• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2024 13:43
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2024 14:00
  •    Zrušenie zákazky
    13.12.2024 14:03

Detail zákazky Z202411074

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2024 13:43
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2024 14:00
  •    Zrušenie zákazky
    13.12.2024 14:03

Základné údaje

Z202411074

OF-296988

zrušená

Objednávateľ

37922467

Stredná priemyselná škola stavebná Emila Belluša, Staničná 4, Trenčín

Staničná 4, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Bezpečnostný trezor

bezpečnostný trezor

  • 44421000-7 - Pancierové alebo spevnené trezory, pancierové skrinky a dvere
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Bezpečnostný trezor
Funkcia
bezpečnostná trieda S2 (STN EN 14450)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bezpečnostný trezor ks ks
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Bezpečnostný trezor - rozmery výška 1000 mm, šírka 700 mm, hĺbka 500 mm, vnútorné rozmery 880x568x371mm
Použitie: použitie: dokumenty, peniaze
Počet šanónov 14
Police 2
Zámok trezorový zámok na kľúč (KL)
Záruka 24 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa dovoz a naskladnenie tovaru u objednávateľa na 2. poschodie
Požaduje sa, aby dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručil ( e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa: meno a priezvisko, mailová adresa, telefonický  kontakt.
Požaduje sa, aby dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložil rozpis ceny nasledovne: Názov položky, množstvo, jednotková cena bez DPH, s DPH, cena celkom za položku ( za požadované množstvo) v Eur s DPH.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku, splatnosť 15 dní.
Dodanie tovaru prebehne v pracovných dňoch v čase od 08.00 do 13:00, dovoz tovaru dodávateľ nahlási deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený neprevziať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Dodávateľ sa zaväzuje v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom
Nedodržanie ktorejkoľvek  podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staničná 4, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

18.12.2024 10:00 — 19.12.2024 13:00

1,00 celok

1 600,00

1 300,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.12.2024 13:43

13.12.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.12.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 287
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS