• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2024 12:36
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2024 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2024 10:15

Detail zákazky Z202411067

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2024 12:36
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2024 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2024 10:15

Základné údaje

Z202411067

OF-296968

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10171448

Objednávateľ

52828123

Národná koalícia pre digitálne zručnosti a povolania Slovenskej republiky

Mlynské nivy 18890/5, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK

Dodávateľ

35728531

InterWay, a. s.

Stará Vajnorská 21, Bratislava, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

LMS služba Vládneho cloudu SR na rok 2025

LMS Vládny cloud

  • 72222300-0 - Služby informačných technológií

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmetom dodávky je poskytnutie certifikovanej služby vládneho cloudu (VC) v oblasti LMS (Learning Management System) vrátane jej prevádzky  na obdobie 12 mesiacov. Požadované vlastnosti LMS služby:
Funkcia
Požadované vlastnosti LMS služby:
1. je riadne zapísanou službou v katalógu služieb Vládneho cloudu (VC) SR - https://katalog.statneit.sk/
2. je dodávateľom prevádzkovaná ako SaaS služba pre svojich klientov pre úroveň min. U1
3. súčasťou dodávky je aj prevádzka tejto služby s predpokladaným počtom registrovaných používateľov podľa údajov v časti Technické vlastnosti opisného formulára tejto zákazky
4. podporuje štandardné formáty na importy kurzov a školení (SCORM) a import vzdelávacieho obsahu vo formátoch PDF a PPT
5. umožňuje vytvárať vlastný obsah kurzov a školení prostredníctvom integrovaného CMS (Content Management System) nástroja, zároveň umožňuje vytvárať tzv. Landing pages – verejne prístupné webové stránky spravované prostredníctvom CMS. Požadovaná je tiež integrácia s e-mailingovými nástrojmi a webovými platformami 3. strán.
6. podporuje prevádzkovanie kurzov vedených inštruktorom cez prezenčnú formu alebo online webinár, pričom používatelia sa môžu autorizovať prostredníctvom samostatnej registrácie alebo s využitím podpory pre OAuth 2.0
7. umožňuje vytvárať unikátny vzdelávací plán pre každý kurz
8. umožňuje vytvárať automatizované testy, vrátane podpory offline testovania s vlastným kľúčom a s randomizovaním otázok a odpovedí
9. umožňuje vytvárať a overovať online certifikáty vrátane ich časovej platnosti 10. existuje verejne dostupná URL adresa na overenie funkcionality LMS služby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet registrovaných používateľov LMS služby - základný balík ks 100000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Základný počet registrovaných používateľov LMS služby je možné navyšovať zakúpením ďalších balíkov prístupov na základe požiadaviek objednávateľa vo výzve k zákazke.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena: Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Podmienky plnenia zmluvy:
1. Dodávateľ týmto vyhlasuje, že v termíne predkladania ponuky má štatút riadne zapísaného poskytovateľa dodávanej LMS služby Vládneho cloudu.
2. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia a zároveň predloží aj telefónne číslo a e-mailovú adresu na hlásenie vád objednávateľom.
3. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní predložiť na zverejnené kontaktné údaje Objednávateľa jeho vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy s uvedením technických parametrov, podrobnej konfigurácie a opisom splnenia jednotlivých požadovaných technických kritérií a požadovaných vlastností predmetu Zmluvy.
4. Úspešný uchádzač do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy predloží verejnému obstarávateľovi verejne dostupnú URL adresu a potrebné prístupy na overenie funkcionality LMS služby VC. Objednávateľ má právo overiť všetky požiadavky kladené na predmet dodávky a vyžadovať od dodávateľa preukázanie ich splnenia na poskytnutej URL adrese. Nepreukázanie niektorej požadovanej vlastnosti alebo funkcionality sa považuje za nesplnenie základných požiadaviek na predmet plnenia.
5. Dodávateľ dodá predmet zmluvy do produkčného používania najneskôr do 2 týždňov od uzavretia zmluvy, k čomu bude vyhotovený protokol o zriadení služby (akceptačný protokol) s nárokom dodávateľa na vystavenie faktúry na celý predmet plnenia. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri plnení predmetu zmluvy nedôjde k prerušeniu existujúcich prevádzkových procesov objednávateľa.
6. Súčasťou poskytovania služby je aj podpora pri realizácii e-mailingových kampaní a implementácii kurzov v objeme 500 človekohodín počas obdobia poskytovania služby v trvaní 12 mesiacov. Spôsob čerpania predplatených hodín určuje svojimi požiadavkami objednávateľ.
Osobitné ustanovenia:
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018Z.z. za predpokladu,
že požadované údaje je možné overiť v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote.
V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, alebo poskytovať službu ktorý odpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť o zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový poriadok", Čl. IV "dodávateľ",
bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky.
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100 000 eur, dodávateľ je v čase predloženia ponuky povinný mať riadne vykonaný zápis konečných užívateľov výhod dodávateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov").
3. Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. 4. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri.
5. Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky/zmluvy, ktoré sú uvedené vo Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastnostiach predmetu zákazky/zmluvy.
6. Porušenie ktorejkoľvek podmienky bude považované za podstatné porušenie Zmluvy. V prípade porušenia podmienok ustanovených touto Zmluvou zo strany Dodávateľa je Objednávateľ oprávnený uplatňovať sanckie v zmysle článku 13. Sankcie OPET elektronického trhoviska . Právo na plnú náhradu preukázateľne spôsobenej škody týmto nie je dotknuté.
7. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy s nárokom na zmluvné pokuty a náhradu škody podľa ostatných ustanovení tohto článku.
8. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. 9. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bottova 2/A, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 31.12.2025 00:00

100 000,00 ks

240 000,00

200 000,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.12.2024 12:36

13.12.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 434
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.12.2024 14:17 - Vstupná ponuka 237 900,00 € Cena s DPH
13.12.2024 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 236 520,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS