• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2024 13:51
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2024 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.12.2024 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.12.2024 14:20

Detail zákazky Z202411041

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.12.2024 13:51
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2024 13:30
  •    Ukončenie zákazky
    12.12.2024 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.12.2024 14:20

Základné údaje

Z202411041

OF-296941

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10164782

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

52577465

brainit.sk, s. r. o.

Veľký Diel 3323, Žilina, 01008, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

HSM modul s podporou na 24 mesiacov

HSM modul, Hardware Security Module, servisná podpora, kryptovací systém, technická podpora na HW

  • 35113300-2 - Bezpečnostné zariadenia
  • 72000000-5 - Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Predmetom zmluvy je dodávka dvoch (2) kusov HSM modulov s podporu na 24 mesiacov vrátane inštalačných a konfiguračných prác.
Funkcia
Predmetom zákazky je:
- dodávka 2 (dvoch) kusov HSM modulov (Hardware Security Module) vrátane podpory na 2 roky,
-  SW aplikácie pre podpisovanie - bezlimitná licencia na 2 roky vrátane podpory,
- smart karty pre riadenie prístupu k HSM modulom – 20ks
- inštalačné a konfiguračné práce spojené s dodávkou vyššie uvedených položiek.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je nový, originálny od výrobcu, nepoužívaný, nerepasovaný, certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
HSM zariadenie ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podporované kryptografické algoritmy: min: RSA, Diffie-Hellman, ECMQV, DSA, El- Gamal, KCDSA, ECDSA (NIST, Brainpool & secp256k1 curves), ECDH, Edwards (Ed25519, Ed25519ph)
Požadovaná výkonnosť: min: 100 podpisov (RSA) za sekundu pri dĺžke kľúča 4096bitov
Symetrické algoritmy: min: AES, AES-GCM, Arcfour, ARIA, Camellia, MD5 HMAC, RIPEMD160 HMAC, SEED, SHA-1 HMAC, SHA-224 HMAC, SHA-256 HMAC, SHA-384 HMAC, SHA-512 HMAC, Tiger HMAC, 3DES
Podporované operačné systémy: min: - Microsoft Windows 7 x64, 10 x64; Windows Server 2008 R2 x64, 2012 R2 x64, 2016 x64 - Red Hat Enterprise Linux 8 x64;
Hash odtlačky: min: MD5, SHA-1, SHA-2 (224, 256, 384, 512 bit), HAS-160, RIPEMD160, SHA-3 (224, 256, 384, 512 bit)
Aplikačne programové rozhrania (APIs): min: PKCS#11, OpenSSL, Java (JCE), Microsoft CAPI and CNG, nCore, and Web Services
Fyzické prevedenie a konektivita: štandardný 1U montovateľný do racku, HSM modul s montážnymi lištami do Racku; vystupné napätie: 100-240 V AC min: PCI Express Version 2.0; Solo XC connector: 4 lane Security compliance
Súlad s bezpečnosťou: min: FIPS 140-3 Level 3 Certifikát - BSI AIS 20/31 compliant - eIDAS and Common Criteria EAL4+
Spravovanie a kontrola: min: - KeySafe 5 a nShield Vzdialená správa a nShield sledovanie - bezpečné preprotokolovanie auditu - podpora diagnostiky Syslog a sledovanie výkonu systému Windows - SNMP monitorovací agent
Smart karty: 20x nShield smartcards
Podpora HSM: Podpora v rozsahu 5x8/ odozva do 4h, na 2 roky
Podpora SW pre podpisovanie: Podpora v rozsahu 5x8/ odozva do 4h, na 2 roky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ je povinný do 3 (troch) dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy predložiť Objednávateľovi potvrdenie/potvrdenia výrobcu zariadení, dokladujúce, že uchádzač je autorizovaným partnerom výrobcu pre predaj produktov na území Slovenskej republiky.
2. Dodávateľ je povinný do 3 (troch) pracovných dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy predložiť prostredníctvom elektronickej pošty Objednávateľovi podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) vo formáte XLSX, konkrétnu špecifikáciu dodaného tovaru.
3. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky v mieste plnenia najneskôr do 8 (osem) týždňov od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 16:00 hod., pričom konkrétny čas dodania tovaru oznámi minimálne 2 (dva) pracovné dni vopred.
4. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek interné a externé náklady a výdavky Dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zákazky vrátane zisku.
5.Požaduje sa súčinnosť pri uzatvorení Zmluvy o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností podľa § 19 ods. 2 zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, predmetom ktorej je stanovenie základných úloh a princípov spolupráce zmluvných strán s cieľom zabezpečiť kybernetickú bezpečnosť pri prevádzke sietí a informačných systémov prevádzkovateľa počas ich životného cyklu, predchádzať kybernetickým bezpečnostným incidentom, ktoré by sa mohli dotknúť sietí a informačných systémov prevádzkovateľa.
6. Požaduje sa súčinnosť pri uzatvorení Sprostredkovateľskej zmluvy podľa čl. 28 ods. 3 nariadenia Európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) a podľa § 34 zákona č. 18/2018 Z. z., predmetom ktorej je úprava práv a povinností zmluvných strán v súvislosti s poverením sprostredkovateľa na spracovanie osobných údajov klientov prevádzkovateľa v mene prevádzkovateľa a podľa pokynov prevádzkovateľa.
7. Znenie Zmluvy o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností a Sprostredkovateľskej zmluvy tvorí neoddeliteľnú súčasť osobitných požiadaviek na plnenie predmetu zákazky. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť verejnému obstarávateľovi všetku súčinnosť potrebnú na riadne uzatvorenie Zmluvy o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností a Sprostredkovateľskej zmluvy bezodkladne po uzatvorení kúpnej zmluvy.
8 . Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 1 a 4 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie kúpnej zmluvy považuje tiež dodávka tovarov a služieb, ktoré nespĺňajú požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu ako aj porušenie povinnosti uzatvoriť s Objednávateľom Zmluvu o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností a Sprostredkovateľskú zmluvu.
9. Miesto plnenia je sídlo objednávateľa.
10. Fakturácia po poskytnutí celého plnenia predmetu zákazky po riadnom prevzatí a potvrdení plnenia. Splatnosť faktúry je do 30 dní.
11. Prevzatie predmetu zákazky zmluvné strany potvrdia podpisom preberacieho protokolu prostredníctvom oprávnených zástupcov oboch zmluvných strán. Preberací protokol tvorí neoddeliteľnú súčasť vystavenej faktúry.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

18.12.2024 08:00 — 31.01.2025 16:00

2,00 ks

75 824,00

75 824,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

06.12.2024 13:51

12.12.2024 13:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.12.2024 13:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 633
 9
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.12.2024 10:55 - Vstupná ponuka 75 382,00 € Cena bez DPH
12.12.2024 11:38 - Najvýhodnejšia ponuka 75 380,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS