• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2024 09:44
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2024 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    12.12.2024 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.12.2024 10:35

Detail zákazky Z202411059

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2024 09:44
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2024 09:45
  •    Ukončenie zákazky
    12.12.2024 10:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.12.2024 10:35

Základné údaje

Z202411059

OF-287053

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10164800

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

45849765

ADYTON medical devices SK s. r. o.

Stupavská 14, Bratislava, 83106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Integrovaný systém ochrany pred RTG žiarením

Integrovaný systém, systém ochrany pred RTG žiarením

  • 35113200-1 - Ochranné vybavenie proti nukleárnym, biologickým, chemickým a radiačným prostriedkom
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Integrovaný systém ochrany pred RTG žiarením
Funkcia
Systém radiačnej ochrany redukujúci sekundárne RTG žiarenie pri lekárskych zákrokoch určený pre všetkých zdravotníckych pracovníkov zákrokových sál s angiografickými prístrojmi pracoviska intervenčnej kardiológie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Systém radiačnej ochrany pred RTG žiarením celok 2
redukcia odrazeného sekundárneho žiarenia pre celý personál pohybujúci sa okolo operačného stola % 90
súčasť systému ochrany - radiálny ohybný štít ks 2
radiálny ohybný štít - rozmery (dĺžka x šírka) cm 60x115
súčasť systému ochrany - hlavový sklopný štít ks 1
hlavový sklopný štít - rozmery (dĺžka x šírka) cm 50x35
súčasť systému ochrany - hlavový ohybný štít ks 1
hlavový ohybný štít - rozmery (dĺžka x šírka) cm 35x160
súčasť systému ochrany -  ramenná podpera so sklopným štítom ks 2
ramenná podpera so sklopným štítom - rozmery (dĺžka x šírka) cm 95x15
súčasť systému ochrany - variabilná radiálna pracovná plocha ks 1
súčasť systému ochrany - matrac ks 1
matrac - rozmery (dĺžka x šírka) cm 210x45
súčasť systému ochrany - karbónová podložka pod matrac ks 1
karbónová podložka pod matrac - rozmery (dĺžka x šírka) cm 210x70
súčasť systému ochrany - priehľadný štít ks 1
priehľadný štít - rozmery (dĺžka x šírka) cm 40x35
súčasť systému ochrany - bočný sklopný štít ks 2
bočný sklopný štít - rozmery (dĺžka x šírka) cm 20x50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
redukcia rozptýleného žiarenia v rôznych výškach a to pre celý personál pohybujúci sa pri operačnom stole v oblasti pacientovej hlavy min.90%
redukcia rozptýleného žiarenia aj pre pacienta min.75%
umožňuje priamu interakciu operatéra s pacientom bez potreby fyzického obchádzania systému alebo odstraňovania ochranných prekážok áno
nevyžaduje akumulátor ani pripojenie do elektrickej siete áno
nezasahuje do priestoru sály mimo priestor operačného stola áno
zabezpečuje ochranu nad aj pod operačným stolom áno
kompatibilný s typmi angiografických prístrojov Artis výrobcu Siemens áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Požaduje sa dodať zariadenie nové, nepoužité a nerepasované.
2. Požaduje sa dodávka vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky, odskúšania funkčnosti a prevádzky schopnosti zariadení a zaučením obsluhujúceho personálu na obsluhu a údržbu.
3. Aplikačné školenie v rozsahu minimálne 1hodiny.
4. Požaduje sa záručná lehota na kompletné vybavenie v trvaní min. 24 mesiacov, odo dňa protokolárneho prevzatia.
5. Odborná údržba - bezpečnostno technická kontrola, servis a opravy, musia byť vykonávané v záručnej dobe bezplatne.
6. Predmet zákazky bude považovaný za dodaný jeho doručením na miesto určenia, inštaláciou, uvedením do prevádzky, zaškolením personálu, odovzdaním užívateľských manuálov v slovenskom jazyku a podpísaním preberacieho protokolu.
7. Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky, spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia, a zrealizuje plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia.
8. Požaduje sa v zmysle §340 b) ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov, splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu Zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS.
9. Požaduje sa v lehote najneskôr do 3 dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet plnenia predmetu Zmluvy.
10. Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 dní od účinnosti zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky.
11. Požaduje sa predložiť platný certifikát tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu, resp. iný doklad, ktorý nahrádza požadované potvrdenie).
12. Požaduje sa predložiť kópia dodacieho listu od výrobcu zariadenia, vrátane sériového čísla zariadenia.
13. Dodávateľ je povinný odstrániť vady tovaru bez zbytočného odkladu. Nástup servisného technika na servisný zásah je do 48 hodín (v pracovných dňoch) od nahlásenia poruchy zariadenia. Nahlásenie vady prístroja objednávateľom prebehne telefonicky, alebo e-mailom s uvedením názvu objednávateľa, zodpovednej osoby, kontaktu, dátumu a času závady, typu prístroja a popisu závady.
14. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaných dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy.
15. Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
16. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

16.12.2024 07:00 — 10.01.2025 14:00

2,00 celok

190 000,00

190 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.12.2024 09:44

12.12.2024 09:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.12.2024 10:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 260
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.12.2024 09:42 - Vstupná ponuka 190 000,00 € Cena bez DPH
11.12.2024 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka 190 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS