• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2024 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2024 14:29
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2024 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2024 15:20

Detail zákazky Z202411092

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2024 13:58
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2024 14:29
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2024 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2024 15:20

Základné údaje

Z202411092

OF-297008

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10179881

Objednávateľ

00328642

Obec Plešivec

Čsl. armády 1, Plešivec, 04911, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné lístky

Jedálne kupóny, stravné poukážky, gastrolístky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné lístky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jedného jedálneho kupónu EUR 6
Množstvo jedálnych kupónov Ks 3500 5500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravný lístok obsahuje Názov a logo dodávateľa
Stravný lístok obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravný lístok obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Stravný lístok obsahuje Rok platnosti jedálneho kupónu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto, určené v objednávke.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky.
Stravné lístky musia byť dodané v papierovej forme ako cenné lístky - z prevádzkových dôvodov
Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predloží aktuálny zoznam zmluvných stravovacích zariadení na území Slovenska, ktoré akceptujú stravné lístky dodávateľa. Zmluvnými stravovacími zariadeniami sa rozumejú prevádzky a potravinové obchodné reťazce, s ktorými má dodávateľ uzavretú platnú zmluvu o akceptovaní jeho stravného lístka. V zozname osobitne uvedie minimálne 1 prevádzku a 2 obchodné reťazce v mieste sídla objednávateľa.
Dodávateľ je povinný na základe oprávnených požiadaviek objednávateľa uzavrieť zmluvy o akceptovaní svojich stravných lístkov s požadovanými stravovacími zariadeniami v blízkosti miesta výkonu práce zamestnancov objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa obdržania písomnej požiadavky objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ulica Československej armády 1/62, Plešivec, Rožňava, Košický, Slovenská republika

12

5 500,00 ks

33 000,00

33 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.12.2024 13:58

16.12.2024 14:29

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.12.2024 14:44

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 316
 15
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.12.2024 14:40 - Vstupná ponuka 32 999,90 € Cena s DPH
10.12.2024 15:35 - Najvýhodnejšia ponuka 32 999,89 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS