166481
Generálna prokuratúra Slovenskej republiky
Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Nákup kancelárskeho materiálu pre Generálnu prokuratúru Slovenskej republiky
kancelársky materiál, obálky, spinky, spisové dosky
Tovar, Služba
|
1. Kancelárske potreby
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Kancelársky materiál |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Rýchloviazač obyčajný celý ROC prešpán tmavo modrý A4 | ks | 200 | ||
| Rýchloviazač obyčajný celý ROC prešpán oranžový A4 | ks | 200 | ||
| Lepiaca tyčinka na lepenie papiera, tuhá, 40g | ks | 48 | ||
| Spisové spony 28mm poniklované, balenie 100 ks | bal | 100 | ||
| Spisová doska A4 mramor čierna so šnúrkami | ks | 1000 | ||
| Skladací stojan na časopisy z PVC, rozmer 32x24x10 cm, čierny | ks | 50 | ||
| Zošívačka B2 čierna, náplň 100 spiniek 24/6, hĺbka zošívania 6,5 cm | ks | 20 | ||
| Lepiaca páska transparentná 48x60m | ks | 72 | ||
| Zvlhčovač prstov s hubkou | ks | 30 | ||
| Veľkokapacitná zošívačka B40/4, náplň 100 spiniek 23/6-13, hĺbka zošívania 7 cm | ks | 3 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| V prípade, že sa jednotlivé položky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, značku alebo typ môže uchádzač vo svojej ponuke ponúknuť ekvivalent. | Požadované výrobky musia spĺňať minimálne parametre určené obchodnými názvom výrobku podľa špecifikácie, ktorú uviedol objednávateľ |
| Názov |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 4 dní od uzavretia zmluvy |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 4 dní od uzavretia zmluvy |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
| Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru vrátane dopravy na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v konečnej cene dodávateľa. |
| Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry. |
| Dodanie je požadované v čase od 08:00 hod do 13:00 hod v pracovných dňoch v sídle objednávateľa, dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru na dohodnutom mieste dodania tovaru. |
| Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou. |
| Požaduje sa dodanie tovaru v lehote 10 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
| Nesplnenie niektorej z časti technických vlastností alebo osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, v takom prípade môže objednávateľ od zmluvy odstúpiť. |
Štúrova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
16.12.2024 08:00 — 02.01.2025 13:00
1,00 ako celok podľa Opisného formulára
2 980,00
2 483,34
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.12.2024 11:20
13.12.2024 12:00
13.12.2024 12:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 10.12.2024 16:32 - Vstupná ponuka | 2 950,00 | € | Cena s DPH |
| 11.12.2024 06:07 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 940,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: