• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2024 14:57
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2024 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2024 13:50

Detail zákazky Z202411118

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2024 14:57
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2024 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2024 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2024 13:50

Základné údaje

Z202411118

OF-296991

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10179911

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

48286621

airo, s. r. o.

Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup HW pre Systém komplexného zabezpečenia ochrany koncových bodov s centrálnou správou

Servery, Technická podpora

  • 48820000-2 - Servery
  • 72600000-6 - Počítačové podporné služby a poradenstvo

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Appliance hardvér „Endpoint Detection and Response S550 Appliance including 5 years Software Support & Same Day Shipment Hardware Support“
Funkcia
Predmetom zákazky je nákup HW potrebného pre riadne fungovanie Systému komplexného zabezpečenia ochrany koncových bodov s centrálnou správou - Appliance hardvér „Endpoint Detection and Response S550 Appliance including 5 years Software Support & Same Day Shipment Hardware Support“ (ďalej len „Zariadenie“)
Požaduje sa poskytovanie podpory výrobcu na obdobie 5 rokov v režime 24x7x365 minimálne v rozsahu zabezpečenie otvárania, riešenia a eskalovania incidentov priamo u výrobcu alebo cez poskytovateľa, sprístupnenia updatov a upgradov operačného systému (OS), 5 ročnej podpory výmeny hardvéru po výskyte hardwarovej chyby s od výrobcu predinštalovaným a hardenovaným softvérom riadiacej konzoly unifikovanej analytickej platformy pokročilej detekcie a reakcie. Odoslanie náhradného zariadenia s rovnakými parametrami v rovnaký pracovný deň pri nahlásení poruchy do výrobcom stanoveného času.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Appliance hardvér „Endpoint Detection and Response S550 Appliance including 5 years Software Support & Same Day Shipment Hardware Support“ ks 1
 2. Technická podpora
Funkcia
a.) implementovanie SW updatov a upgradov produktov existujúcich systémov Zariadenia a riešenie prevádzkových a bezpečnostných udalostí v systéme Zariadenia v súčinnosti s objednávateľom,
b.) inštalačné a konfiguračné práce vrátane nastavenia a zdokumentovania odporúčaných politík objednávateľa, dodanie a vypracovanie prevádzkovej dokumentácie,
c.) on-line alebo on-site podpora poskytovaná certifikovaným technickým pracovníkom úspešného uchádzača vzdialene alebo v priestoroch objednávateľa v Bratislave podľa dohody s objednávateľom,
d.) migrácia existujúcich dát a nastavení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Maximálny rozsah technickej podpory MD 26
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obdobie poskytovania technickej podpory 12 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 3 (troch) dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi potvrdenie/potvrdenia výrobcu alebo oprávnenej osoby zariadení, dokladujúce, že uchádzač je autorizovaným partnerom výrobcu pre predaj produktov na území Slovenskej republiky.
2. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť prostredníctvom elektronickej pošty Objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte XLSX, konkrétnu špecifikáciu dodaného tovaru a kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy.
3. Dodávateľ je povinný dodať Zariadenie v mieste plnenia najneskôr do 60 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 16:00 hod., pričom konkrétny čas dodania tovaru oznámi minimálne 2 (dva) pracovné dni vopred.
4. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek interné a externé náklady a výdavky Poskytovateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky vrátane zisku.
5.Požaduje sa súčinnosť pri uzatvorení Zmluvy o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností podľa § 19 ods. 2 zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, predmetom ktorej je stanovenie základných úloh a princípov spolupráce zmluvných strán s cieľom zabezpečiť kybernetickú bezpečnosť pri prevádzke sietí a informačných systémov prevádzkovateľa počas ich životného cyklu, predchádzať kybernetickým bezpečnostným incidentom, ktoré by sa mohli dotknúť sietí a informačných systémov prevádzkovateľa.
6. Požaduje sa súčinnosť pri uzatvorení Sprostredkovateľskej zmluvy podľa čl. 28 ods. 3 nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) a podľa § 34 zákona č. 18/2018 Z. z., predmetom ktorej je úprava práv a povinností zmluvných strán v súvislosti s poverením sprostredkovateľa na spracovanie osobných údajov klientov prevádzkovateľa v mene prevádzkovateľa a podľa pokynov prevádzkovateľa.
7. Znenie Zmluvy o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností a Sprostredkovateľskej zmluvy tvorí neoddeliteľnú súčasť osobitných požiadaviek na plnenie predmetu zákazky. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť verejnému obstarávateľovi všetku súčinnosť potrebnú na riadne uzatvorenie Zmluvy o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností a Sprostredkovateľskej zmluvy bezodkladne po uzatvorení zmluvy.
8. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 1 a 4 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka tovarov a služieb, ktoré nespĺňajú požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu ako aj porušenie povinnosti uzatvoriť s Objednávateľom Zmluvu o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností a Sprostredkovateľskú zmluvu.
9. Miesto plnenia je sídlo objednávateľa.
10. Fakturácia za dodanie Zariadenia po podpise preberacieho protokolu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia.
11. Faktúru za technickú podporu poskytnutú na základe písomnej objednávky je dodávateľ oprávnený vystaviť po podpise akceptačného protokolu.
12. Preberacie protokoly a/alebo akceptačné protokoly budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť vystavenej faktúry.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Názov položky

Appliance hardvér „Endpoint Detection and Response S550 Appliance including 5 years Software Support & Same Day Shipment Hardware Support“

doplniť, "alebo ekvivalent"

nie je možnosť ponúknuť alternatívne riešenie. Striktne je uvedený produkt a výrobca. Zároveň táto komponenta má súvis s opisným zadaním OF-296987. Ide o rozdelenie zákazky licencií a HW appliance.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. 29 Augusta, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 ks

91 312,80

76 094,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.12.2024 14:57

16.12.2024 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.12.2024 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 538
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
12.12.2024 11:24 - Vstupná ponuka 91 308,00 € Cena s DPH
12.12.2024 11:24 - Najvýhodnejšia ponuka 91 308,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS