• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2024 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2024 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    17.12.2024 09:03

Detail zákazky Z202411104

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2024 08:51
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2024 09:00
  •    Zrušenie zákazky
    17.12.2024 09:03

Základné údaje

Z202411104

OF-295245

zrušená

Objednávateľ

36022047

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik

Karloveská 2, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Lomový kameň, štrk a drvené kamenivo - Nimnica 2024

Lomový kameň

  • 44912100-7 - Žula

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lomový kameň
Funkcia
Lomový kameň bude používaný na reguláciu riek, potokov v rámci stavebných opráv, periodickej údržby, investičnej výstavby a pri prípadných zabezpečovacích povodňových prácach ako základový a murovací materiál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Lomový kameň 60/300 t 4000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kameň a jeho výroba technická norma EN 13 242 – kamenivo do nestmelených a hydraulicky stmelených materiálov používaných v inžinierskom staviteľstve a pri výstavbe ciest
vhodnosť použitia kameňa na vodné stavby technická norma EN 13383 – kameň na vodné stavby
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Rámcová dohoda je uzatvorená na dobu 12 mesiacov od jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu rámcovej dohody (celková ponuka) a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresulenka.okruckarybarova@svp.sk aktualizovaný cenník s vyplnenými údajmi zvýraznenými farebne vo formáte. xls, ktorý Objednávateľpriložil v prílohe zákazky.
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od od uzatvorenia Zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresulenka.okruckarybarova@svp.sk platný Certifikát zhody systému riadenia výroby potvrdzujúci, že na kameň a jeho výrobu jeuplatnená norma EN 13 242 (kamenivo do nestmelených a hydraulicky stmelených materiálov používaných v inžinierskom staviteľstve a pri výstavbe ciest) a norma EN 13383-1 (kameň na vodné stavby).
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní od od uzatvorenia Zmluvy doručiť Objednávateľovi na e-mailovú adresulenka.okruckarybarova@svp.sk miesta nakládky lomového kameňa, e-mailovú adresu, z ktorej bude Dodávateľ doručovaťelektronické faktúry a e-mailovú adresu, na ktorú bude Objednávateľ doručovať Dodávateľovi e-mailové objednávky.
Dopravu kameňa do 30 km od miesta plnenia (vrátane) zabezpečí Objednávateľ na vlastné náklady. Nakládku kameňa do vozidielObjednávateľa a dopravu kameňa nad 30 km zabezpečí Dodávateľ, pričom náklady za tieto služby zahrnie do kúpnej ceny.
Dodávky budú vykonávané v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 15:00 hod
Objednávka musí obsahovať odvolanie sa na uzavretú zmluvu, názov a množstvo požadovaného tovaru, termín nakládky, dátum a podpis povereného zástupcu Objednávateľa.
Nákupy budú realizované podľa aktuálnych potrieb a finančných možností Objednávateľa na základe čiastkových objednávok, pričomDodávateľ nemá nárok na uplatnenie žiadneho množstva odobratého tovaru. Ak Objednávateľ nevyčerpá celkovú cenu predmetuzákazky, Dodávateľ nemá nárok na uplatnenie žiadnych sankcií voči Objednávateľovi.
Objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť kúpnu cenu za dodaný Tovar na základe doručenej elektronickej faktúry Dodávateľa, vystavenejpo prevzatí Tovaru Objednávateľom, t. j. po podpise Dodacieho listu. Objednávateľ v súlade s § 71 ods. 1 písm. b) zákona číslo222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o DPH“) výslovne súhlasí s vystavenímelektronickej faktúry.
Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu a musí povinne obsahovať nasledovné údaje: odkaz na zmluvu s uvedenímčísla účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má platiť fakturovanú sumu, názov Tovaru, ďalšie náležitosti v zmysle Zákona o DPH. Prílohou kfaktúre musí byť kópia objednávky a dodací list potvrdený podpismi oprávnených zástupcov Zmluvných strán.
Dodávateľ zašle elektronickú faktúru z e-mailovej adresy Dodávateľa, ktorú mu tento oznámi najneskôr spolu so zaslanímaktualizovaného cenníka, na e-mailovú adresu Objednávateľa faktury.BB@svp.sk pričom jedna e-mailová správa môže obsahovaťiba jednu prílohu (súbor). Tento súbor musí obsahovať maximálne jednu faktúru spolu s všetkými prílohami faktúry. Všetkydokumenty obsiahnuté v súbore, či faktúry alebo prílohy, musia byť vo formáte PDF alebo PDF/A; veľkosť prílohy e-mailovej správynesmie presiahnuť 10 MB.
Do predmetu e-mailovej správy je potrebné uviesť číslo faktúry Predávajúceho; názov priloženého súboru obsahujúceho elektronickúfaktúru, musí obsahovať jedno zo slov: „Faktúra", „Dobropis” alebo „Ťarchopis", a nepresiahne 128 znakov, pričom veľké a malépísmená, ani diakritika nebudú rozhodujúce. Dodávateľ, v prípade ak je to možné, pri odosielaní e-mailovej správy zaškrtne požiadavku „Požadovať potvrdenie o doručení“.
Ak bude faktúra obsahovať nesprávne cenové alebo iné údaje alebo faktúra nebude obsahovať všetky údaje a náležitosti v zmysleplatných právnych predpisov najmä podľa § 74 Zákona o DPH, resp. nebude obsahovať uvedené údaje a doklady alebo budeobsahovať nesprávne, či neúplné údaje a doklady alebo ak elektronická faktúra nebude zaslaná v súlade so Zmluvou, jeObjednávateľ oprávnený ju vrátiť na doplnenie Dodávateľovi, čím sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota splatnostizačína plynúť odo dňa doručenia novej riadne vyhotovenej faktúry.
Faktúra sa považuje za prijatú zo strany Objednávateľa v deň, kedy bola na server Objednávateľa doručená e-mailová správa spriloženou faktúrou. Ak je faktúra prijatá zo strany Objednávateľa v pracovný deň, považuje sa za doručenú v tento pracovný deň. Akje FA zo strany Objednávateľa prijatá v sobotu alebo v deň pracovného pokoja považuje sa za doručenú v najbližší pracovný deň.Lehota splatnosti elektronickej faktúry sa začína počítať odo dňa jej doručenia, nie odo dňa jej prijatia.
Splatnosť elektronickej faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Za deň úhrady bude považovaný deň odpísaniafinančných prostriedkov z bankového účtu Objednávateľa. Zmluvné strany sú povinné zabezpečiť riadne uchovávanie a archiváciufaktúr v zmysle § 76 Zákona o DPH, zaručujúce vierohodnosť pôvodu, neporušiteľnosť obsahu a čitateľnosť elektronických faktúr pocelú dobu úschovy. Platby za uskutočnené dodávky Tovaru budú vykonávané vo výške rovnajúcej sa množstvu skutočne dodanéhoa prevzatého Tovaru Objednávateľom, potvrdeného Objednávateľom v dodacích listoch.
Zmluvné strany sa pri plnení tejto zmluvy zaväzujú striktne dodržiavať platné právne predpisy zakazujúce podplácanie verejnýchčiniteľov a súkromných osôb, protiprávne ovplyvňovanie verejných činiteľov, pranie špinavých peňazí a zaväzujú sa zaviesť avykonávať všetky nevyhnutné a vhodné postupy a opatrenia vedúce k zabráneniu korupcie. Dodávateľ vyhlasuje, že podľa jehovedomostí žiaden z jeho predstaviteľov, zástupcov, zamestnancov, alebo iných osôb konajúcich v mene dodávateľa pri poskytovaníplnenia podľa tejto zmluvy pre objednávateľa alebo v jeho mene na základe tejto zmluvy neponúka ani
nebude priamo alebo nepriamo ponúkať, dávať, poskytovať, vyžadovať ani prijímať finančné prostriedky alebo akékoľvekinéoceniteľné hodnoty, alebo poskytovať akékoľvek výhody, dary, alebo pohostenia osobe, spoločnosti alebo podnikualebozamestnancovi, politickej strane či hnutiu, kandidátovi na politickú nomináciu, osobe, ktorá pôsobí v zákonodarnom, správnomalebosúdnom orgáne akéhokoľvek druhu, alebo v medzinárodnej verejnej organizácii za účelom ovplyvňovať konanie takejto osoby vjejfunkcii, s využitím odmeňovania, alebo navádzania k nekorektnému výkonu príslušnej funkcie alebo činnost
akoukoľvek osobou, za účelom získania alebo udržania výhody pri plnení tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje okamžite oznámiťobjednávateľovi primeranou formou akékoľvek podozrenie na porušenie povinností podľa tohto bodu zmluvy alebo akékoľvekskutočnosti, v dôsledku ktorých by sa vyhlásenie dodávateľa podľa tohto bodu ukázalo ako nepravdivé a byť plne súčinný pridôkladnom vyšetrení podozrenia. Akékoľvek preukázané korupčné správanie dodávateľa alebo porušenie povinností podľa tohtobodu zmluvy sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Miesto určenia: Povodňové skládky-Nosice, Hričov...organizačná zložka: Nimnica/Púchov, Nimnica, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

12

4 000,00 t

50 000,00

50 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.12.2024 08:51

17.12.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.12.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 285
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS