52828123
Národná koalícia pre digitálne zručnosti a povolania Slovenskej republiky
Mlynské nivy 18890/5, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK
35728531
InterWay, a. s.
Stará Vajnorská 21, Bratislava, 83104, SVK
LMS služba Vládneho cloudu SR na rok 2025
LMS Vládny cloud
Služba
|
1. Predmetom dodávky je poskytnutie certifikovanej služby vládneho cloudu (VC) v oblasti LMS (Learning Management System) vrátane jej prevádzky na obdobie 12 mesiacov. Požadované vlastnosti LMS služby:
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Požadované vlastnosti LMS služby: |
| 1. je riadne zapísanou službou v katalógu služieb Vládneho cloudu (VC) SR - https://katalog.statneit.sk/ |
| 2. je dodávateľom prevádzkovaná ako SaaS služba pre svojich klientov pre úroveň min. U1 |
| 3. súčasťou dodávky je aj prevádzka tejto služby s predpokladaným počtom registrovaných používateľov podľa údajov v časti Technické vlastnosti opisného formulára tejto zákazky |
| 4. podporuje štandardné formáty na importy kurzov a školení (SCORM) a import vzdelávacieho obsahu vo formátoch PDF a PPT |
| 5. umožňuje vytvárať vlastný obsah kurzov a školení prostredníctvom integrovaného CMS (Content Management System) nástroja, zároveň umožňuje vytvárať tzv. Landing pages – verejne prístupné webové stránky spravované prostredníctvom CMS. Požadovaná je tiež integrácia s e-mailingovými nástrojmi a webovými platformami 3. strán. |
| 6. podporuje prevádzkovanie kurzov vedených inštruktorom cez prezenčnú formu alebo online webinár, pričom používatelia sa môžu autorizovať prostredníctvom samostatnej registrácie alebo s využitím podpory pre OAuth 2.0 |
| 7. umožňuje vytvárať unikátny vzdelávací plán pre každý kurz |
| 8. umožňuje vytvárať automatizované testy, vrátane podpory offline testovania s vlastným kľúčom a s randomizovaním otázok a odpovedí |
| 9. umožňuje vytvárať a overovať online certifikáty vrátane ich časovej platnosti 10. existuje verejne dostupná URL adresa na overenie funkcionality LMS služby |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet registrovaných používateľov LMS služby - základný balík | ks | 100000 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Základný počet registrovaných používateľov LMS služby je možné navyšovať zakúpením ďalších balíkov prístupov na základe požiadaviek objednávateľa vo výzve k zákazke. |
| Názov |
| Cena: Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
| Podmienky plnenia zmluvy: |
| 1. Dodávateľ týmto vyhlasuje, že v termíne predkladania ponuky má štatút riadne zapísaného poskytovateľa dodávanej LMS služby Vládneho cloudu. |
| 2. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie vád objednávateľom. |
| 3. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní predložiť na zverejnené kontaktné údaje Objednávateľa jeho vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením technických parametrov, podrobnej konfigurácie a opisom splnenia jednotlivých požadovaných technických kritérií a požadovaných vlastností predmetu Zmluvy. |
| 4. Úspešný uchádzač do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predloží verejnému obstarávateľovi verejne dostupnú URL adresu a potrebné prístupy na overenie funkcionality LMS služby VC. Objednávateľ má právo overiť všetky požiadavky kladené na predmet dodávky a vyžadovať od dodávateľa preukázanie ich splnenia na poskytnutej URL adrese. Nepreukázanie niektorej požadovanej vlastnosti alebo funkcionality sa považuje za nesplnenie základných požiadaviek na predmet plnenia. |
| 5. Dodávateľ dodá predmet zmluvy do produkčného používania najneskôr do 2 týždňov od uzavretia zmluvy, k čomu bude vyhotovený protokol o zriadení služby (akceptačný protokol) s nárokom dodávateľa na vystavenie faktúry na celý predmet plnenia. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri plnení predmetu zmluvy nedôjde k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov objednávateľa. |
| 6. Súčasťou poskytovania služby je aj podpora pri realizácii e-mailingových kampaní a implementácii kurzov v objeme 500 človekohodín počas obdobia poskytovania služby v trvaní 12 mesiacov. Spôsob čerpania predplatených hodín určuje svojimi požiadavkami objednávateľ. |
| Osobitné ustanovenia: |
| 1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018Z.z. za predpokladu, |
| že požadované údaje je možné overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. |
| V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, alebo poskytovať službu ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ", |
| bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
| 2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100 000 eur, dodávateľ je v čase predloženia ponuky povinný mať riadne vykonaný zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). |
| 3. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. 4. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri. |
| 5. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy. |
| 6. Porušenie ktorejkoľvek podmienky bude považované za podstatné porušenie Zmluvy. V prípade porušenia podmienok ustanovených touto Zmluvou zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený uplatňovať sanckie v zmysle článku 13. Sankcie OPET elektronického trhoviska . Právo na plnú náhradu preukázateľne spôsobenej škody týmto nie je dotknuté. |
| 7. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy s nárokom na zmluvné pokuty a náhradu škody podľa ostatných ustanovení tohto článku. |
| 8. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. 9. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Bottova 2/A, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 00:00
100 000,00 ks
240 000,00
200 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2024 12:36
13.12.2024 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 10.12.2024 14:17 - Vstupná ponuka | 237 900,00 | € | Cena s DPH |
| 13.12.2024 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 236 520,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: