• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2024 14:34
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2024 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2024 09:15

Detail zákazky Z202411022

  •    Vyhlásenie zákazky
    10.12.2024 14:34
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2024 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2024 09:15

Základné údaje

Z202411022

OF-296930

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10179883

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

36777455

DMC, s.r.o.

J. Murgaša 100, Nové Zámky, 94064, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač propagačných materiálov - Jozef Dekret Matejovie (leták)

tlačiarenské služby, brožúra, plagát

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 79821000-5 - Konečná úprava tlače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 22000000-0 - Tlačené výrobky a príbuzné produkty

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač propagačných materiálov - Jozef Dekret Matejovie (leták)
Funkcia
PARAMETRE TLAČOVINY:
Tlač a dodanie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Celkový náklad - SK (slovenská verzia) ks 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Popis tlačoviny Formát: 1/3 A4 (1/3 tzv. skladačky) obojstranne, 10 cm x 21cm, Papier: 150 g/m2 ofsetový natieraný lesklý,  Farebnosť : 4+4 (obojstranná plnofarebná tlač);
Podklady pre tlačovinu Tlačové podklady poskytne Objednávateľ vo formáte:  tlačové PDF. do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy;
Tlač Objednávateľ požaduje pred tlačou zaslať digitálny náhľad k odsúhlaseniu. Objednávateľ požaduje dodržať farebnosť tlače;
Balenie Objednávateľ požaduje balenie do fólie po 50 ks.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Tovar bude dodaný vrátane balenia, dopravy a všetkých nákladov spojených s dodaním a vyložením do miesta sídla Objednávateľa.
3. Objednávateľ požaduje splatnosť faktúr 30 dní odo dňa doručenia.
4. Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom predávajúci zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Pokračovanie textu:Požadujeme dodržanie farebnosti tlače podľa odsúhlaseného nátlačku.
Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany Objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať Objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH , § 25, ods. (6), t.j. Dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.
5. Ak Dodávateľ v momente uzatvorenia Zmluvy nemá v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod, Objednávateľ bude považovať uzavretú Zmluvu za neplatnú. Uvedené vyplýva pre Dodávateľa, ktorý spĺňa zákonnú definíciu partnera verejného sektora v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) a zároveň spĺňa podmienku finančného limitu pre poskytnutie plnenia zo Zmluvy podľa § 2 ods. 2 a 3 zákona č. 315/2016 Z.z. .
6. Dodávateľ je oprávnený postúpiť pohľadávky a iné práva vyplývajúce z tejto Zmluvy voči Objednávateľovi len po ich predchádzajúcom písomnom súhlase.
7. Túto Zmluvu je možné predčasne zrušiť písomnou dohodou zmluvných strán.
8. Nedodanie tovaru v súlade s technickou špecifikáciou predmetu tejto Zmluvy a nesplnenie vyššie uvedených požiadaviek sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom Objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle podmienok OPEP.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP č. 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

18.12.2024 09:30 — 31.12.2024 13:00

1,00 celok

232,67

232,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

10.12.2024 14:34

16.12.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 287
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.12.2024 15:08 - Vstupná ponuka 225,00 € Cena bez DPH
16.12.2024 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 140,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS