17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
45965064
STORAGE, s. r. o.
Trenčianska ulica 6594/29F, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Nábytok - dodanie a montáž regálov
nábytok, kancelársky nábytok, regál
Tovar
|
1. Nábytok - dodanie a montáž regálov
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| 1. Nákup nových, nepoužívaných regálov vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
| 2. Regále budú umiestnené v registratúrnom stredisku objednávateľa a budú sa využívať ako ukladací priestor na dokumenty. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| 1. Policový regál | ks | 1 | ||
| 1. Rozmery | mm | 335 x 3028 x 3086 | ||
| 1. Nosnosť | kg | 2370 | ||
| 2. Policový regál | ks | 2 | ||
| 2. Rozmery | mm | 715 x 3028 x 2480 | ||
| 2. Nosnosť | kg | 1650 | ||
| 3. Policový regál | ks | 1 | ||
| 3. Rozmery | mm | 335 x 3028 x 1574 | ||
| 3. Nosnosť | kg | 1645 | ||
| 4. Policový regál | ks | 1 | ||
| 4. Rozmery | mm | 335 x 3028 x 3236 | ||
| 4. Nosnosť | kg | 2170 | ||
| 5. Policový regál | ks | 3 | ||
| 5. Rozmery | mm | 715 x 3028 x 2480 | ||
| 5.Nosnosť | kg | 1650 | ||
| 6. Policový regál | ks | 2 | ||
| 6. Rozmery | cm | 335 x 3028 x 2786 | ||
| 6. Nosnosť | kg | 2200 | ||
| 7. Policový regál | ks | 1 | ||
| 7. Rozmery | mm | 335 x 2500 x 2030 | ||
| 7. Nosnosť | kg | 3870 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Regály by mali byť celokovové a všetky regálové dielce vyrobené z kvalitne pozinkovaného materiálu. |
| Názov |
| 1. Dodávateľ do 1 pracovného dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží fotografie tovaru aj s rozmermi. |
| 2. Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa obdržania fotografii, odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
| 3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy: |
| 3.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu), |
| 3.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve. |
| 4. Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenie v miestnostiach, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
| 5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
| 6. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
| 7. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy. |
| 8. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava). |
| 9. Predmet plnenia musí spĺňať technické, vizuálne a úžitkové parametre. |
| 10. Uchádzač zabezpečí plnenie predmetu obstarávania vlastnými personálnymi a technickými kapacitami. |
| 11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
| 12. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia. |
| 13. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
| 14. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 15. Záručná doba je minimálne 24 mesiacov na práce /montáž/ aj tovar a začína plynúť odo dňa písomného odovzdania a prevzatie tovaru a prác objednávateľom. U zariadení a dodávok u ktorých bol vydaný záručný list výrobcom sa záruka zhotoviteľa riadi týmto záručným listom. |
| 16. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
ul. 17.novembra č.13, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
07.02.2025 14:19
11,00 ks
5 836,01
4 863,34
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.12.2024 14:21
13.12.2024 09:00
13.12.2024 09:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 09.12.2024 09:48 - Vstupná ponuka | 5 515,20 | € | Cena s DPH |
| 12.12.2024 14:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 400,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: