• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2024 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2024 09:50

Detail zákazky Z202411043

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2024 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    13.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.12.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.12.2024 09:50

Základné údaje

Z202411043

OF-296948

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10171420

Objednávateľ

17070775

Prešovská univerzita v Prešove

Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

45965064

STORAGE, s. r. o.

Trenčianska ulica 6594/29F, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok - dodanie a montáž regálov

nábytok, kancelársky nábytok, regál

  • 39100000-3 - Nábytok
  • 39151100-6 - Regály

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nábytok - dodanie a montáž regálov
Funkcia
1. Nákup nových, nepoužívaných regálov vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenia v miestnostiach, odvozu prebytočných ochranných obalov a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
2. Regále budú umiestnené v registratúrnom stredisku objednávateľa a budú sa využívať ako ukladací priestor na dokumenty.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Policový regál ks 1
1. Rozmery mm 335 x 3028 x 3086
1. Nosnosť kg 2370
2. Policový regál ks 2
2. Rozmery mm 715 x 3028 x 2480
2. Nosnosť kg 1650
3. Policový regál ks 1
3. Rozmery mm 335 x 3028 x 1574
3. Nosnosť kg 1645
4. Policový regál ks 1
4. Rozmery mm 335 x 3028 x 3236
4. Nosnosť kg 2170
5. Policový regál ks 3
5. Rozmery mm 715 x 3028 x 2480
5.Nosnosť kg 1650
6. Policový regál ks 2
6. Rozmery cm 335 x 3028 x 2786
6. Nosnosť kg 2200
7. Policový regál ks 1
7. Rozmery mm 335 x 2500 x 2030
7. Nosnosť kg 3870
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Regály by mali byť celokovové a všetky regálové dielce vyrobené z kvalitne pozinkovaného materiálu.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ do 1 pracovného dňa odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží fotografie tovaru aj s rozmermi.
2. Objednávateľ do 2 pracovných dní odo dňa obdržania fotografii, odsúhlasí, alebo odmietne, pokiaľ nebude spĺňať parametre uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy:
3.1. pre všetky položky rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uvádzať aj vo faktúrach, ceny sú platné ako maximálne počas trvania zmluvného vzťahu),
3.2. prepočet celkovej zmluvnej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. Prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH musí byť v súlade s cenami uvedenými v kúpnej zmluve.
4. Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, rozmiestnenie v miestnostiach, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
6. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
7. Objednávateľ je oprávnený neodobrať druh tovaru, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy.
8. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
9. Predmet plnenia musí spĺňať technické, vizuálne a úžitkové parametre.
10. Uchádzač zabezpečí plnenie predmetu obstarávania vlastnými personálnymi a technickými kapacitami.
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
12.  Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa. Objednávateľ požaduje realizovať dodávku v pracovných dňoch priamo na miesto určenia.
13. V zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len "OPEP") je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
14. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
15. Záručná doba je minimálne 24 mesiacov na práce /montáž/ aj tovar a začína plynúť odo dňa písomného odovzdania a prevzatie tovaru a prác objednávateľom. U zariadení a dodávok u ktorých bol vydaný záručný list výrobcom sa záruka zhotoviteľa riadi týmto záručným listom.
16. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ul. 17.novembra č.13, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

07.02.2025 14:19

11,00 ks

5 836,01

4 863,34

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.12.2024 14:21

13.12.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.12.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 260
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.12.2024 09:48 - Vstupná ponuka 5 515,20 € Cena s DPH
12.12.2024 14:27 - Najvýhodnejšia ponuka 4 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS