• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2024 11:20
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2024 13:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2024 13:15

Detail zákazky Z202411087

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2024 11:20
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2024 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2024 13:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2024 13:15

Základné údaje

Z202411087

OF-296970

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10171476

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup kancelárskeho materiálu pre Generálnu prokuratúru Slovenskej republiky

kancelársky materiál, obálky, spinky, spisové dosky

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30190000-7 - Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
Kancelársky materiál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Rýchloviazač obyčajný celý ROC prešpán tmavo modrý A4 ks 200
Rýchloviazač obyčajný celý ROC prešpán oranžový A4 ks 200
Lepiaca tyčinka na lepenie papiera, tuhá, 40g ks 48
Spisové spony 28mm poniklované, balenie 100 ks bal 100
Spisová doska A4 mramor čierna so šnúrkami ks 1000
Skladací stojan na časopisy z PVC, rozmer 32x24x10 cm, čierny ks 50
Zošívačka B2 čierna, náplň 100 spiniek 24/6, hĺbka zošívania 6,5 cm ks 20
Lepiaca páska transparentná 48x60m ks 72
Zvlhčovač prstov s hubkou ks 30
Veľkokapacitná zošívačka B40/4, náplň 100 spiniek 23/6-13, hĺbka zošívania 7 cm ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
V prípade, že sa jednotlivé položky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, značku alebo typ môže uchádzač vo svojej ponuke ponúknuť ekvivalent. Požadované výrobky musia spĺňať minimálne parametre určené obchodnými názvom výrobku podľa špecifikácie, ktorú uviedol objednávateľ
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 4 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 4 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru vrátane dopravy na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste. Uvedené služby musia byť započítané v konečnej cene dodávateľa.
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa. Dodací list podpísaný oboma zmluvnými stranami bude súčasťou faktúry.
Dodanie je požadované v čase od 08:00 hod do 13:00 hod v pracovných dňoch v sídle objednávateľa, dodávateľ je povinný najneskôr 24 hodín pred plánovanou hodinou dodania tovaru vyzvať telefonicky zodpovednú osobu objednávateľa k prevzatiu tovaru na dohodnutom mieste dodania tovaru.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Požaduje sa dodanie tovaru v lehote 10 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Nesplnenie niektorej z časti technických vlastností alebo osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, v takom prípade môže objednávateľ od zmluvy odstúpiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

16.12.2024 08:00 — 02.01.2025 13:00

1,00 ako celok podľa Opisného formulára

2 980,00

2 483,34

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.12.2024 11:20

13.12.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.12.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 323
 61
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.12.2024 16:32 - Vstupná ponuka 2 950,00 € Cena s DPH
11.12.2024 06:07 - Najvýhodnejšia ponuka 2 940,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS