• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2024 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2024 09:50

Detail zákazky Z202411010

  •    Vyhlásenie zákazky
    05.12.2024 13:19
  •    Predkladanie ponúk
    11.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.12.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.12.2024 09:50

Základné údaje

Z202411010

OF-296916

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10157150

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

47136201

DREVOKOM SLOVAKIA s.r.o.

Čičava 314, Čičava, 09301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok pre 2 MŠ

detské stoličky, skriňa, kontajnery

  • 39161000-8 - Nábytok pre materské školy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Detské stoličky z masívu ( MŠ Gessayova 31)
Funkcia
sedenie detí v MŠ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 14
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál bukový masív
farba prírodná
farba sedáku prírodná
výška sedáku 350 mm   +/- 20 mm
 2. Plechová policová dvojdverová skriňa   (MŠ Gessayova 2 )
Funkcia
skriňa vrátane políc
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
povrchová úprava práškový lak
materiál oceľový plech s hrúbkou 6 mm      +/- 1 mm
farba biela RAL 9003
počet políc 4
nosnosť police 50 kg    +/-  1 kg
otvorenie dverí 110°
cylindrický rozvorový zámok s dvoma kľúčmi
dvere s dvojitou výstuhou po celej dĺžke
Výška 1950 mm     +/- 10 mm
Šírka 900 mm         +/- 10 mm
Hĺbka 400 mm          +/- 10 mm
Hmotnosť 42 kg                +/- 1 kg
 3. Mobilný trojzásuvkový kontajner   ( MŠ Gessayova 2 )
Funkcia
Efektívne skladovacie riešenie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál oceľový plech s hrúbkou 6 mm +/- 1 mm
standardná zásuvka 2
zásuvka na závesné kapsy 1
povrchová úprava prášková farba RAL 7047
výška 643 mm   +/- 10 mm
šírka 405 mm   +/-10mm
hĺbka 500 mm    +/- 10 mm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru vrátane dopravy na miesto plnenia, t.j. Bratislava- Petržalka.
3. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy zaslať opis tovaru s uvedením ceny a prospekty/vyobrazenie/katalóg tovaru. Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie.
Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nepoužité, nevystavované, nerepasované, nepoškodené, v bezchybnom stave s parametrami a vlastnosťami podľa vyššie uvedenej špecifikácie. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. Tovar musí byť dodaný so záručným listom v slovenskom alebo českom jazyku.
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 8:00-14.00 hod, vopred treba avizovať.
Dodávateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru, ktorého následkom bude jeho/jej omeškanie.
Objednávateľ požaduje lehotu splatnosti faktúry 30 dní odo dňa jej preukázateľného doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať náležitosti v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať zákonom predpísané náležitosti alebo bude obsahovať chybné údaje, je objednávateľ oprávnený vrátiť ju dodávateľovi na doplnenie alebo opravu. V takomto prípade sa preruší plynutie lehoty splatnosti faktúry a nová lehota začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry objednávateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi objednávateľovi kontaktné informácie pre doručovanie objednávky a riešenie reklamácií.
Objednávateľ je oprávnený v prípade zistenia akýchkoľvek vád dodaného tovaru žiadať od dodávateľa: a) výmenu poškodeného tovaru za nový nepoškodený tovar, najneskôr do siedmich pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, b) odstúpenie od dodávky tovaru, v prípade nesplnenia povinnosti predávajúceho podľa písm. a), c) náhradu škody spôsobenej dodaním poškodeného tovaru.
Tovar sa bude považovať za dodaný po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, súladu dodaného tovaru so Zmluvou, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom Objednávateľa.
Nedodržanie požiadavky č. 1,2, 3, a 4 objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Vyobrazenie v prílohe je iba ilustračné.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

MŠ Gessayova 31, MŠ Gessayova 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

13.12.2024 13:17 — 30.12.2024 12:00

1,00 celok

1 100,21

916,84

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

05.12.2024 13:19

11.12.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.12.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 243
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.12.2024 08:39 - Vstupná ponuka 1 099,99 € Cena s DPH
10.12.2024 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka 1 099,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS