• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2024 08:54
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2024 09:49
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2024 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2024 08:55

Detail zákazky Z202411050

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.12.2024 08:54
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2024 09:49
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2024 11:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.12.2024 08:55

Základné údaje

Z202411050

OF-296954

zazmluvnená

Objednávateľ

31118682

Centrum sociálnych služieb - DOMOV JAVORINA

Školská 344/50, Bzince pod Javorinou, 91611, SVK

Dodávateľ

46360379

RIZNER s. r. o.

95, Lukavica, 08621, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čistiaci stroj na podlahy chodieb

čistiaci stroj, podlahový umývací prístroj

  • 39713400-7 - Stroje na údržbu podláh
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čistiaci stroj na podlahy chodieb
Funkcia
Podlahový umývací prístroj s chodiacou obsluhou, ktorý je určený na každodennú starostlivosť o podlahy. Je určený k umývaniu rôznych typov podlahových povrchov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
doba prevádzky hod 4
umývací záber mm 432
nádoba na čistiaci roztok L 25
nádoba na použitý roztok L 25
šírka umývacie stierky mm 570mm
prítlak umývacej kefy kg 58
dĺžka x šírka x výška mm 1020 x 485 x 647
celková hmotnosť kg 134
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Termín dodania tovaru najneskôr do 20.12.2024
Súčasťou dodávky je dodací list, ktorý obsahuje názov dodanej položky, množstvo, celkovú cenu v eurách
V prípade, ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neprebrať.
Dodávateľ je povinný odovzdať doklady a dokumentáciu v slovenskom alebo v českom jazyku
Platba sa bude realizovať na základe faktúry formou bezhotovostného platobného styku, faktúra bude vystavená po prevzatí tovaru a po zaškolení personálu. Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami.
Objednávateľ je povinný vady diela reklamovať u dodávateľa písomne bez zbytočného odkladu. Záručná doba začína plynúť odo dňa protokolárneho prevzatia diela objednávateľom a je v dĺžke 24 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje, že bude poskytovať záručný a pozáručný servis v zmysle platnej legislatívy.
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť reklamované vady bezodkladne po uplatnení písomnej reklamácie, najneskôr do 7 dní, podľa charakteru vady.
Maximálna celková výška zdrojov je: 4 990,00 Eur
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom (EKS označí zadávanie tejto zákazky za nedokonané a nedôjde k uzatvoreniu zmluvy)
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne verejné obstarávanie zrušiť, ak bude zistené, že výsledkom e-aukcie v EKS nie sú splnené podmienky dodania požadovaného predmetu zákazky.
Na základe Kúpnej zmluvy vygenerovanej EKS sa víťazný uchádzať skontaktuje s verejným obstarávateľom do 5 kalendárnych dní od ukončenia elektronickej aukcie a predloží harmonogram postupu dodania.
Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky.
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť súťaž.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Školská 344/50, Bzince pod Javorinou, Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky, Slovenská republika

20.12.2024 07:25

1,00 ks

4 990,00

4 990,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.12.2024 08:54

13.12.2024 09:49

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.12.2024 10:04

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 221
 60
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.12.2024 09:08 - Vstupná ponuka 4 980,00 € Cena s DPH
09.12.2024 11:22 - Najvýhodnejšia ponuka 4 920,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS