00397563
Žilinská univerzita v Žiline
Univerzitná 8215/1, Žilina, 01026, SVK
44857187
CORA GASTRO s.r.o.
Štefánikova 5867/74, Poprad, 05801, SVK
Jedálenské potreby
príbor, taniere, misky
Tovar, Služba
1. Jedálenské potreby
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tanier hlboký 22 cm BASIC porcelán | ks | 500 | ||
Tanier pasta 22 cm BASIC porcelán | ks | 500 | ||
Tanier plytký 26 cm BASIC porcelán | ks | 500 | ||
Tanier plytký 25 cm DIANA porcelán | ks | 500 | ||
Lyžica jedacia HOTEL A123 antikor 12PK | ks | 1000 | ||
Vidlička jedacia HOTEL A123 antikor 12PK | ks | 1000 | ||
Nôž jedací HOTEL A123 antikor 12PK | ks | 1000 | ||
Lyžička na kávu CATERING, 36 bal/24PK | ks | 200 | ||
Lyžička na kávu HOTEL A123 antikor 12PK | ks | 200 | ||
Lyžička na mocca HOTEL A123 antikor 12 ks/bal. | ks | 40 | ||
Lyžička na limonádu HOTEL A123 antikor 12PK | ks | 50 | ||
Dezertný plytký tanier 19 cm porcelán | ks | 500 | ||
Pohár Duritka 0,25 l | ks | 300 | ||
Tanier plytký COUP 27 cm ISABEL porcelán | ks | 100 | ||
Bujón šálka | ks | 200 | ||
Tanier na pizzu 33 cm bez dekoru, sklo tvrdené 12 ks/bal. | ks | 50 | ||
Miska stohovateľná 12 cm, sklo číre, Duralex Lys empil 6 ks/72PK | ks | 100 | ||
Pohár 105 ml TAVERNA mise en bouche 6 | ks | 50 | ||
Podnos oválny leštený 26x20 cm antikor 12PK | ks | 20 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi podrobný rozpočet cien tovaru s uvedením jednotkových cien jednotlivých druhov tovaru do 3 dní od uzavretia zmluvy a zaväzuje sa zachovať tieto jednotkové ceny tovaru počas celej doby trvania rámcovej dohody. |
Dodávateľ predloží vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia Rámcovej dohody. |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti Rámcovej dohody. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje zálohy a preddavky. |
Objednávateľ požaduje dodanie vzorky plnenia pred prvým dodaním tovaru, a to za účelom overenia požadovaných vlastností. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody. |
V prípade, že Dodávateľ nie je platcom DPH, pole pre zadanie sadzby DPH zostáva prázdne. Platiteľ DPH má zákonnú povinnosť registrácie na FS všetkých bankových účtov, používajúcich pre svoju ekonomickú činnosť. |
Objednávateľ požaduje zaslať tovar celkom nový, nepoškodený, nevystavovaný v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám Objednávateľa. |
Rozsah plnenia závisí od potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ do 5 pracovných dní po uzatvorení Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi na e-mail určený objednávateľom po uzatvorení Rámcovej dohody, osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok. |
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody sa objednávateľ nezaväzuje k objednávke plnenia v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov je uvedené ako predpokladané. Objednávateľ konkrétne množstvo tovaru bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných čiastkových objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú stanovenú podmienkami Elektronického kontraktačného systému, resp. do vyčerpania vysúťaženej sumy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, venu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. Prílohou faktúry bude dodací list. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa. |
Minimálny objem pre vystavenie jednotlivej čiastkovej objednávky je celkovo 50 ks tovaru v zmysle Funkčnej a Technickej špecifikácie predmetu rámcovej dohody. |
Dodanie tovaru bude nepravidelné na základe požiadavky objednávateľa s lehotou dodania tovaru 7 dní od mailového zaslania čiastkovej objednávky. |
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto rámcovej dohody. |
Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä: |
a) Nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných objednávateľom |
b) Ak predmet plnenia rámcovej dohody bude fakturovaný v rozpore s dohodnutými podmienkami v rámcovej dohode alebo bude opakovane fakturovaný |
c) Neschopnosť dodávateľa dodať predmet rámcovej dohody za jednotkové ceny uvedené v predošlej cenovej ponuke |
d) Dodávateľ poskytne objednávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opakované dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že objednávateľ na nedostatky dodávateľa aspoň raz písomne upozornil) |
e) Omeškanie dodávateľa s dodávkou tovaru |
Zmluvné strany sa dohodli, že rozsah a množstvo tovaru uvedené v jednotlivých položkách k tejto zmluve je len orientačné a skutočne odobrané množstvo sa bude odvíjať od skutočných potrieb kupujúceho po dobu trvania tejto zmluvy. |
Predávajúci je uzrozumený so skutočnosťou, že množstvo odobraného tovaru je závislé od počtu stravovaných osôb, ktoré je pre kupujúceho z dlhodobého hľadiska nepredvídateľné. Kupujúci si vyhradzuje právo zmeniť množstvo tovaru u jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny zákazky. Jednotkové ceny tovarov sú počas platnosti a účinnosti zmluvy maximálne. |
Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v jednotlivých položkách tejto zmluvy, alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar, ktorý spadá do kategórie: Jedálenské potreby. Cena za daný tovar nesmie byť vyššia ako cena v aktuálnom cenníku dodávateľa. |
Stravovacie zariadenie Nová MENZA, Vysokoškolákov 26, 010 01 Žilina, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 celok
12 371,80
12 371,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.12.2024 08:15
10.12.2024 09:00
10.12.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.12.2024 09:31 - Vstupná ponuka | 12 350,00 | € | Cena bez DPH |
10.12.2024 08:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 553,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: