• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2024 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2024 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2024 11:10

Detail zákazky Z202411049

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.12.2024 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2024 10:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2024 11:10

Základné údaje

Z202411049

OF-296897

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10179906

Objednávateľ

00397563

Žilinská univerzita v Žiline

Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Vysokovýkonný notebook (ultrabook)

Notebook, hardvér

  • 48810000-9 - Informačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30213100-6 - Prenosné počítače

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
PANEL 18" 2.5K 2560x1600 matný 240Hz, 3ms, podsvietenie: 500 nitov, kontrast: 1000:1, DCI-P3: 100%, Dolby Vision HDR, G-Sync
RAM 96GB DDR5 5600 MHz
HDD 3TB M.2 NVMe PCIe 4.0 SSD
KONEKTIVITA Wi-Fi 6E (802.11 ax) Triple band + Gbit LAN, BlueTooth 5.3
CPU Intel® Core™ i9-14900HX 2.2. GHz (24 jadrový 36MB Cache, až 5.8 GHz), Benchmark: 45 637 bodov
GPU NVIDIA GeForce RTX™ 4070 Laptop GPU 8GB DDR6, Benchmark: 19 565 bodov
UKAZOVACIE ZAR TouchPad, ergonomická klávesnica s LED RGB per key podsvietením
ROZHRANIE 1x HDMI 2.1 FRL, 1 x kombinovaný zvukový konektor, 720p HD kamera, USB (3x 3.2 A, 1x C Thunderbolt 4, 1x C 3.2 DisplayPort s podporou displeja a napájania, G-Sync)
MATERIÁL hliníkový kryt displeja
ZVUK Dolby Atmos, 2-reproduktory, Dolby Atmos, vstavané mikrofónové pole, AI potlačenie hluku
FARBA šedá alebo čierna
KLÁVESNICA SK/ CZ chiclet s RGB podsvietením pre každú klávesu
HMOTNOSŤ 3,0 kg
ROZMER 39,9(W) x 29,4(D) x 2,31 - 3,08 (H) cm
BATÉRIA 4-článková, Li-ion 90WHrs
AC ø6.0 280-330W, USB-C nabíjanie 100W
OPERAČNÝ SYSTÉM MS Windows 11 Professional SK 64bit
SOFTWARE MS Office 2021 Pro SK 64bit McAfee Antivírus na 3 roky
DOPLNKY A PRÍSLUŠENSTVO : 1x ROG originálna podložka 90,5cm x 44cm
- 1x ROG batoh
- 1x ROG slúchadlá THETA ELECTREC
- 1x ASUS CW100 bezdrôtový set klávesnice a myši
ĎALŠIE POŽIADAVKY Dodávka tovaru a služieb musí byť ako celok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych zariadení, tovarov.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 dní od uzavretia zmluvy
Objednávateľ požaduje predložiť ponuku tovaru pred dodaním tovaru, či Tovar ponúkaný Dodávateľom vyhovuje podmienkam Objednávateľa do dvoch pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy e-mailom kontaktnej osobe.
Splatnosť faktúry je 30 dní.
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy.
V prípade, že Dodávateľ nie je platca DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne.
Tovar musí byť originálny, neporušený, I. akosti. V prípade akéhokoľvek porušenia tovaru, obalu sa považuje porušenie podmienok a bude sa chápať ako podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ nebude musieť uhradiť faktúru.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar,
Ak sa v OF uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa Dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Verejný obstarávateľ môže odstúpiť od Kúpnej zmluvy v prípade, keď proces verejného obstarávania, ktorého výsledkom je táto zmluva, nebol schválený zo strany inštitúcie sprostredkovateľa prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, najmä ak bola kupujúcemu doručená správa z kontroly verejného obstarávania so záverom, že v procese verejného obstarávania boli identifikované také porušenia pravidiel postupov a princípov zákona o verejnom obstarávaní, ktoré majú alebo by mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania.
Poštové náklady v prípade reklamačného konania, budú hradené zo strany Dodávateľa.
Dodávateľ je povinný na svoje náklady zabezpečiť výmenu tovaru. Ak ide o chybu odstrániteľnú má Objednávateľ právo na bezplatné, riadne a včasné odstránenie chyby. Ak ide o chybu neodstrániteľnú brániacu riadnemu užívaniu tovaru má Objednávateľ právo na výmenu chybného tovaru.
Predmet zmluvy je financovaný z prostriedkov mechanizmu na podporu obnovy a odolnosti, preto sa predávajúci zaväzuje, že umožní výkon kontroly, auditu alebo iného obdobného overovania v súvislosti s predmetom a plnením zákazky a poskytne všetku potrebnú súčinnosť oprávneným osobám. Oprávnenými osobami sú najmä: a) Vykonávateľ: Úrad vlády Slovenskej republiky, b) Sprostredkovateľ: Ministerstvo školstva, výskumu, vývoja a mládeže Slovenskej republiky, c) Národná implementačná a koordinačná autorita, d) Úrad vládneho auditu, e) Ministerstvo financií SR, f) Najvyšší kontrolný úrad SR,
g) Orgány štátnej správy podľa § 2 zákona č. 35/2019 Z. z. o finančnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, h) Protimonopolný úrad SR, i) Európska komisia, j) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ, k) Európsky úrad pre boj proti podvodom (OLAF), l) Európsky dvor audítorov (EDA), m) Európska prokuratúra (EPPO), n) Úrad pre verejné obstarávanie, a/alebo každá osoba poverená v súlade s Právnym rámcom niektorým z vyššie uvedených subjektov.
K prechodu vlastníckeho práva k hnuteľným veciam, ktoré tvoria dodávku tovaru, dochádza dňom odovzdania a prevzatia.
Verejný obstarávateľ môže odstúpiť od zmluvy ak predávajúci alebo jeho subdodávateľ poruší svoju povinnosť v zmysle zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Upozornenie: Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na Finančnej správe Slovenskej republiky všetkých bankových účtov používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzitná 8215/1, Žilina 010 26, Stavebná fakulta, KSKM, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

19.12.2024 08:00 — 10.01.2025 14:00

1,00 Ks

2 780,00

2 780,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

11.12.2024 09:42

16.12.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.12.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 582
 29
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.12.2024 14:00 - Vstupná ponuka 2 780,00 € Cena bez DPH
16.12.2024 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka 2 769,90 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS