• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2024 15:09
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2024 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2024 16:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2024 16:55

Detail zákazky Z202411085

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2024 15:09
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2024 15:15
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2024 16:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2024 16:55

Základné údaje

Z202411085

OF-296994

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10171482

Objednávateľ

37836901

Trnavský samosprávny kraj

Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

41949552

Branislav Polák TOM - line

Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Konferenčné stoličky

stolička

  • 39110000-6 - Sedadlá, stoličky a podobné výrobky a súvisiace časti
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 45255400-3 - Montážne práce

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Konferenčné stoličky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Konferenčná stolička ks 60
Nosnosť kg 120
Hmotnosť kg 7 13
Celková výška cm 90 110
Výška sedadla cm 42 54
Šírka sedadla cm 48 58
Hĺbka sedadla cm 45 55
Výška operadla cm 47 57
Výška opierky rúk nad sedadlom cm 15 21
Záruka rok 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prevedenie podľa vizualizácie uvedenej v prílohe
Materiál konštrukcie kov
Farba konštrukcie chróm
Poťah sedadla eko-koža
Poťah operadla eko-koža
Farba sedadla a operadla čierna
Opierky rúk áno
Stohovateľné nie
Výšková nastaviteľnosť nie
Skladacia konštrukcia nie
Opierka hlavy nie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy a montáže na mieste plnenia.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužívaný, nerepasovaný tovar.
Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa a technickou špecifikáciou do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť názov a výrobcu tovaru, ako aj vyobrazenie a informácie, z ktorých bude vyplývať splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky.
Cena je konečná, vrátane dopravy a montáže na mieste plnenia.
Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky na príslušné miesto dodania kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným dodaním.
Lehota dodania: 7 dní odo dňa schválenia vlastného návrhu plnenia zákazky.
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii, resp. ekvivalentu s kvalitatívne vyššou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto predmet zákazky neprevziať.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa, ktorý/á vykoná kontrolu množstva a kvality predmetu zákazky v súlade s touto zmluvou.
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Predmet zákazky bude odovzdaný na základe preberacieho protokolu podpísaného obidvomi zmluvnými stranami.
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s požadovanými technickými vlastnosťami a osobitými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
Zmluvné a platobné podmienky: Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od dňa je doručenia objednávateľovi. Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky, podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná. Zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie, montáž a vyloženie tovaru do miesta dodania. Kúpna cena je vrátane nákladov na dopravu.
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu: faktury@trnava-vuc.sk.
Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

17.12.2024 10:00 — 31.12.2024 10:00

60,00 ks

10 924,80

9 104,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

10.12.2024 15:09

13.12.2024 15:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.12.2024 15:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 868
 85
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.12.2024 15:57 - Vstupná ponuka 10 924,80 € Cena s DPH
13.12.2024 14:56 - Najvýhodnejšia ponuka 8 916,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS