• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2024 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2024 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    09.12.2024 12:03

Detail zákazky Z202410963

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2024 10:01
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2024 12:00
  •    Zrušenie zákazky
    09.12.2024 12:03

Základné údaje

Z202410963

OF-296879

zrušená

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok

nábytok, skriňa, skrinka, lavička, držiak na prádlo, vrece

  • 39150000-8 - Rôzny nábytok a vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nábytok
Funkcia
zariadenie šatní pre študentov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kovová skriňa ks 1
rozmery - výška mm 1790 1800
rozmery - šírka mm 900 916
rozmery - hĺbka mm 415 425
Hrúbka plechu - dvere, skelet mm 0,7
Počet políc počet 4
nosnosť police kg 50
Interval výškového nastavenia políc mm 20 25
2. Šatňová skrinka ks 3
rozmery - výška mm 1730 1740
rozmery - šírka mm 1190 1200
rozmery - hĺbka mm 540 550
Celková výška mm 1930 1940
Počet sekcií počet 4
Počet dverí počet 8
Hrúbka plechu - dvere mm 0,8
Hrúbka plechu - skelet mm 0,7
Šírka dverí (šatňová skrinka) mm 295 300
3. Cylindrický zámok bal. 16
4. Šatňová lavička s vešiakom ks 2
rozmery - dĺžka mm 1490 1500
rozmery - výška mm 1590 1600
rozmery - hĺbka mm 390 400
Výška sedáku mm 420 430
Počet háčikov počet 8
5. Šatňová lavička ks 4
rozmery - dĺžka mm 990 1000
rozmery - výška mm 420 430
rozmery - hĺbka mm 350 360
Výška sedáku mm 420 430
6. Držiak na kôš na bielizeň ks 2
Objem l 110
rozmery - výška mm 860 870
rozmery - šírka mm 440 450
rozmery - hĺbka mm 420 430
7. Vrece na prádlo ks 4
Objem l 110
rozmery - výška mm 1090 1100
rozmery - šírka mm 690 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kovová skriňa
typ úložná kovová skriňa s nastaviteľnými policami
materiál Oceľový plech
uzamykanie 3-bodový zámok s dvoma kľúčmi
farebné prevedenie Svetlošedá, RAL 7035
otočná rukoväť áno
2. Šatňová skrinka
typ kovová šatňová skrinka na nožičkách
Materiál Oceľový plech, povrchová úprava práškovým lakom
Podstavec Rám  z čiernej práškovanej ocele a rektifikačnými nožičkami
Strieška Rovná
Vystužené dvere s gumovými zarážkami áno
Vetracie otvory v spodnej a hornej časti rámu áno
Príslušenstvo lišta s dvoma háčikmi a na vešanie ramienok
Farba dverí čierna, RAL 9005
Farba skeletu svetlošedá, RAL 7035
3. Cylindrický zámok
pre systém hlavného kľúča vrátane dvoch kľúčov áno
Typ zámku cylindrický zámok so systémom univerzálneho kľúča
Systém dier 22,1x18,1 mm
Kľúč fungujúci ako úchytka, ktorou sa dvere otvárajú áno
4. Šatňová lavička s vešiakom
typ Jednostranná šatníková stena, ktorá pozostáva z lavice, operadla a vešiaka so 8 háčikmi
materiál Skelet - oceľ, povrchová úprava práškovým lakom, čierna farba,  Priečky sedadla, operadlo a vešiak  - lakované borovicové drevo, galvanicky pokovované háčiky
medzi nohami lavice výstuhy áno
5. Šatňová lavička
materiál Skelet - oceľ, povrchová úprava práškovým lakom, čierna farba, Sedacia plocha - lakované borovicové drevo
Každá podstava spevnená priečnou výstuhou áno
6. Držiak na kôš na bielizeň
typ Mobilný držiak na vrecia na bielizeň so štyrmi kolieskami, pevnou základnou doskou a dvoma odpruženými ramenami
materiál pozinkovaný oceľový plech
7. Vrece na prádlo
materiál Priedušný polyester o gramáži  min. 150 g / m², Umývateľný 40-60°
farba modrá
s dvoma možnosťami zapínania - sťahovacou šnúrkou s brzdou alebo zapínaním "na olivky" s manipulačnými očkami áno
Zo spodu držadlo pre ľahšie vysypávanie bielizne
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia - dodanie tovaru bude dodávateľom identifikované (označené) komu je tovar určený - kontaktná osoba a pracovisko objednávateľa, podľa konkrétnej objednávky, prípadne zmluvy.
2. Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii a má zodpovedať prevedeniu podľa obrazovej prílohy.
3. Požadujeme dodať nový, nepoužívaný tovar v originálnom obale.
4. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny a doklady preukazujúce splnenie požadovaných technických špecifikácií a vlastností tovaru, značku a typ v slovenskom alebo českom jazyku, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Oznámenie o začatí plnenia minimálne 1 pracovný deň vopred.
6. Požaduje sa predložiť rozpis ceny, sadzbu DPH a ceny s DPH a bez DPH, do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
7. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
8. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
9. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi.
10. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daň.doklad (faktúru) na e-mailovú adresu fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
10. a) Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
11. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve a akosti vrátane balenia, dopravy, vyloženia. Pri dodaní objednaného tovaru dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca dodávateľa i objednávateľa.
12. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom
13. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov. Záruka zahŕňa všetky náklady spojené so záručným servisom, vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na prevzatie reklamovaného tovaru je 5 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
14. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov alebo ekvivalentov s deklarovateľnou úplne identickou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného porovnania vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
15. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa.
16. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt.
17. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
18. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle technickej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy
19. Nedodaním predmetu zákazky v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu.
20. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. V prípade nedodržania uvedenej podmienky to bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

11.12.2024 08:00 — 30.12.2024 14:00

1,00 súbor

3 374,00

2 811,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.12.2024 10:01

09.12.2024 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2024 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 237
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS