• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2024 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2025 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2025 11:45

Detail zákazky Z202411125

  •    Vyhlásenie zákazky
    12.12.2024 09:31
  •    Predkladanie ponúk
    14.01.2025 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.01.2025 11:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.01.2025 11:45

Základné údaje

Z202411125

OF-291288

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10289915

Objednávateľ

36022047

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik

Karloveská 2, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84104, SVK

Dodávateľ

35746343

SIAD Slovakia spol. s r. o.

Galvaniho 16130 / 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technické plyny 2024

technické plyny

  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technické plyny v tlakových nádobách
Funkcia
Dodanie technických plynov v tlakových oceľových fľašiach s príslušenstvom /tesnenia, regulačné ventily../
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hélium 5.0, veľkosť fľaše 50 l ks 4
Hélium 6.0, veľkosť fľaše 50 l ks 15
Hélium 6.0, veľkosť fľaše 10 l ks 1
Dusík 4.0 technický, veľkosť fľaše 20l ks 2
Dusík 4.0 technický, veľkosť fľaše 50 l ks 17
Dusík 5.0 veľkosť fľaše 50 l ks 8
Dusík 5.5 ECD, veľkosť fľaše 50 l ks 1
Dusík 6.0 ECD, veľkosť fľaše 50 l ks 6
Kyslík 2.5, veľkosť fľaše 50 l ks 31
Kyslík 2.5, veľkosť fľaše 10,8 m3 ks 76
Kyslík 3.5, veľkosť fľaše 50 l ks 4
Kyslík 3.5  UN 1072, veľkosť fľaše 50 l ks 2
Kyslík 3.5, veľkosť fľaše 40 l ks 12
Kyslík 5.0 veľkosť fľaše 50 l ks 8
Kyslík 6.0, veľkosť fľaše 50 l ks 18
Argón 4.6, veľkosť fľaše 50 l ks 40
Argón 5.0, veľkosť fľaše 50 l ks 40
Argón 6.0, veľkosť fľaše 50 l ks 6
Vodík 5.5, veľkosť fľaše 50 l ks 2
Vodík 6.0 ECD, veľkosť fľaše 50 l ks 1
Acetylén čistý, UN 1001, veľkosť fľaše 50 l ks 10
Acetylén čistý, veľkosť fľaše 10kg ks 15
Acetylén čistý, veľkosť fľaše 8 kg ks 10
Acetylén čistý, veľkosť fľaše 4 kg ks 2
Acetylén 2.6 technický, veľkosť fľaše 50 l ks 20
Acetylén 2.6 technický, veľkosť fľaše 40 l ks 13
Syntetický vzduch priemyselný, veľkosť fľaše 50 l ks 4
Oxid uhličitý technický (odber kvapaliny so stupačkou), veľkosť fľaše 50 l ks 8
Oxid uhličitý technický F27, P200 (100% CO2), veľkosť fľaše 27 l ks 25
Oxid uhličitý potravinársky, E290, veľkosť fľaše 6kg ks 10
Oxid uhličitý F27, P200 100% CO2, veľkosť fľaše 8l ks 4
Oxid uhličitý technický (CO2) veľkosť fľaše 20kg ks 4
Kyslík plynný technický P150 (6,43m3), veľkosť fľaše 50l ks 4
Propán bután, veľkosť fľaše 50 l ks 2
Propán bután, veľkosť fľaše 10 kg ks 65
Propán bután, veľkosť fľaše 2 kg ks 26
Argón/Oxid uhličitý 82%/18% MIX, veľkosť fľaše 50 l ks 11
Argomix Ar+CO2, F20, P200 Argón 82%, 18% CO2, veľkosť fľaše 20 l ks 13
Kyslík 2.5 veľkosť fľaše 20l ks 4
iné technické plyny % 9,99
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Rámcová dohoda je uzatvorená na dobu 12 mesiacov od jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody (celková ponuka) a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu zuzana.divincova@svp.sk aktualizovaný cenník s vyplnenými farebne zvýraznenými údajmi vo formáte. xls, ktorý Objednávateľ priložil v prílohe 1 zákazky. Celková cena uvedená v cenníku bude zodpovedať celkovej cene za celkový počet tovarov uvedených v cenníku a tejto rámcovej dohode (vrátane dopravy).
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu zuzana.divincova@svp.sk údaje o výrobcovi a type ponúkaného technického plynu vrátane zloženia, z ktorého bude zrejmé, že ponúkané technické plyny spĺňajú technické vlastnosti uvedené Objednávateľom.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu zuzana.divincova@svp.sk aktualizovanú prílohu číslo 2 zákazky vo farebne zvýraznených častiach, v ktorých uvedie špecifikáciu a ceny iných technických plynov, ktoré nie sú zadefinované v tejto zmluve, ktoré má Dodávateľ k dispozícii a ktoré si Objednávateľ bude môcť objednať. Objednávateľ bude oprávnený na objednanie týchto položiek maximálne v hodnote 9,99 % z celkovej hodnoty rámcovej dohody.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu zuzana.divincova@svp.sk vyplnené a podpísané čestné vyhlásenie, ktoré Objednávateľ priložil v prílohe číslo 3 zákazky.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní po uzatvorení zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresu zuzana.divincova@svp.sk e-mailovú adresu, na ktorú bude Objednávateľ odosielať elektronické objednávky a e-mailovú adresu, z ktorej bude Dodávateľ doručovať elektronické faktúry.
V cene jednej tlakovej nádoby je zahrnutá doprava nádoby na miesto dodania vrátane nakládky a vykládky tovaru, nájom tlakovej nádoby a všetky súvisiace náklady (ADR poplatok, cestný a palivový poplatok, recyklačný poplatok a iné)
Dodávateľ je povinný dodať tovar v obaloch, ktorý bude chránený pred poškodením alebo zničením a v balení podľa čiastkových objednávok Objednávateľa. Dodávateľ je povinný dodať tovar v súlade s príslušnými právnymi predpismi a platnými technickými normami. Ak je v zmluve dohodnuté množstvo plynu určené v „m3", potom sa vzťahuje na stav plynu pri 15 °C a tlaku 0,1 MPa
Dodávateľ je povinný dodať tlakové nádoby s plynom spolu s dodacím listom a revíznou správou k dodaným tlakovým nádobám spracovanou oprávnenou osobou v zmysle právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky s platnosťou revízie minimálne 12 mesiacov od dodania tlakových nádob.
Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania: Bratislavský kraj, Nitriansky kraj, Trnavský kraj kraj, Trenčiansky kraj, Žilinský kraj, Banskobystrický kraj, Košický kraj a Prešovský kraj.
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 5 pracovných dní od obdržania písomnej (e-mailovej) objednávky Objednávateľa podľa požiadaviek uvedených v čiastkových objednávkach v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 14:00 hod. Dovoz tovaru je Dodávateľ povinný oznámiť Objednávateľovi minimálne 1 pracovný deň vopred na e-mailovú adresu, z ktorej Objednávateľ odoslal objednávku.
Objednávka musí obsahovať odvolanie sa na uzavretú zmluvu, názov, a množstvo požadovaného tovaru, požadovaný termín a miesto dodania, dátum a podpis povereného zástupcu Objednávateľa.
Nákupy budú realizované podľa aktuálnych potrieb a finančných možností Objednávateľa na základe čiastkových objednávok, pričom Objednávateľ nemá nárok na uplatnenie žiadneho množstva odobratého tovaru. Ak Objednávateľ nevyčerpá celkovú cenu predmetu zákazky. Dodávateľ nemá nárok na uplatnenie žiadnych sankcií voči Objednávateľovi.
Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaných tlakových nádob ako aj za ich pravidelné revízie.
Dodávateľ je povinný najneskôr 5 pracovných dní pred ukončením tejto zmluvy doručiť na e-mailovú adresu tpr@svp.sk zoznam prenajatých a nevrátených tlakových nádob a miesto ich odovzdania. Objednávateľ do 5 pracovných dní od doručenia tohto zoznamu e-mailom oznámi Dodávateľovi zoznam tlakových nádob, ktoré sú pripravené na odovzdanie Dodávateľovi spolu s miestom ich aktuálneho umiestnenia v rámci Slovenskej republiky. Dodávateľ zabezpečí prevzatie týchto tlakových nádob z určených miest na vlastné náklady.
Tlakové nádoby, ktoré Objednávateľ neoznačí Dodávateľovi ako pripravené na odovzdanie, t. j.  aj po ukončení tejto zmluvy budú obsahovať zakúpený technický plyn, je Objednávateľ oprávnený naďalej užívať a to na náklady Dodávateľa najviac po dobu 6 mesiacov od ukončenia tejto zmluvy. Po tejto dobe Dodávateľ zabezpečí prevzatie týchto tlakových nádob na vlastné náklady na mieste ich odovzdania Objednávateľovi.
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť cenu za dodaný tovar na základe doručenej elektronickej faktúry Dodávateľa, vystavenej po prevzatí tovaru Objednávateľom t. j. po podpise dodacieho listu. Objednávateľ v súlade s § 71 ods. 1 písm. b) zákona číslo 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon o DPH") výslovne súhlasí s vystavením elektronickej faktúry.
Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a musí povinne obsahovať nasledovné údaje: odkaz na zmluvu s uvedením čísla účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má platiť fakturovanú sumu, názov tovaru, ďalšie náležitosti v zmysle Zákona o DPH. Prílohou k faktúre musí byť dodací list potvrdený podpismi oprávnených zástupcov zmluvných strán.
Dodávateľ zašle elektronickú faktúru z e-mailovej adresy Dodávateľa, ktorú mu tento oznámi najneskôr spolu so zaslaním aktualizovaného cenníka, na e-mailovú adresu Objednávateľa faktury.BB@svp.sk pričom jedna e-mailová správa môže obsahovať iba jednu prílohu (súbor). Tento súbor musí obsahovať maximálne jednu faktúru spolu s všetkými prílohami faktúry. Všetky dokumenty obsiahnuté v súbore, či faktúry alebo prílohy, musia byť vo formáte PDF alebo PDF/A; veľkosť prílohy e-mailovej správy nesmie presiahnuť 10 MB.
Do predmetu e-mailovej správy je potrebné uviesť číslo faktúry Dodávateľa; názov priloženého súboru obsahujúceho elektronickú faktúru, musí obsahovať jedno zo slov: „Faktúra", „Dobropis” alebo „Ťarchopis", a nepresiahne 128 znakov, pričom veľké a malé písmená, ani diakritika nebudú rozhodujúce. Dodávateľ, v prípade ak je to možné, pri odosielaní e-mailovej správy zaškrtne požiadavku „Požadovať potvrdenie o doručení“.
Ak bude faktúra obsahovať nesprávne cenové alebo iné údaje alebo faktúra nebude obsahovať všetky údaje a náležitosti v zmysle platných právnych predpisov najmä podľa § 74 Zákona o DPH, resp. nebude obsahovať uvedené údaje a doklady alebo bude obsahovať nesprávne, či neúplné údaje a doklady alebo ak elektronická faktúra nebude zaslaná v súlade so zmluvou, je Objednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie Dodávateľovi, čím sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota splatnosti začína plynúť odo dňa doručenia novej riadne vyhotovenej faktúry.
Faktúra sa považuje za prijatú zo strany Objednávateľa v deň, kedy bola na server Objednávateľa doručená e-mailová správa s priloženou faktúrou. Ak je faktúra prijatá zo strany Objednávateľa v pracovný deň, považuje sa za doručenú v tento pracovný deň. Ak je FA zo strany Objednávateľa prijatá v sobotu alebo v deň pracovného pokoja považuje sa za doručenú v najbližší pracovný deň. Lehota splatnosti elektronickej faktúry sa začína počítať odo dňa jej doručenia, nie odo dňa jej prijatia.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Za deň úhrady bude považovaný deň odpísania finančných prostriedkov z bankového účtu Objednávateľa. Zmluvné strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciu faktúr v zmysle § 76 Zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr po celú dobu úschovy.
Platby za uskutočnené dodávky tovaru na miesto plnenia budú vykonávané vo výške rovnajúcej sa množstvu skutočne dodaného a prevzatého tovaru Objednávateľom, potvrdeného Objednávateľom v dodacích listoch.
Zmluvné strany sa pri plnení tejto zmluvy zaväzujú striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejných činiteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť a vykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie. Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jeho vedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v mene Dodávateľa pri poskytovaní plnenia podľa tejto zmluvy pre Objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy neponúka ani
nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvek iné oceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo podniku alebo zamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnom alebo súdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby v jej funkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnosti
akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiť Objednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy alebo akékoľvek skutočnosti, v dôsledku ktorých by sa vyhlásenie Dodávateľa podľa tohto bodu ukázalo ako nepravdivé a byť plne súčinný pri dôkladnom vyšetrení podozrenia. Akékoľvek preukázané korupčné správanie Dodávateľa alebo porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Položka „Iné technické plyny“ znamená dodanie iných technických plynov ako tých, ktoré sú zadefinované v tejto zmluve a ktoré má Dodávateľ k dispozícii. Položka je vyjadrená finančným limitom vo výške 9,99 % z celkovej zmluvnej ceny v EUR bez DPH. Objednávateľ túto položku doplnil s ohľadom na § 18 ods. 3 písm. b) zákona číslo 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov, na základe čoho už nebude možné uzatvorenie dodatku k tejto zmluve podľa tohto ustanovenia zákona.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

544,00 ks

120 430,00

120 430,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

12.12.2024 09:31

14.01.2025 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.01.2025 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 149
 114
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.12.2024 11:11 - Vstupná ponuka 120 429,00 € Cena bez DPH
14.01.2025 07:04 - Najvýhodnejšia ponuka 120 400,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS