• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2024 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2024 11:00
  •    Zrušenie zákazky
    16.12.2024 11:03

Detail zákazky Z202411115

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2024 13:59
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2024 11:00
  •    Zrušenie zákazky
    16.12.2024 11:03

Základné údaje

Z202411115

OF-296987

zrušená

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Licencie a technická podpora pre Systém komplexného zabezpečenia ochrany koncových bodov s centrálnou správou

Technická podpora, licenčné softvérové vybavenie, softvér

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom
  • 72600000-6 - Počítačové podporné služby a poradenstvo

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predĺženie platnosti licencií „Symantec Endpoint Security Complete“ (Includes SES/SEP Subscription) Hybrid Subscription License Renewal with Support Per Device 1Y“ (ďalej len „SESC“) vrátane podpory výrobcu
Funkcia
Predĺženie platnosti licencií „Symantec Endpoint Security Complete“ (Includes SES/SEP Subscription) Hybrid Subscription License Renewal with Support Per Device 1Y“ (ďalej len „SESC“) vrátane podpory výrobcu od 1.1.2025 na 12 mesiacov.
Požaduje sa poskytovanie technickej podpory v režime 24x7x365 minimálne v rozsahu zabezpečenia otvárania, riešenia a eskalovania incidentov priamo u výrobcu alebo cez poskytovateľa a sprístupnenie upgradov a updatov licencií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet licencií ks 1500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované obdobie platnosti licencie vrátane podpory od 1.1.2025 12 mesiacov
 2. Upgrade existujúcich licencií SPS EE a EDR na licencie „Symantec Endpoint Security Complete (Includes New SES/SEP Subscription) Hybrid Subscription License with Support Per Device 1Y“ vrátane podpory výrobcu
Funkcia
Upgrade existujúcich licencií SPS EE a EDR na licencie „Symantec Endpoint Security Complete (Includes New SES/SEP Subscription) Hybrid Subscription License with Support Per Device 1Y“ vrátane podpory výrobcu od 1.1.2025 na 12 mesiacov
Požaduje sa poskytovanie technickej podpory v režime 24x7x365 minimálne v rozsahu zabezpečenia otvárania, riešenia a eskalovania incidentov priamo u výrobcu alebo cez poskytovateľa a sprístupnenie  upgradov a updatov licencií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet licencií ks 6500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované obdobie platnosti licencie vrátane podpory od 1.1.2025 12 mesiacov
 3. Upgrade existujúcich licencií SPS EE na licencie „Symantec Endpoint Security Complete (Includes New SES/SEP Subscription) Hybrid Subscription License with Support Per Device 1Y“ vrátane podpory výrobcu
Funkcia
Upgrade existujúcich licencií SPS EE na licencie „Symantec Endpoint Security Complete (Includes New SES/SEP Subscription) Hybrid Subscription License with Support Per Device 1Y“ vrátane podpory výrobcu od 1.1.2025 na 12 mesiacov. Vyžaduje sa samostatný licenčný kľúč/licenčný súbor.
Požaduje sa poskytovanie technickej podpory v režime 24x7x365 minimálne v rozsahu zabezpečenia otvárania, riešenia a eskalovania incidentov priamo u výrobcu alebo cez poskytovateľa a sprístupnenie upgradov a updatov licencií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet licencií ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované obdobie platnosti licencie vrátane podpory od 1.1.2025 12 mesiacov
 4. Licencie „Symantec Data Center Security Server Advanced Subscription License with Support Per Server“ vrátane podpory výrobcu
Funkcia
Licencie „Symantec Data Center Security Server Advanced Subscription License with Support Per Server“ vrátane podpory výrobcu od 1.1.2025 na 12 mesiacov.
Požaduje sa poskytovanie technickej podpory v režime 24x7x365 minimálne v rozsahu zabezpečenia otvárania, riešenia a eskalovania incidentov priamo u výrobcu alebo cez poskytovateľa a sprístupnenie upgradov a updatov licencií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet licencií ks 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované obdobie platnosti licencie vrátane podpory od 1.1.2025 12 mesiacov
 5. Licencie „Symantec Endpoint Security Enterprise, Hybrid Subscription License with Support, 500+ Devices, 1Y“ vrátane podpory výrobcu
Funkcia
Licencie „Symantec Endpoint Security Enterprise, Hybrid Subscription License with Support, 500+ Devices, 1Y“ vrátane podpory výrobcu od 1.1.2025 na 12 mesiacov.
Požaduje sa poskytovanie technickej podpory v režime 24x7x365 minimálne v rozsahu zabezpečenia otvárania, riešenia a eskalovania incidentov priamo u výrobcu alebo cez poskytovateľa a sprístupnenie upgradov a updatov licencií.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet licencií ks 1000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Požadované obdobie platnosti licencie vrátane podpory od 1.1.2025 12 mesiacov
 6. Technická podpora
Funkcia
a.) on-line alebo on-site podpora poskytovaná certifikovaným technickým pracovníkom úspešného uchádzača vzdialene alebo v priestoroch objednávateľa v Bratislave podľa dohody s objednávateľom,
b.) implementovanie SW updatov a upgradov licencií a riešenie prevádzkových a bezpečnostných udalostí,
c.) nastavenie a zdokumentovanie odporúčaných politík ochrany koncových bodov pre ochranu pred vírusmi, spywarom, sťahovaním súborov, ochrany pre MS Outlook; pre ochranu pred aktívnymi hrozbami pre Sonar a pre riadenie prístupu k zariadeniam (USB kľúče, tlačiarne, skenery, klávesnice atď.) a aplikáciám; pre ochranu pred sieťovými hrozbami (Firewall, Intrusion Protection); pre host integritu; pre aktualizáciu LiveUpdate; pre posilnenie zabezpečenia aplikácií, ochrana pred neoprávneným využitím pamäte; konfigurácia funkcionalít Adaptive Protection, Active Directory Threat Defense, Threat Hunter,
d.) migrácia vybraných skupín SEP klientov do cloudu bez potreby reinštalácie SEP klientov na koncových staniciach.
e.) vypracovanie, aktualizácia a udržiavanie prevádzkovej dokumentácie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Maximálny rozsah technickej podpory MD 44
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obdobie poskytovania technickej podpory 12 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 3 (troch) dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi potvrdenie/potvrdenia výrobcu alebo oprávnenej osoby licencií, dokladujúce, že uchádzač je autorizovaným partnerom výrobcu pre predaj produktov na území Slovenskej republiky.
2. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 (troch) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť prostredníctvom elektronickej pošty Objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte XLSX, konkrétnu špecifikáciu dodaného tovaru a kontaktné údaje osoby oprávnenej konať za dodávateľa vo veciach plnenia zmluvy.
3. Technická podpora bude poskytovaná podľa aktuálnych potrieb objednávateľa na základe písomných objednávok. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky alebo jeho časť na základe preberacieho protokolu alebo akceptačného listu.
4. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek interné a externé náklady a výdavky Poskytovateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky vrátane zisku.
5. Predávajúci je povinný zabezpečiť, aby on a jeho subdodávatelia a subdodávatelia v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) bod 7 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorým v súvislosti s touto zmluvou vznikla povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora, boli riadne, včas a po celú dobu trvania tejto zmluvy zapísaný do registra partnerov verejného sektora.
6.Požaduje sa súčinnosť pri uzatvorení Zmluvy o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností podľa § 19 ods. 2 zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, predmetom ktorej je stanovenie základných úloh a princípov spolupráce zmluvných strán s cieľom zabezpečiť kybernetickú bezpečnosť pri prevádzke sietí a informačných systémov prevádzkovateľa počas ich životného cyklu, predchádzať kybernetickým bezpečnostným incidentom, ktoré by sa mohli dotknúť sietí a informačných systémov prevádzkovateľa.
7. Požaduje sa súčinnosť pri uzatvorení Sprostredkovateľskej zmluvy podľa čl. 28 ods. 3 nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) a podľa § 34 zákona č. 18/2018 Z. z., predmetom ktorej je úprava práv a povinností zmluvných strán v súvislosti s poverením sprostredkovateľa na spracovanie osobných údajov klientov prevádzkovateľa v mene prevádzkovateľa a podľa pokynov prevádzkovateľa.
8. Znenie Zmluvy o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností a Sprostredkovateľskej zmluvy tvorí neoddeliteľnú súčasť osobitných požiadaviek na plnenie predmetu zákazky. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť verejnému obstarávateľovi všetku súčinnosť potrebnú na riadne uzatvorenie Zmluvy o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností a Sprostredkovateľskej zmluvy bezodkladne po uzatvorení zmluvy.
9. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 1 a 5 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka tovarov a služieb, ktoré nespĺňajú požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu ako aj porušenie povinnosti uzatvoriť s Objednávateľom Zmluvu o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností a Sprostredkovateľskú zmluvu.
10. Miesto plnenia je sídlo objednávateľa.
11.  Fakturácia za dodanie licencií po podpise preberacieho protokolu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia.
12. Faktúru za technickú podporu poskytnutú na základe písomnej objednávky je dodávateľ oprávnený vystaviť po podpise akceptačného protokolu.
13. Preberacie protokoly a/alebo akceptačné protokoly budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť vystavenej faktúry.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky

Názov položky

Predĺženie platnosti licencií „Symantec Endpoint Security Complete“ (Includes SES/SEP Subscription) Hybrid Subscription License Renewal with Support Per Device 1Y“ (ďalej len „SESC“) vrátane podpory výrobcu

doplniť, "alebo ekvivalent"

nie je možnosť ponúknuť alternatívne riešenie. Striktne je uvedený produkt.

Názov položky

Upgrade existujúcich licencií SPS EE a EDR na licencie „Symantec Endpoint Security Complete (Includes New SES/SEP Subscription) Hybrid Subscription License with Support Per Device 1Y“ vrátane podpory výrobcu

doplniť, "alebo ekvivalent"

nie je možnosť ponúknuť alternatívne riešenie. Striktne je uvedený produkt.

Názov položky

Upgrade existujúcich licencií SPS EE na licencie „Symantec Endpoint Security Complete (Includes New SES/SEP Subscription) Hybrid Subscription License with Support Per Device 1Y“ vrátane podpory výrobcu

doplniť, "alebo ekvivalent"

nie je možnosť ponúknuť alternatívne riešenie. Striktne je uvedený produkt.

doplniť, "alebo ekvivalent"

nie je možnosť ponúknuť alternatívne riešenie. Striktne je uvedený produkt a výrobca.

Názov položky

Licencie „Symantec Data Center Security Server Advanced Subscription License with Support Per Server“ vrátane podpory výrobcu

doplniť, "alebo ekvivalent"

nie je možnosť ponúknuť alternatívne riešenie. Striktne je uvedený produkt a výrobca.

Názov položky

Licencie „Symantec Endpoint Security Enterprise, Hybrid Subscription License with Support, 500+ Devices, 1Y“ vrátane podpory výrobcu

doplniť, "alebo ekvivalent"

nie je možnosť ponúknuť alternatívne riešenie. Striktne je uvedený produkt a výrobca.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. 29 Augusta, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

9 200,00 ks

215 110,00

215 110,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.12.2024 13:59

16.12.2024 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.12.2024 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 538
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS