• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2024 13:37
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.12.2024 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.12.2024 15:15

Detail zákazky Z202411013

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2024 13:37
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    12.12.2024 15:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    12.12.2024 15:15

Základné údaje

Z202411013

OF-296881

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10164702

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Notebook

notebook

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Notebook
Funkcia
vybavenie pracoviska pre vedecké a výskumné účely
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Notebook ks 1
Displej (uhlopriečka) " 15,6
Obnovovacia frekvencia displeja Hz 60
Svietivosť displeja Nits 300
SSD kapacita GB 512
Veľkosť operačnej pamäte RAM GB 16
Frekvencia pamäte GHz 4,8
Frekvencia procesora GHz 1,5
Počet jadier procesora počet 8
Core Boost Frekvencia GHz 4,6
Cache procesora MB 12
Kapacita batérie Wh 47
Nabíjací príkon W 65
Maximálna výdrž batérie hod. 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Displej typ -  antireflexný, Pomer strán 16:9, Typ panela -IPS, Farebné pokrytie a certifikácia 45% NTSC, Maximálne rozlíšenie 1920 × 1080 px
Procesor typ -  Intel Core i5, Raptor Lake (13. generácia)
Procesor požadované funkcie -  Automatické pretaktovanie, HyperThreading, Podpora Virtualizácie
Operačná pamäť typ - LPDDR5
Grafická karta typ - integrovaná, UHD Graphics
Operačný systém Windows 11 Home
Pevný disk typ - SSD, Rozhranie disku M.2, Počet osadených slotov M.2 1 ×
Požadovaná výbava Podsvietená klávesnica, Numerická klávesnica, Čítačka odtlačkov prstov, Čítačka pamäťových kariet, Operačný systém, Webkamera  min.1 080 px
Batéria Možno nabíjať cez USB-C,
Rozhranie Dátové -  USB-C, Grafické výstupy  - HDMI, USB-C, Audio - Combo Audio Jack, USB-C 1× USB 3.2 Gen 1 (USB 3.0) 2× , WiFi 802.11ax,  Verzia WiFi WiFi 6
Požadovaný Jazyk klávesnice CZ, SK
Požadované príslušenstvo napájací adaptér
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávaný tovar/zariadenie musí spĺňať všetky požadované minimálne kvalitatívne a funkčné parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii, ktorej zodpovedá napr. Notebook Lenovo IdeaPad Slim 3
2. Súčasťou plnenia predmetu zmluvy, t. j. dodávky zariadenia, je aj: doprava a doručenie na miesto dodania-plnenia, vynesenie na miesto použitia, návod na obsluhu v slovenskom (prípadne českom alebo anglickom) jazyku, inštalácia a uvedenie do prevádzky, zaškolenia zamestnancov, dodanie dokumentácie dodaného tovaru; odstránenie a odvoz obalového materiálu. Požadované sú aj servisné služby v rámci záruky, definované výrobcom zariadenia ako nevyhnutné počas platnej záručnej doby.
3. Dodávateľ je povinný v zmysle tejto zmluvy dodať nový tovar, ktorý je originálny, nie je recyklovaný, ani renovovaný, a ktorý zodpovedá Slovenským technickým normám a normám EÚ.
4. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Predávajúci vyhlasuje, že tovar nie je zaťažený právami tretích osôb.
5. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny ( rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH ) a presnú identifikáciu ním ponúkaného tovaru (značka, typ, výrobca), prípadne podkladov tak, aby objednávateľ vedel jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných technických a funkčných špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru.
5a. Nepreukázanie splnenia všetkých požadovaných technických a funkčných špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru bude považované za nesplnenie predmetu zmluvy a za podstatné porušenie zmluvných podmienok, s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
5b. V prípade preukázania splnenia všetkých požadovaných technických a funkčných špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru zašle objednávateľ dodávateľovi bezodkladne emailom informáciu o prijatí/akceptácii. Informácia o prijatí bude obsahovať okrem toho aj údaje o kontaktnej osobe plnenia zmluvy a tiež podrobnosti o náležitostiach FA.
6. V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa na predmet zákazky/zmluvy. Kúpna cena je cena, určená vrátane všetkých služieb a dokladov, požadovaných v rámci predmetu zmluvy v bode 2. zmluvných podmienok.
7. Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Dodávateľ spresní a oznámi termín dodania tovaru najneskôr 2 pracovné dni pred jeho dodaním kontaktnej osobe, definovanej v oznámení o akceptácií.
8. Po odovzdaní predmetu zmluvy podľa bodu 2. tejto zmluvy, dodávateľ vyhotoví a podpíše preberací protokol resp. dodací list, ktorý objednávateľ po prevzatí tovaru písomne potvrdí podpisom kontaktnej osoby a odtlačkom pečiatky.
9. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo k tovaru dňom jeho prevzatia v mieste plnenia, ktorý je zároveň aj dňom potvrdenia o prevzatí tovaru, potvrdeného podpisom objednávateľa a odtlačkom pečiatky na dodacom liste ako aj podpisom dodávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol resp. dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar.....
.....Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevzatie chybnej, poškodenej alebo nekompletnej dodávky.
10. Nedodržanie v tejto zmluve uvedenej funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
11. Splatnosť faktúry je 60 dní od doručenia objednávateľovi.
12. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu: fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
12a. Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
12b. Faktúra musí obsahovať aj náležitosti a údaje, týkajúce sa zdroja financovania predmetu zmluvy, predovšetkým identifikáciu projektu, a ostatné údaje, ktoré budú objednávateľom uvedené v oznámení o akceptácii (podľa bodu 5b. tejto zmluvy).
12c. Súčasťou faktúry musí byť kópia/sken dodacieho listu/preberacieho protokolu, potvrdeného objednávateľom (podľa podmienok tejto zmluvy).
13. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov, ak dodávateľ neuvedie dlhšiu. Záruka zahŕňa všetky náklady, spojené so záručným servisom podľa podmienok výrobcu, opráv vád tovaru, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na začatie riešenia reklamácie je do 3 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
14a. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov-ekvivalentov s deklarovateľnou identickou alebo lepšou/vyššou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného posúdenia predložených dokladov vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
14b. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle technickej aj funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
14c. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, potom požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že tento produkt spĺňa zadané požiadavky na ekvivalentný produkt.
14d. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované minimálne parametre a špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
15. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým a funkčným požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle tu požadovanej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
16. Nedodaním predmetu zákazky/zmluvy v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu.
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona SR č. 222/2004 Z.z., a svoju cenu ponúkne vrátane (Slovenskej) DPH. V prípade nedodržania uvedenej podmienky to bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie. Odôvodnenie tejto podmienky: Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
18. Predmet tejto zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ - z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti, projekt "Early stage granty - UVLF" , kód projektu: 09I03-03-V05-00017, Zmluva o PPM PO č. 09I03 -03-V05-00017/2024/VA
19. Dodávateľ má povinnosť, v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, strpieť výkon kontroly/auditu Oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu, predovšetkým v súvislosti so zdrojom financovania predmetu tejto zákazky/zmluvy - podľa povinnosti a do uplynutia lehôt, definovaných v Zmluve o PPM PO, a tiež povinnosť poskytnúť Oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť. Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

16.12.2024 14:00 — 30.12.2024 14:00

1,00 ks

726,00

604,74

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.12.2024 13:37

12.12.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.12.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 371
 39
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.12.2024 08:18 - Vstupná ponuka 726,00 € Cena s DPH
09.12.2024 11:11 - Najvýhodnejšia ponuka 722,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS