všeobecnými obchodnými podmienkami dodávateľa. |
Dodávateľ garantuje pravidelnú dodávku elektrickej energia pre odberné miesta objednávateľa vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku a zabezpečenia služieb súvisiacich s dodávkou elektriny v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam PDS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje bez prerušenia dodávať odberateľovi dohodnuté množstvá elektrickej energie v režime prenesenej zodpovednosti za odchýlku pre spotrebu v jeho odbernom mieste. Množstvá odobratej energie sú predpokladané. Za neodobratie resp. prekročenie zmluvného (predpokladaného) množstva spotreby elektrickej energie dodávateľ nebude voči objednávateľovi uplatňovať žiadne sankcie (zmluvné pokuty, prirážky, dopatky a pod.). Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude navyšovať cenu počas zmluvného obdobia, ak dôjte k odchýlke od predpokladanej spotreby elektrickej energie. |
Dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest v distribučnej sieti v plnom rozsahu. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy: |
a) kalkuláciu ceny v súlade s opisným formulárom, platnými OUEP, v ktorej dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny - podrobný spôsob výpočtu zmluvnej ceny a podrobnú špecifikáciu všetkých nákladových položiek, pri dodržaní všetkých legislatívnych náležitostí spojených s dodávkou elektrickej energie. |
b) kontaktné údaje oprávnených osôb vo veciach plnenia (meno, priezvisko, pracovnú pozíciu, telefón, email). |
c) Doklad o povolení Úradu pre reguláciu sieťových odvetví (ÚRSO) na podnikanie v energetike podľa zákona č. 251/2012 Z. z. v rozsahu predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
d) Platnú zmluvu na rok 2025 uzatvorenú s príslušným prevádzkovateľom distribučnej siete, prípadne čestné vyhlásenie, ktorým potvrdí, že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy na rok 2025 s prevádzkovateľom distribučnej siete o prístupe do distribučnej siete, o distribúcii elektrickej energie a o poskytovaní podporných služieb. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
e) čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia, prípadne že začal rokovanie o uzatvorení zmluvy. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Poplatok za prekročenie denného maximálneho množstva (DMM) si dodávateľ môže uplatniť len vtedy, ak si ho uplatní distribučná spoločnosť (podľa aktuálneho prevádzkového poriadku distribučnej spoločnosti) a len v takej istej výške, t. j. bez akýchkoľvek navýšení alebo iných poplatkov. |
Cena musí byť finálna a musí zahŕňať všetky náklady dodávateľa - cenu za dodávku predpokladaného množstva elektrickej energia za príslušné obdobie, cenu za služby distribúcie a regulované zložky, cenu za náklady spojené so zodpovednosťou za odchýlku spotreby, spotrebnú daň, daň z pridanej hodnoty - v zmysle čl. V. OUEP (príloha č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam - VZP). |
Dodávateľ nie je oprávnený účtovať objednávateľovi akékoľvek ďalšie poplatky súvisiace s dodávkou elektriny a poskytovanými distribučnými službami a súvisiacimi službami s výnimkou poplatkov súvisiacich s legislatívnymi zmenami všeobecne záväzných právnych predpisov alebo rozhodnutiami URSO. |
Ak počas zmluvy dôjde k zmene regulovaných cien, dodávateľ je povinný túto zmenu ceny písomne oznámiť objednávateľovi. |
Odpočet a vyúčtovanie spotreby elektrickej energie sa bude vykonávať mesačne, vždy k poslednému dňu príslušného mesiaca. |
Dodávateľ nebude uplatňovať voči odberateľovi sankcie v prípade neodobratia ako i prekročenia zmluvného množstva objednanej elektriny. Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby. |
Faktúry budú vystavené dodávateľom a doručené objednávateľovi do sídla objednávateľa v papierovej forme. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov SR. |
Dodávateľ predložením svoje ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Úhrada za odobratú elektrickú energiu sa uskutoční formou bezhotovostného platobného styku. Faktúry musia obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných zákonov Slovenskej republiky. Faktúry sú splatné 30 dní odo dňa ich vystavenia dodávateľom. Verejný obstarávateľ požaduje mesačné vyúčtovanie a mesačnú fakturáciu bez zálohových platieb. |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony vrátane plynulej dodávky a distribúcie elektrickej energie súvisiace so zmenou dodávateľa, ak ku nej dôjde. Nový dodávateľ zabezpečí súčinnosť s pôvodným dodávateľom pri odpojení a zapojení OM v distribučnej sieti |
Splnomocnenie pre právne úkony spojené s procesom zmeny dodávateľa elektriny spíšu medzi sebou zmluvné strany, v ktorom odberateľ dáva dodávateľovi plnú moc na tieto úkony. |
Objednávateľ má právo, bez zbytočného odkladu po zistení nedostatkov, písomne reklamovať u dodávateľa najmä kvalitu poskytnutého plnenia, odpočet určeného meradla, fakturáciu poskytnutého plnenia alebo s tým súvisiacich služieb a prerušenie alebo obmedzenie plnenia alebo s tým súvisiacich služieb alebo iné zistené chyby, a to v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. Dodávateľ vybaví reklamáciu v čo najkratšom možnom čase v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Dodávateľ týmto vyhlasuje, že má splnené všetky požiadavky v zmysle platného zákona o verejnom obstarávaní, ktoré sú potrebné na uzatvorenie a plnenie zmluvy. |
V súlade s bodom 9.5 článku IX Osobitných ustanovení o Zákazkách na dodávku elektriny a plynu, ktoré tvoria prílohy č. 1 k Všeobecným zmluvným podmienkam, je dodávateľ v prípade plánovaného obmedzenia alebo prerušenia distribúcie elektriny povinný oznámiť objednávateľovi začiatok obmedzenia, termín skončenia obmedzenia alebo prerušenia distribúcie elektriny bezodkladne, t.j. najneskôr prvý deň nasledujúci po oznámení mu tejto skutočnosti príslušným PDS a to písomne alebo v elektronickej podobe na adresu objednávateľa. |
Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. |
Hlavná 22, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 00:00
138,00 MWh
37 220,26
31 016,88
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2024 11:17
18.12.2024 10:00
18.12.2024 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.12.2024 07:27 - Vstupná ponuka | 37 214,50 | € | Cena s DPH |
18.12.2024 07:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 37 214,50 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: