• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2024 14:30
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2024 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2024 10:35

Detail zákazky Z202411045

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2024 14:30
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2024 10:20
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2024 10:35

Základné údaje

Z202411045

OF-296762

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10157194

Objednávateľ

36061701

Národný bezpečnostný úrad

Budatínska 30, Bratislava, 85106, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodávka tonerov

tonerová kazeta, toner,

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30100000-0 - Kancelárske stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou počítačov, tlačiarní a nábytku
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka tonerov do tlačiarní multifunkčných zariadení
Funkcia
Tonery do tlačiarní a multifunkčných zariadení spĺňajúce medzinárodné štandardy a požiadavky výrobcu príslušnej značky zariadenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Toner Ricoh C300 842601, farba čierna (Black), originálna tonerová kazeta od výrobcu alebo ekvivalent, s kapacitou tonera minimálne 17 000 strán ks 24
2. Toner Ricoh C300 842602, farba azúrový (Cyan), originálna tonerová kazeta od výrobcu alebo ekvivalent, s kapacitou tonera minimálne 4 500 strán ks 24
3. Toner Ricoh C300 842603, farba purpurový (Magenta), originálna tonerová kazeta od výrobcu alebo ekvivalent, s kapacitou tonera minimálne 4 500 strán ks 24
4. Toner Ricoh C300 842604, farba žltý (Yelow), originálna tonerová kazeta od výrobcu alebo ekvivalent, s kapacitou tonera minimálne 4 500 strán ks 24
5. Toner Ricoh IMC 2510 842565, farba čierna (Black), originálna tonerová kazeta od výrobcu alebo ekvivalent, s kapacitou tonera minimálne 16 500 strán ks 10
6. Toner Ricoh IMC 2510 842566, farba žltý (Yellow), originálna tonerová kazeta od výrobcu alebo ekvivalent, s kapacitou tonera minimálne 5 500 strán ks 10
7. Toner Ricoh IMC 2510 842567, farba červený (Magenta), originálna tonerová kazeta od výrobcu alebo ekvivalent, s kapacitou tonera minimálne 5 500 strán ks 10
8. Toner Ricoh IMC 2510 842568, farba azúrový (Cyan), originálna tonerová kazeta od výrobcu alebo ekvivalent, s kapacitou tonera minimálne 5 500 strán ks 10
9. Toner HP 410A CF410A, farba čierna (Black), originálna tonerová kazeta od výrobcu alebo ekvivalent, s kapacitou tonera minimálne 2 300 strán ks 3
10. Toner HP 410A CF411A, farba azúrová (Cyan), originálna tonerová kazeta od výrobcu alebo ekvivalent, s kapacitou tonera minimálne 2 300 strán ks 3
11. Toner HP 410A CF412A, farba žltá (Yellow), originálna tonerová kazeta od výrobcu alebo ekvivalent, s kapacitou tonera minimálne 2 300 strán ks 3
12. Toner HP 410A CF413A, farba červená (Magenta), originálna tonerová kazeta od výrobcu alebo ekvivalent, s kapacitou tonera minimálne 2 300 strán ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Všetky tonerové kazety  a  optické jednotky (originálne alebo ekvivalentné)  musia spĺňať nasledovné charakteristiky:
1. Musia mať pri dodaní uvedenú záručnú dobu viac ako 12 mesiacov od času dodávky. V prípade, že výrobca tento údaj neuvádza na krabici, dodávateľ môže nahradiť túto podmienku písomný prehlásením, že garantuje záruku minimálne 12 mesiacov od dátumu prevzatia. Nedodržanie tejto podmienky bude považované ako podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
2. Musia mať minimálnu kapacitu podľa požiadavky. Nedodržanie tejto podmienky bude považované ako podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
3. Musia mať certifikát kvality a environmentálnej bezpečnosti. Dodávateľ preukáže tieto certifikáty najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti. Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Originálne tonerové kazety a optické valce musia spĺňať nasledovné podmienky:
1. Musia byť zabalené v originálnom obale s logom výrobcu tlačiarne s ochrannou známkou garantujúcou nepoškodenie (hologram a/alebo neporušená poistka) Označené logom výrobcu tlačiarne musia byť taktiež samostatné tonerové kazety (vylisované alebo vyryté do tela tonerovej kazety.
Ekvivalentné tonerové kazety musia spĺňať nasledovné technické podmienky:
1. Musia byť kompatibilné, do tlačiarne, pre ktorú je určený typ požadovaného originálneho toneru. V prípade dodania ekvivalentného toneru, ktorý nebude kompatibilný s tlačiarňou do ktorej bol dodaný, objednávateľ si vyhradzuje právo na jeho výmenu
2. Musia spĺňať štandardy a požiadavky výrobcu príslušnej značky zariadenia Nedodržanie tejto podmienky sa chápe ako podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa a objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Tonerové náplne a optické valce musia byť vyrábané tak, aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení.
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar, ktorý spĺňa podmienky a je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar a odstúpení od zmluvy.
V prípade pochybnosti o kvalite tovaru je objednávateľ oprávnený zaslať tovar na posúdenie výrobcovi zariadenia alebo jeho zastúpeniu pre Slovenskú republiku. Ak výsledkom bude rozhodnutie, že tovar nespĺňa kvalitatívne podmienky na toner - objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a zároveň uplatní náhradu škody vo výške výdavkov za posúdenie kvality výrobcom.
V prípade, že dôjde k poruche zariadenia, ktorej príčinou, podľa záverov odborného servisného technika, je použitie dodaného toneru je dodávateľ povinný na svoje náklady vykonať opravu takéhoto pokazeného zariadenia. V prípade, že má námietky k príčine poruchy zariadenia, znáša na vlastné náklady dokazovanie tejto skutočnosti.
Dodávateľ je povinný predložiť do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy ku každému jednotlivému typu náplne:
- opis technickej špecifikácie /technický list/ od výrobcu náplne a fotografiu náplne, ktorá bude dodaná
- fotografiu alebo iné obdobné zobrazenie balenia, v akom bude daná náplň dodávaná s opisom ochranných prvkov zaručujúcich neporušenosť balenia.
V prípade ekvivalentného tovaru certifikát alebo alternatívne osvedčenie, o pôvode a kvalite výrobku.
V technickom opise /technickom liste/ musí byť uvedené:
- výdatnosť  tlače náplne (minimálny požadovaný počet vytlačených strán, podľa požiadavky),
- označenie tlačiarní, či iných zariadení na spoluprácu, s ktorými sú navrhnuté.
Objednávateľ požaduje predložiť kontaktnej osobe objednávateľa do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH, ceny bez DPH a vyčíslenie DPH zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis je dodávateľ povinný uviesť i vo faktúre), spolu s uvedením, či sa jedná o originálny alebo kompatibilný toner.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť Čestné vyhlásenie o neprítomnosti Konfliktu záujmov v súlade s § 23 ods. 1 zákona o verejnom obstaraní č. 343/2015.
Dodávateľ je povinný do 2 dní od nadobudnutia účinnosti Zmluvy predložiť Objednávateľovi certifikát uplatňovania systém environmentálneho manažérstva vyhovujúci požiadavkám podľa normy EN ISO 14001:2015.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť čestné vyhlásenie, že v spoločnosti, ktorú zastupuje, nefiguruje ruská účasť, ktorá prekračuje limity stanovené v článku 5k nariadenia Rady (EÚ) č. 833/2014 z 31. júla 2014 o reštriktívnych opatreniach s ohľadom na konanie Ruska, ktorým destabilizuje situáciu na Ukrajine v znení nariadenia Rady (EÚ) č. 2022/578 z 8. apríla 2022. Čestné vyhlásenie musí obsahovať predovšetkým :
a.  dodávateľ, ktorého zastupujem (a žiadna zo spoločností, ktoré sú členmi nášho konzorcia), nie je ruským štátnym príslušníkom ani fyzickou alebo právnickou osobou, subjektom alebo orgánom so sídlom v Rusku;
b. dodávateľ, ktorého zastupujem (a žiadna zo spoločností, ktoré sú členmi nášho konzorcia), nie je právnickou osobou, subjektom alebo orgánom, ktorých vlastnícke práva priamo alebo nepriamo vlastní z viac ako 50 % subjekt uvedený v písmene a) tohto odseku;
c. ani ja, ani spoločnosť, ktorú zastupujeme, nie sme fyzická alebo právnická osoba, subjekt alebo orgán, ktorý koná v mene alebo na príkaz subjektu uvedeného v písmene a) alebo b) uvedených vyššie;
d. subjekty uvedené v písmenách a) až c) nemajú účasť vyššiu ako 10 % hodnoty zákazky v subdodávateľovi, dodávateľovi alebo v subjekte, na ktorého kapacity sa dodávateľ, ktorého zastupujem spolieha .
Zároveň dodávateľ čestne vyhlási, že jeho úspešná ponuka a následná realizácia plnenia podľa zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania zo strany hospodárskeho subjektu, ktorý zastupuje, nie je v rozpore so zákonom č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií v znení neskorších predpisov, a teda najmä neporušuje akúkoľvek medzinárodnú sankciu upravenú v akomkoľvek predpise o medzinárodnej sankcii podľa § 2 písm. b) zákona č. 289/2016 Z. z. o vykonávaní medzinárodných sankcií v znení neskorších predpisov.
Kontaktná osoba objednávateľa posúdi technickú špecifikáciu tonerov predloženú dodávateľom a najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky), či predložený dokument:
1. preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa , ktoré sú uvedené v tejto zmluve
2. nepreukazuje, niektorú z požiadaviek  objednávateľa, ktoré sú v tejto zmluve, následne objednávate elektronicky vyzve dodávateľa so žiadosťou o vysvetlenie. Zároveň určí lehotu na vysvetlenie a doručenie.
Dodávateľ sa zaväzuje prevziať od objednávateľa staré tonerové kazety a zabezpečí ich odvoz a ekologickú likvidáciu na vlastné náklady - vyhotoví potvrdenie o vykonaní ekologickej likvidácie.
Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Cena zahŕňa všetky náklady spojené s realizáciou zákazky vrátane dopravy a dodania predmetu zákazky na miesto dodania určeného objednávateľom (vrátane prípadných reklamácií - vyzdvihnutie reklamovaného tovaru v sídle Objednávateľa a dovoz správneho/opraveného tovaru do sídla Objednávateľa).
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za závažné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
Nedodržanie funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie dodávateľovi.
Predmet zákazky bude dodaný v celom objeme, nepoškodený, jednorázovo, ak sa objednávateľ s dodávateľom nedohodne inak (prípadná telefonická komunikácia musí byť potvrdená minimálne e-mailom).
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zákazky bude uhradený bezhotovostným prevodom na základe faktúry s potvrdeným dodacím listom (potvrdenie objednávateľa o prevzatí celého predmetu zákazky). Splatnosť faktúry je 30 dní od potvrdenia dokladu o prevzatí predmetu zákazky.
Uvedené podmienky majú prednosť pre obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve) nebude prevzatý celý objem dodávky poverenou osobou objednávateľa .
Dodávateľ sa zaväzuje minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru oznámiť e-mailom kontaktné údaje pracovníkov, ktorí dodajú predmet zákazky, ŠPZ a typ vozidla doručujúci predmet zákazky a dátum dodania predmetu zákazky.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
Pri plnení tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje dodržiavať platné právne predpisy vzťahujúce sa ku korupcii a korupčnému správaniu.
Dodávateľ podpisom tejto zmluvy zároveň vyhlasuje, že:
a) pozná znaky korupcie a korupčného správania,
b) zdrží sa akejkoľvek formy korupcie a korupčného správania v súvislosti s plnením záväzkov vyplývajúcich z tejto Zmluvy,
c) poskytne súčinnosť v prípade posudzovania podozrenia z korupcie alebo korupčného správania,
d) zdrží sa akýchkoľvek foriem korupcie súvisiacich s plnením predmetu zmluvy alebo záväzkov vyplývajúcich z tejto zmluvy,
e) bezodkladne oznámi objednávateľovi akékoľvek podozrenie z korupcie a poskytne súčinnosť pri preskúmavaní tohto oznámenia,
f) nie je v konflikte záujmov vo vzťahu k zamestnancom objednávateľa, ktorý by mohol ovplyvniť realizáciu predmetu zmluvy s objednávateľom.
Dodávateľ sa podpisom tejto zmluvy zaväzuje predchádzať korupcii v súvislosti s príslušnou transakciou, projektom, činnosťou alebo vzťahom vyplývajúcich z tejto zmluvy.
V súvislosti s uzavretím a plnením záväzkov na základe tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje, že :
a) každá osoba konajúca v jeho mene sa zdrží akejkoľvek činnosti, ktorá má povahu korupcie alebo korupčného správania, alebo poskytovania darov ktorémukoľvek zamestnancovi alebo štatutárnemu zástupcovi objednávateľa alebo im spriazneným osobám, alebo osobe konajúcej v mene objednávateľa, s cieľom urýchliť bežné činnosti objednávateľa alebo dojednať výhody pre seba alebo inú osobu, ktorá sa podieľa na uzavretí alebo realizácii tejto zmluvy,
b) v prípade dôvodného podozrenia, že ktorákoľvek fyzická alebo právnická osoba konajúca v jeho mene sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľala na korupcii alebo korupčnom správaní alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo plnením tejto zmluvy alebo prisľúbila, ponúkla alebo poskytla dar alebo inú nenáležitú výhodu, v očakávaní výhody pri získavaní, zachovávaní či realizácii zmluvných vzťahov s objednávateľom,
dodávateľ bezodkladne oznámi túto skutočnosť príslušnému orgánu, alebo v prípade pochybnosti o okolnostiach takéhoto dôvodného podozrenia túto skutočnosť oznámi na e-mailovú adresu.
c) v prípade, keď ho objednávateľ upozorní, že má dôvodné podozrenie o porušení ktoréhokoľvek ustanovenia tejto doložky, je dodávateľ povinný poskytnúť potrebnú súčinnosť pri objasňovaní podozrenia, vrátane všetkých potrebných dokumentov. objednávateľ môže prijať potrebné opatrenia na ochranu svojho dobrého mena. Neposkytnutie súčinnosti na odstránenie tohto dôvodného podozrenia je dôvodom na vypovedanie tejto zmluvy.
d) v prípade, keď sa preukáže, že dodávateľ sa priamo alebo cez sprostredkovateľa podieľal na korupcii alebo inej protizákonnej činnosti v súvislosti s uzavretím alebo  plnením tejto zmluvy, objednávateľ je oprávnený aj bez predchádzajúceho upozornenia odstúpiť od tejto zmluvy s okamžitou platnosťou bez toho, aby dodávateľovi vznikol akýkoľvek nárok zo zodpovednosti za odstúpenie objednávateľa od tejto zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje, že ak sa preukáže jeho porušenie ustanovení tejto doložky, odškodní objednávateľa v maximálnom možnom rozsahu alebo nahradí náklady vzniknuté v súvislosti
s porušením tejto protikorupčnej doložky.
V prípade predčasného ukončenia zmluvy si zmluvné strany vysporiadajú všetky, a to aj finančné záväzky, prevzaté v súlade s touto zmluvou, o čom bude vyhotovený písomný protokol.
V prípade odstúpenia zmluva zaniká dňom doručenia oznámenia o odstúpení druhej zmluvnej strane. Odstúpenie musí mať písomnú formu, musí byť doručené druhej strane a musia v ňom byť podrobne uvedené dôvody odstúpenia.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek práva a pohľadávky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú práva a pohľadávky postúpené v rozpore s týmto bodom, bude neplatný.
Práva a povinnosti Zmluvných strán bližšie neupravené v tejto Zmluve sa riadia príslušnými ustanoveniami právneho poriadku Slovenskej republiky, a to najmä ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov a ďalších všeobecne záväzných právnych predpisov platných v Slovenskej republike.
Porušenie povinností dodávateľa, uvedených v Osobitných podmienkach pre plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa, zakladajúce právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy a o dodávateľovi bude podaná negatívna referencia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Budatínska 30, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

31.12.2024 14:00

1,00 celá zákazka

9 182,76

7 652,30

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.12.2024 14:30

11.12.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.12.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 326
 71
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.12.2024 12:44 - Vstupná ponuka 9 182,40 € Cena s DPH
10.12.2024 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka 9 180,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS