37836901
Trnavský samosprávny kraj
Starohájska 10, Trnava, 91701, SVK
41949552
Branislav Polák TOM - line
Mýtna 42, Pezinok, 90201, SVK
Konferenčné stoličky
stolička
Tovar, Služba
1. Konferenčné stoličky
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Konferenčná stolička | ks | 60 | ||
Nosnosť | kg | 120 | ||
Hmotnosť | kg | 7 | 13 | |
Celková výška | cm | 90 | 110 | |
Výška sedadla | cm | 42 | 54 | |
Šírka sedadla | cm | 48 | 58 | |
Hĺbka sedadla | cm | 45 | 55 | |
Výška operadla | cm | 47 | 57 | |
Výška opierky rúk nad sedadlom | cm | 15 | 21 | |
Záruka | rok | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Prevedenie | podľa vizualizácie uvedenej v prílohe |
Materiál konštrukcie | kov |
Farba konštrukcie | chróm |
Poťah sedadla | eko-koža |
Poťah operadla | eko-koža |
Farba sedadla a operadla | čierna |
Opierky rúk | áno |
Stohovateľné | nie |
Výšková nastaviteľnosť | nie |
Skladacia konštrukcia | nie |
Opierka hlavy | nie |
Názov |
Vrátane dopravy a montáže na mieste plnenia. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužívaný, nerepasovaný tovar. |
Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa a technickou špecifikáciou do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. Verejný obstarávateľ požaduje uviesť názov a výrobcu tovaru, ako aj vyobrazenie a informácie, z ktorých bude vyplývať splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. |
Cena je konečná, vrátane dopravy a montáže na mieste plnenia. |
Dodávateľ je povinný oznámiť termín dodania predmetu zákazky na príslušné miesto dodania kontaktnej osobe Objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred plánovaným dodaním. |
Lehota dodania: 7 dní odo dňa schválenia vlastného návrhu plnenia zákazky. |
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii, resp. ekvivalentu s kvalitatívne vyššou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto predmet zákazky neprevziať. |
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec/kontaktná osoba Objednávateľa, ktorý/á vykoná kontrolu množstva a kvality predmetu zákazky v súlade s touto zmluvou. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Predmet zákazky bude odovzdaný na základe preberacieho protokolu podpísaného obidvomi zmluvnými stranami. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s požadovanými technickými vlastnosťami a osobitými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: Lehota splatnosti faktúry je 30 dní od dňa je doručenia objednávateľovi. Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky, podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná. Zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie, montáž a vyloženie tovaru do miesta dodania. Kúpna cena je vrátane nákladov na dopravu. |
Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu: faktury@trnava-vuc.sk. |
Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. Faktúra musí obsahovať povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Starohájska 10, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
17.12.2024 10:00 — 31.12.2024 10:00
60,00 ks
10 924,80
9 104,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.12.2024 15:09
13.12.2024 15:15
13.12.2024 15:30
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.12.2024 15:57 - Vstupná ponuka | 10 924,80 | € | Cena s DPH |
13.12.2024 14:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 916,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: