• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2024 11:48
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2024 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2024 09:25

Detail zákazky Z202411089

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2024 11:48
  •    Predkladanie ponúk
    17.12.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.12.2024 09:12
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.12.2024 09:25

Základné údaje

Z202411089

OF-297006

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10189786

Objednávateľ

37946765

Spojená škola, Ľ. Podjavorinskej 22, Prešov

Ľ. Podjavorinskej 22, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

52913805

Marián Hucík - Kika Wood

Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vybavenie chemického laboratória školským nábytkom

výškovo nastaviteľné stoly, žiacke stoličky, katedra a učiteľská stolička

  • 39160000-1 - Školský nábytok
  • 39162100-6 - Vybavenie na vyučovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. dvojmiestna školská lavica, výškovo nastaviteľná
Funkcia
dvojmiestna školská lavica, výškovo nastaviteľná s košom na ukladanie určená pre žiakov strednej školy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Školská lavica dvojmiestna žiacka lavica s košom na ukladanie, výškovo nastaviteľná veľkosti 5 až 7, konštrukcia lakovaná z pevného kovu, rozmer pracovnej dosky minimálne 130 x 50 cm
nohy školskej lavice ukončené 4 gumoplastovými klzákmi
farba konštrukcie modrá RAL 5015
 2. žiacka výškovo nastaviteľná stolička
Funkcia
stohovateľná žiacka stolička výškovo nastaviteľná
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 30
žiacka stolička veľkosť 5 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
nohy stoličky ukončené 4 gumoplastovými klzákmi
farba konštrukcie modrá RAL 5015
žiacka stolička žiacka stolička výškovo nastaviteľná veľkosti 5 až 7, konštrukcia lakovaná z pevného kovu, stohovateľná
 3. Katedra so uzamykacou zásuvkou
Funkcia
Učiteľská katedra s uzamykateľnou zásuvkou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 1
zásuvka so zámkom ks 1
kľúč od zámku na zásuvke ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Učiteľská katedra školská katedra s uzamykateľnou zásuvkou na pravej strane, konštrukcia lakovaná z pevného kovu, výška minimálne 76 cm, rozmery pracovnej dosky minimálne 130 x 60 cm
farba konštrukcie modrá RAL 5015
nohy katedry ukončené 4 gumoplastovými klzákmi
 4. Učiteľská  stolička
Funkcia
učiteľská stolička s čalúneným sedákom a operadlom v sivej farbe, stohovateľná z pevného kovu, konštrukcia lakovaná
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
počet ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
farba konštrukcie modrá RAL 5015
nohy stoličky ukončené 4 gumoplastovými klzákmi
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Úspešný uchádzač predloží do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zoznam tovaru s uvedením podrobných jednotkových cien bez DPH, vrátane DPH, platných počas doby trvania zmluvy. A tiež sa požaduje do 3 pracovných dní predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek).
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Dodávateľ predložením svojeje ponuky potrvrdzuje, že v čase predladania ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa požiadavky kvalifikačné, odborné, technické.
V príade ak dodávateľ nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo márne uplynie lehota na predloženie alebo dodanie je objednávateľ oprávnený okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
Požaduje sa záruka minimálne 24 mesiacov, náklady spojené s odstránením vady v záručnej dobe znáša dodávateľ
Objednávateľ požaduje od dodávateľa vyrozumenie o termíne dodania tovaru najmenej 1 pracovný deň vopred

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ľ. Podjavorinskej 1349/22, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

23.12.2024 08:00 — 27.12.2024 18:00

47,00 ks

4 100,00

3 847,22

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.12.2024 11:48

17.12.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.12.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 257
 108
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.12.2024 13:36 - Vstupná ponuka 4 092,00 € Cena s DPH
11.12.2024 13:17 - Najvýhodnejšia ponuka 3 991,34 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS