00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Bio riad a iné jednorázové produkty
Bio riad, jednorazové produkty, jednorázové produkty
Tovar, Služba
1. Bio riad a iné jednorázové produkty
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Baliaci papier 50x70 Cukrár 10 kg | bal. | 1 | ||
Etikety TERMO 56x88 cm, bez potlače /500 ks v kotúči/ | ks | 200 | ||
Fólia potr. 45/300 m 9my /4 ks v balení/ | bal. | 7 | ||
Lyžica drevená 16 cm /100 ks v balení/ | bal. | 80 | ||
Vidlička drevená 16 cm /100 ks v balení/ | bal. | 80 | ||
Nožík drevený 16,5 cm /100 ks v balení/ | bal. | 80 | ||
Miešadlo na kávu z dreva 14 cm /1000 ks v balení/ | bal. | 20 | ||
Drevené špajdle ostré 20 cm /100 ks v balení/ | bal. | 30 | ||
Drevené špáradlá hygienicky balené v celofáne /1000 ks v balení/ | bal. | 2 | ||
Mikrotén. sáčky 20x30 cm /100 ks v balení/ | bal. | 1000 | ||
Mikroténové sáčky 25x35 cm /45 ks v balení/ | bal. | 450 | ||
Miska hranatá priehľadná s viečkom 500 ml PET /50 ks v balení/ | bal. | 54 | ||
Miska priehľadná okrúhla Ø 127 mm 500 ml /50ks v balení/ | bal. | 144 | ||
Návleky na topánky modré 40x14 cm /100 ks v balení/ | bal. | 20 | ||
Pap. vrecká s okienkom 8 cm 12x5x59 cm /1000ks v kartóne/ | ktn. | 10 | ||
Papier na pečenie strihaný 38 cm x 42 m /24 ks v kartóne/ | ktn. | 15 | ||
Papier na pečenie rolovaný hnedý 38 cm x 8 m /24 ks v kartóne/ | ktn. | 15 | ||
Papierová tácka biela 23 x 16 cm č.5 RECY /250 ks v balení/ | bal. | 40 | ||
Papierové lodičiky na hlavu /25 ks v balení/ | bal. | 3 | ||
Papierové tašky 26 x32 cm /250ks v balení/ | bal. | 5 | ||
Papierové tašky 32 x27 cm /250ks v balení/ | bal. | 5 | ||
Papierové vrecko s bočným skladom biele 15+7 x 35 cm /100 ks v balení/ | bal. | 200 | ||
Vrecko pap. nepremast.biele 2vrs.10,5x5,5x24 cm /100ks v 1 balení/ | bal. | 250 | ||
Vrecká na hamburger 14x14 cm /500 ks v balení/ | bal. | 24 | ||
Plastový dištančný stojanček do pizza krabíc /100 ks v balení/ | bal. | 400 | ||
Pohár pap. "coffee to go" 0,28 priem. 80 mm /50 ks v balení/ | bal. | 120 | ||
Pohár pap. biely 200 ml /50 ks balenie/ | bal. | 20 | ||
Pohár z PET 0,25 l /50 ks v balení/ | bal. | 5 | ||
Polievková miska prieh (PP) 500 ml, Ø 127 mm /50 ks v balení/ | bal. | 54 | ||
Potravinová fólia (PE) 9µm 44 cm x 300 m /4 ks v kartóne/ | ktn. | 50 | ||
Rukavice jednorázové /100 ks v balení/ | bal. | 200 | ||
Sáčky na bagety 140x400 mm /200 ks v balení/ s mikroperforátom | bal. | 100 | ||
Servítky biele 1vrst. 33x33 cm /500ks v balení/ | bal. | 15 | ||
Servitky do zásobníku 2vr. Katrin 31474 /140 útržkov v balení/ | bal. | 1650 | ||
Servitky do zásobníku 2vr. Katrin /225 útržkov v balení/ | bal. | 800 | ||
Tácka papierová 16x23 cm /100 ks v balení/ | bal. | 10 | ||
Tanier oválny z cukrovej trstiny 26 x 20 cm /50 ks v balení/ | bal. | 5 | ||
Tanier papierový Ø 15 cm /100 ks v balení/ | bal. | 12 | ||
Tanier papierový Ø 18 cm /100 ks v balení/ | bal. | 10 | ||
Tanier papierový plytký 23 cm, nepremastiteľný /100 v balení/ | bal. | 25 | ||
Tanier z cukrovej trstiny Ø 18 cm /50 ks v balení/ | bal. | 8 | ||
Tanier z cukrovej trstiny Ø 22 cm /50 ks v balení/ | bal. | 6 | ||
Tanier z cukrovej trstiny Ø 26 cm /50 ks v balení/ | bal. | 5 | ||
Taška 10 kg 30+16x52 cm /100 ks v balení/ | bal. | 120 | ||
Tatrafan 100 m x 70 cm /10 kg balenie/ | bal. | 3 | ||
Utierky tissue rlo 2 vrst. 20 x 150 m biele /6ks v kartóne/ | ktn. | 2 | ||
Vanička hranatá priehľadná 1000 ml (PP) /50 ks v balení/ | bal. | 180 | ||
Viečko priehľadné pre vaničky hranaté (PP) /50 ks v balení/ | bal. | 180 | ||
Miska priehľadná pre pol. Ø 127 mm /50ks v balení/ | bal. | 54 | ||
Viečko priehľadné pre pol. misku Ø 127 mm /50ks v balení/ | bal. | 54 | ||
Pohárik okrúhly pre vypuklé viečko Ø 78 mm /50 ks v balení/ | bal. | 150 | ||
Viečko vypuklé pre poháriky Ø 78 mm /50 ks v balení/ | bal. | 150 | ||
Miska dressingová priehľadná 80 ml /50 ks v balení/ | bal. | 100 | ||
Viečko na dressingovú misku priemer 7,1 cm /50 ks v balení/ | bal. | 100 | ||
Vrece 70x110 cm modré 120 l /25 ks v rolke/ | rolka | 50 | ||
Vrece na odpadky (LDPE) čierne 100 x 125 cm 240L /10 ks v rolke/ | rolka | 150 | ||
Strojček na zatváranie vreciek | ks | 2 | ||
Lepiaca páska pre zatvárací strojček 66 mx 9 mm žltá /16 ks v balení/ | bal. | 12 | ||
Zástery na jedno použitie 802x125 cm /50 ks v 1 balení/ | bal. | 40 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ predloží prehlásenie o zhode Pre materiály a predmety z dreva a z cukrovej trstiny určené na styk s potravinami na dodávané produkty do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa. |
Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje tovar náležite zabaliť inak obvyklým spôsobom tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu, strate alebo zničeniu a aby bola zabezpečená jeho ochrana až do momentu prevzatia Tovaru objednávateľom. |
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne. |
Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť. |
Požadujeme za dodanie tovaru fakturáciu na základe skutočne odobratého množstva tovaru. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní. |
Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodený tovar, resp. zásielku. |
Rozsah plnenia závisí od potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní po uzatvorení Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi na e-mail určený objednávateľom po uzatvorení Rámcovej dohody, osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný rozpočet cien tovaru s uvedením jednotkových cien jednotlivých druhov tovaru do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody a zaväzuje sa zachovať tieto jednotkové ceny tovaru počas celej doby trvania Rámcovej dohody. |
V zmysle ustanovení OPEP týkajúcich sa rámcovej dohody sa objednávateľ nezaväzuje k objednávke plnenia v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov je uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvo tovaru bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú stanovenú podmienkami Elektronického kontraktačného systému, resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, venu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. Prílohou faktúry bude dodací list. |
Minimálny objem pre vystavenie jednotlivej čiastkovej objednávky je celkovo 50,00 EUR za tovar v zmysle Funkčnej a technickej špecifikácie predmetu rámcovej dohody. |
Dodanie tovaru bude nepravidelné na základe požiadavky objednávateľa s lehotou dodania tovaru do 24 hodín od objednania telefonickou formou, alebo mailového zaslania čiastkovej objednávky. |
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto rámcovej dohody. |
Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä: |
a) Nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných objednávateľom |
b) Ak predmet plnenia rámcovej dohody bude fakturovaný v rozpore s dohodnutými podmienkami v rámcovej dohode alebo bude opakovane fakturovaný. |
c) Neschopnosť dodávateľa dodať predmet rámcovej dohody za jednotkové ceny uvedené v predošlej cenovej ponuke. |
d) Dodávateľ poskytne objednávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opakované dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že objednávateľ na nedostatky dodávateľa aspoň raz písomne upozornil). |
e) Omeškanie dodávateľa s dodávkou tovaru. |
Zmluvné strany sa dohodli, že rozsah a množstvo tovaru uvedené v Položke č.1 k tejto zmluve je len orientačné a skutočne odobrané množstvo sa bude odvíjať od skutočných potrieb kupujúceho po dobu trvania tejto zmluvy. |
Ak sa v predmete zákazky uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, kupujúci predloží ponuku s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom kupujúceho. |
Predávajúci je uzrozumený so skutočnosťou, že množstvo odobraného tovaru je závislé od počtu stravovaných osôb, ktoré je pre kupujúceho z dlhodobého hľadiska nepredvídateľné. Kupujúci si vyhradzuje právo zmeniť množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Jednotkové ceny tovarov sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. |
Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v Položke č. 1 tejto zmluvy alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar, ktorý spadá do kategórie Bio riad a iné jednorazové produkty. Cena za daný tovar nesmie byť vyššia ako cena v aktuálnom cenníku dodávateľa. |
Vysokoškolákov 26; Nová Menza, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 celok
23 335,84
23 335,84
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.12.2024 14:47
13.12.2024 08:30
13.12.2024 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.12.2024 15:19 - Vstupná ponuka | 22 890,00 | € | Cena bez DPH |
13.12.2024 08:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: