• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2024 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.12.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.12.2024 09:50

Detail zákazky Z202411051

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2024 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.12.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.12.2024 09:50

Základné údaje

Z202411051

OF-296912

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10164792

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

63073242

VWR International s.r.o.

Pražská 442, Stříbrná Skalice, 28167, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Automatický titračný analyzátor

titrácia, byreta, fotokolorimetria, analýzator, automatický

  • 38434000-6 - Analyzátory
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Automatický titračný analyzátor
Funkcia
Automatický titračný analyzátor poskytujúci potenciometrické titrácie s prednastavenými metódami. Požadujeme aplikačné balíky na stanovenie Ca, Mg , tvrdosť vody a na stanovenie chloridov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Automatický titračný analyzátor ks 1
Počet byriet v prístroji ks 2
Počet peristaltických čerpadiel v prístroji ks 2
Dostupné objemy byrety ml 2,5 25
Byreta rozlíšenie kroky 20 000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Metódy merania Potenciometrická (nulový a aplikovaný prúd), ampérometrická, kolorimetrická.
Aplikační balíček pre titračné stanovenie Ca, Mg a tvrdosti vody Aplikačný balíček pre titračné stanovenie Ca, Mg a tvrdosti vody. Minimálne obsahuje Ca ISE elektródu, byretu, magnetické miešadlo, spotrebný materiál.
Aplikačný balíček pro titračné stanovenie chloridov Aplikačný balíček pro titračné stanovenie chloridov. Balíček obsahuje Ag+ elektródu, byretu, magnetické miešadlo, spotrebný materiál.
Štartovací balíček Štartovací balíček chemikálii a štandardov na spustenie prístroja. Sprevádzkovanie prístroja v našom laboratóriu.
Elektródy Analógová, fotokolorimetrická; dostupné minimálne 2 vstupy.
Kalibrácia Minimálne elektróda a titrant, zobrazenie kalibračnej krivky Priame a derivatívne titračné krivky. Zobrazenie kalibračnej krivky elektródy.
Stojan na analyzované vzorky Integrovaný s magnetickým miešaním.
Ukladanie dát/pamäť a export dát Minimálne posledných 100 vzoriek, analýzy kontrolných vzoriek a slepých vzoriek, posledných 10 kalibrácií, export dát Na USB pamäti, CSV formát, kompatibilné s Excelom.
Obsluha a ovládanie Priamo na prístroji tlačidlami s farebným displejom na zobrazenie stavu a nastavenia prístroja.
Podporované periférne zariadenia Tlačiareň, PC softvér, váhy, autosampler, klávesnica, myš, čítačka čiarového kódu. Možnosť pripojenia ďalších súčastí napríklad: čerpadlo na vzorky, vrtuľové miešadlo.
Porty Porty pre elektródy (2x), USB (2x), sériový (1x), ethernetový (1x).
Hmotnosť 3,5 až 4,5 kg
Výška 170 až 280 mm
Šírka 350 až 460 mm
Dĺžka 350 až 460 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
2.3.1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, vynesenia, inštalácie, uvedenia do prevádzky a zaškolenia personálu.
2.3.2. Objednávateľ požaduje dodávku tovaru v bezchybnom stave a v originálnom balení so zárukou, nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok oprávňujúce objednávateľa neprevziať tovar na náklady dodávateľa.
2.3.3. Požaduje sa predložiť vlastný návrh plnenia zákazky vytvorený dodávateľom na základe technických vlastnosti určených objednávateľom v Opisnom formulári. Uchádzač uvedie popis ponúkaného tovaru podľa požadovaných funkčných a technických špecifikácií (identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod.) tak, aby objednávateľ mohol jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a posúdiť, či spĺňa všetky požadované špecifikácie.
2.3.4. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy.
2.3.5. Položka v rozpise musí byť uvedená v EUR s DPH zaokrúhlená na 2 desatinná miesta.
2.3.6. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.7. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
2.3.8. Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa v mieste dodania najmenej 2 pracovné dni vopred na jeho emailovú adresu alebo telefonický.
2.3.9. Požaduje sa vo faktúre uviesť číslo Zmluvy z EKS a všetky povinné náležitosti podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený vrátiť faktúru dodávateľovi na opravu. Lehota splatnosti faktúry poprípade opravenej faktúry začína plynúť odo dňa prijatia faktúry / opravenej faktúry objednávateľom.
2.3.10. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa prijatia faktúry objednávateľom.
2.3.11. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť uvedená na faktúre).
2.3.12. Požaduje sa, aby tovar bol dodaný v pracovných dňoch v čase od 07:00 hod. do 14:00 hod.
2.3.13. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade nesúladu predmetu zákazky s dodaným tovarom resp. poškodenia si vyhradzuje právo neprevziať dodávku.
2.3.14. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava, balné, naloženie a vyloženie).
2.3.15. Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
2.3.16. Požadujeme zákonom stanovenú záručnú dobu na tovar 24 mesiacov.
2.3.17. Požadujeme zabezpečenie záručného a pozáručného servisu vyškoleným servisným technikom zo SR.
2.3.18. Požadujeme kompletnú dokumentáciu prístroja (návod na obsluhu, technická dokumentácia a iné) v slovenskom (českom) jazyku alebo anglickom.
2.3.19. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky.
2.3.20. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tehelná 1108, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

13.12.2024 10:00 — 17.12.2024 14:00

1,00 ks

5 422,50

4 518,75

Po uzatvorení kúpnej zmluvy požadujeme technické špecifikácie vrátane obrázkov ponúkaného tovaru poslať na kontaktný mail objednávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.12.2024 08:05

12.12.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.12.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 231
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.12.2024 15:45 - Vstupná ponuka 5 407,20 € Cena s DPH
11.12.2024 15:45 - Najvýhodnejšia ponuka 5 407,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS