• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2024 14:51
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2024 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2024 10:15

Detail zákazky Z202411117

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2024 14:51
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2024 10:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2024 10:15

Základné údaje

Z202411117

OF-297025

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10189791

Objednávateľ

00603147

Mestská časť Bratislava - Staré Mesto

Vajanského nábr. 3, Bratislava - Staré Mesto, 81421, SVK

Dodávateľ

56214863

fpoho s.r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

strava, obedy, stravenky, stravné lístky, stravné poukážky, stravovanie zamestnancov, elektronické karty

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravovacie poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom elektronických stravných poukážok alebo v prípade mimoriadnych udalostí aj papierových stravných poukážok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
nominálna hodnota stravnej poukážky/stravnej jednotky eur 6,23
počet elektronických stravných poukážok/jednotiek (prípadne papierových) ks 4800
počet elektronických stravných kariet ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
elektronická stravovacia karta obsahuje názov a logo dodávateľa
elektronická stravovacia karta obsahuje číslo karty, dobu platnosti,
elektronická stravovacia karta platnosť minimálne 3 roky
elektronická stravovacia karta dobijanie online cez Zákaznícku zónu dodávateľa
elektronická stravovacia karta bezkontaktná platba priložením karty k POS terminálu
elektronická stravovacia karta ochranné technické prvky proti falšovaniu
elektronická stravovacia karta meno a priezvisko držiteľa karty
elektronická stravovacia karta neobmedzený objem transakcie v rámci kreditu
elektronická stravovacia karta možnosť zablokovania
elektronická stravovacia karta online aplikácia na kontrolu zostatku na karte
elektronická stravovacia karta možnosť dočerpať kredit minimálne do 3 mesiacov po poslednom dobití karty
papierová stravovacia poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
papierová stravovacia poukážka obsahuje rok platnosti poukážky
papierová stravovacia poukážka obsahuje nominálnu hodnotu poukážky
papierová stravovacia poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena celkom - je cena za všetky stravné poukážky (elektronické a/alebo papierové), dodané do sídla objednávateľa, vrátane všetkých ostatných nákladov dodávateľa, t. j. cena, ktorú zaplatí objednávateľ za splnenie celého objemu zákazky.
Cena celkom - musí obsahovať aj cenu za dopravu na miesto plnenia.
Poplatok za poskytnutie služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie stravovania prostredníctvom elektronických stravných poukážok, výrobu a dodanie elektronických stravných kariet, províziu dodávateľa, dane, poistenie, v prípade papierových stravných poukážok poplatok za tlač poukážok, balenie a dodávku, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady.
Výška poplatku za stravné poukážky sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvy.
Výška poplatku v percentách, zaokrúhlená na 5 desatinných miest, bude objednávateľovi predložená dodávateľom úspešnej cenovej ponuky do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúceho rôzne sadzby DPH do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží zoznam- minimálne 10 stravovacích zariadení, ktoré akceptujú elektronické karty uchádzača na uliciach Gorkého, Štúrova, Šafárikovo námestie, Vajanského nábrežie, Fajnorovo nábrežie, Prešernova, Múzejná, Kúpeľná, Tobrucká, Dobrovičova, Tallerova, Medená, Námestie Ľudovíta Štúra, Mostová, Jesenského, Palackého nachádzajúcich sa v mestskej časti Bratislava – Staré Mesto a tiež- minimálne 3 obchodných reťazcov, ktoré akceptujú elektronické karty uchádzača.
Nedodanie požadovaných údajov podľa predchádzajúcich požiadaviek v lehote 5 pracovných dní je dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Zmluvné stravovacie zariadenia akceptujúce stravné poukážky dodávateľa musia poskytovať obedové menu celoročne.
Dobíjanie kariet 1x mesačne cez zákaznícku zónu dodávateľa do 2 pracovných dní na základe zaslanej objednávky a zoznamu zamestnancov.
V prípade zmeny legislatívy má objednávateľ právo na zmenu nominálnej hodnoty stravovacej poukážky.
V prípade mimoriadnej udalosti a potreby papierových stravovacích poukážok, tieto musia byť dodané do 2 pracovných dní od doručenia písomnej objednávky.
Objednávka na papierové stravné poukážky môže byť zadaná elektronicky (e-mailom) a bude obsahovať nominálnu hodnotu stravných poukážok, požadovaný počet stravných poukážok, miesto dodania.
Papierové stravné poukážky musia byť dodané nepoškodené, neznehodnotené, vyhotovené v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi.
Objednávateľ je oprávnený papierové stravné poukážky, ktoré v danom mesiaci nevyužil, vrátiť dodávateľovi. Objednávateľ je oprávnený vrátiť dodávateľovi aj stravné poukážky, ktorým skončila doba platnosti. Dodávateľ sa zaväzuje takéto nespotrebované stravné poukážky spätne prevziať, vystaviť dobropis k faktúre a vrátiť plnú cenu nespotrebovaných stravných poukážok objednávateľovi.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu za stravné poukážky do 30 dní odo dňa doručenia faktúry výhradne bezhotovostne prevodným príkazom na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje deň pripísania príslušnej sumy na účet dodávateľa.
V prípade zmeny legislatívy je objednávateľ oprávnený vypovedať zmluvu. Výpovedná lehota je jeden mesiac od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po dni doručenia výpovede.
Platnosť a účinnosť zmluvy končí uplynutím doby na ktorú bola uzatvorená alebo vyčerpaním zazmluvneného finančného limitu.
Názov Upresnenie
Elektronické stravovacie karty Objednávateľ požaduje dodanie elektronických stravovacích kariet do miesta plnenia do 5 pracovných dní od zadania objednávky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 komplet

30 203,00

30 203,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.12.2024 14:51

17.12.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.12.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 321
 42
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.12.2024 15:27 - Vstupná ponuka 30 202,90 € Cena s DPH
11.12.2024 15:27 - Najvýhodnejšia ponuka 30 202,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS