00397474
Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach
Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK
41751477
Martin Gall - MG COMP
Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK
Notebook
notebook
Tovar, Služba
1. Notebook
|
|
---|---|
Funkcia |
vybavenie pracoviska pre vedecké a výskumné účely |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Notebook | ks | 1 | ||
Displej (uhlopriečka) | " | 15,6 | ||
Obnovovacia frekvencia displeja | Hz | 60 | ||
Svietivosť displeja | Nits | 300 | ||
SSD kapacita | GB | 512 | ||
Veľkosť operačnej pamäte RAM | GB | 16 | ||
Frekvencia pamäte | GHz | 4,8 | ||
Frekvencia procesora | GHz | 1,5 | ||
Počet jadier procesora | počet | 8 | ||
Core Boost Frekvencia | GHz | 4,6 | ||
Cache procesora | MB | 12 | ||
Kapacita batérie | Wh | 47 | ||
Nabíjací príkon | W | 65 | ||
Maximálna výdrž batérie | hod. | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Displej | typ - antireflexný, Pomer strán 16:9, Typ panela -IPS, Farebné pokrytie a certifikácia 45% NTSC, Maximálne rozlíšenie 1920 × 1080 px |
Procesor | typ - Intel Core i5, Raptor Lake (13. generácia) |
Procesor | požadované funkcie - Automatické pretaktovanie, HyperThreading, Podpora Virtualizácie |
Operačná pamäť | typ - LPDDR5 |
Grafická karta | typ - integrovaná, UHD Graphics |
Operačný systém | Windows 11 Home |
Pevný disk | typ - SSD, Rozhranie disku M.2, Počet osadených slotov M.2 1 × |
Požadovaná výbava | Podsvietená klávesnica, Numerická klávesnica, Čítačka odtlačkov prstov, Čítačka pamäťových kariet, Operačný systém, Webkamera min.1 080 px |
Batéria | Možno nabíjať cez USB-C, |
Rozhranie | Dátové - USB-C, Grafické výstupy - HDMI, USB-C, Audio - Combo Audio Jack, USB-C 1× USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0) 2× , WiFi 802.11ax, Verzia WiFi WiFi 6 |
Požadovaný Jazyk klávesnice | CZ, SK |
Požadované príslušenstvo | napájací adaptér |
Názov |
1. Dodávaný tovar/zariadenie musí spĺňať všetky požadované minimálne kvalitatívne a funkčné parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii, ktorej zodpovedá napr. Notebook Lenovo IdeaPad Slim 3 |
2. Súčasťou plnenia predmetu zmluvy, t. j. dodávky zariadenia, je aj: doprava a doručenie na miesto dodania-plnenia, vynesenie na miesto použitia, návod na obsluhu v slovenskom (prípadne českom alebo anglickom) jazyku, inštalácia a uvedenie do prevádzky, zaškolenia zamestnancov, dodanie dokumentácie dodaného tovaru; odstránenie a odvoz obalového materiálu. Požadované sú aj servisné služby v rámci záruky, definované výrobcom zariadenia ako nevyhnutné počas platnej záručnej doby. |
3. Dodávateľ je povinný v zmysle tejto zmluvy dodať nový tovar, ktorý je originálny, nie je recyklovaný, ani renovovaný, a ktorý zodpovedá Slovenským technickým normám a normám EÚ. |
4. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Predávajúci vyhlasuje, že tovar nie je zaťažený právami tretích osôb. |
5. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny ( rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH ) a presnú identifikáciu ním ponúkaného tovaru (značka, typ, výrobca), prípadne podkladov tak, aby objednávateľ vedel jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických a funkčných špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru. |
5a. Nepreukázanie splnenia všetkých požadovaných technických a funkčných špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru bude považované za nesplnenie predmetu zmluvy a za podstatné porušenie zmluvných podmienok, s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
5b. V prípade preukázania splnenia všetkých požadovaných technických a funkčných špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru zašle objednávateľ dodávateľovi bezodkladne emailom informáciu o prijatí/akceptácii. Informácia o prijatí bude obsahovať okrem toho aj údaje o kontaktnej osobe plnenia zmluvy a tiež podrobnosti o náležitostiach FA. |
6. V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa na predmet zákazky/zmluvy. Kúpna cena je cena, určená vrátane všetkých služieb a dokladov, požadovaných v rámci predmetu zmluvy v bode 2. zmluvných podmienok. |
7. Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Dodávateľ spresní a oznámi termín dodania tovaru najneskôr 2 pracovné dni pred jeho dodaním kontaktnej osobe, definovanej v oznámení o akceptácií. |
8. Po odovzdaní predmetu zmluvy podľa bodu 2. tejto zmluvy, dodávateľ vyhotoví a podpíše preberací protokol resp. dodací list, ktorý objednávateľ po prevzatí tovaru písomne potvrdí podpisom kontaktnej osoby a odtlačkom pečiatky. |
9. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo k tovaru dňom jeho prevzatia v mieste plnenia, ktorý je zároveň aj dňom potvrdenia o prevzatí tovaru, potvrdeného podpisom objednávateľa a odtlačkom pečiatky na dodacom liste ako aj podpisom dodávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol resp. dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar..... |
.....Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevzatie chybnej, poškodenej alebo nekompletnej dodávky. |
10. Nedodržanie v tejto zmluve uvedenej funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie. |
11. Splatnosť faktúry je 60 dní od doručenia objednávateľovi. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu: fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF. |
12a. Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
12b. Faktúra musí obsahovať aj náležitosti a údaje, týkajúce sa zdroja financovania predmetu zmluvy, predovšetkým identifikáciu projektu, a ostatné údaje, ktoré budú objednávateľom uvedené v oznámení o akceptácii (podľa bodu 5b. tejto zmluvy). |
12c. Súčasťou faktúry musí byť kópia/sken dodacieho listu/preberacieho protokolu, potvrdeného objednávateľom (podľa podmienok tejto zmluvy). |
13. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov, ak dodávateľ neuvedie dlhšiu. Záruka zahŕňa všetky náklady, spojené so záručným servisom podľa podmienok výrobcu, opráv vád tovaru, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na začatie riešenia reklamácie je do 3 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak. |
14a. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov-ekvivalentov s deklarovateľnou identickou alebo lepšou/vyššou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného posúdenia predložených dokladov vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti. |
14b. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle technickej aj funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa. |
14c. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, potom požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že tento produkt spĺňa zadané požiadavky na ekvivalentný produkt. |
14d. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované minimálne parametre a špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy. |
15. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým a funkčným požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle tu požadovanej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
16. Nedodaním predmetu zákazky/zmluvy v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu. |
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona SR č. 222/2004 Z.z., a svoju cenu ponúkne vrátane (Slovenskej) DPH. V prípade nedodržania uvedenej podmienky to bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie. Odôvodnenie tejto podmienky: Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
18. Predmet tejto zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ - z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti, projekt "Early stage granty - UVLF" , kód projektu: 09I03-03-V05-00017, Zmluva o PPM PO č. 09I03 -03-V05-00017/2024/VA |
19. Dodávateľ má povinnosť, v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, strpieť výkon kontroly/auditu Oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu, predovšetkým v súvislosti so zdrojom financovania predmetu tejto zákazky/zmluvy - podľa povinnosti a do uplynutia lehôt, definovaných v Zmluve o PPM PO, a tiež povinnosť poskytnúť Oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť. Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie. |
Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
16.12.2024 14:00 — 30.12.2024 14:00
1,00 ks
726,00
604,74
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2024 13:37
12.12.2024 14:00
12.12.2024 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.12.2024 08:18 - Vstupná ponuka | 726,00 | € | Cena s DPH |
09.12.2024 11:11 - Najvýhodnejšia ponuka | 722,50 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.