• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2024 08:31
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2024 09:50

Detail zákazky Z202410956

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2024 08:31
  •    Predkladanie ponúk
    16.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    16.12.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.12.2024 09:50

Základné údaje

Z202410956

OF-296780

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10179864

Objednávateľ

00331899

Mesto Sečovce

Nám. sv. Cyrila a Metoda 43/27, Sečovce, 07801, SVK

Dodávateľ

45001103

SORTEC EUROPE, s. r. o.

Betliarska 4031/19, Bratislava, 85107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka a montáž kompletného vyvolávacieho systému pre centrum zdieľaných služieb Sečovce

Vyvolavací systém, Technické zariadenia, Vyvolávacie zariadenia, KIOSK, Komunikačné zariadenia, Tabule pre elektronické prehľady správ, LCD displej, software

  • 35261000-1 - Informačné panely
  • 31711310-9 - Systémy na zaznamenávanie návštevnosti
  • 32425000-8 - Sieťový operačný systém
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 45311000-0 - Inštalácie a montáž elektrických rozvodov a zariadení
  • 72268000-1 - Dodávky softvéru
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka a montáž kompletného vyvolávacieho systému pre centrum zdieľaných služieb Sečovce
Funkcia
1. Predmetom zákazky je dodávka nového, nepoužívaného vyvolávacieho systému, vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, inštalácie zariadenia, kontroly funkčnosti, zaškolenia personálu a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. Súčasťou predmetu zákazky sú aj všetky súvisiace licencie, software a služby, ktoré zabezpečia plnohodnotné fungovanie daného zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Riadiaca aplikácia Call 250-V, SWMK-C250V - alebo ekvivalent ks 1
Tlačiareň s dotykovou obrazovkou TS 151 - 15” dotykový displej - alebo ekvivalent ks 1
Stojan pre tlačiareň a TOUCH-TS - upevnenie na stenu, STOJAN TISK S2 - alebo ekvivalent ks 1
Konfiguračný klient (monitor, štatistiky, udalosti, konfigurácie), SWMKO-VIRT - alebo ekvivalent ks 1
Licencia priečinkovej aplikácie cena za priečinok v rozsahu 10 až 19 priečinkov), SWPK-19-C250V - alebo ekvivalent ks 10
Hlavný disp.(3míR-kl,2míW-pr,3riadky,ENET,PoE)57SMD - zavesenie na stenu, HDN57.32.3E POE - alebo ekvivalent ks 1
Priečinkový displej (3miestaR-kl, fólia pr.2riadky,ENET,PoE)57SMD - zavesenie na stenu, PDN57.3F.2E POE - alebo ekvivalent ks 2
Pasívne označenie pracoviska - nalepená fólia - číslo na dverách ks 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prepážkové displeje komunikujú s riadiacou jednotkou: funkcia zobrazenie poradového čísla klienta u konkrétnej prepážky, označenie alebo zobrazenie čísla prepážky
Tlačiarne s dotykovou obrázovkou 15” dotykový displej - TS 151 (alebo ekvivalent) vydávať poradové lístky s poradovými číslami a ďalšími voliteľnými údajmi. Súčasne s výdajom lístku, klienta zaraďujú do virtuálnej rady ...
Hlavné displeje SMD Led zobrazenie poradového čísla aktuálne volaných klientov, zobrazení čísla přepážky na ktorú je klient volaný, zobrazování histórie volaných klientov, zobrazenie smerových šípok
inštalácia software serveru riadenia vyvolávacieho systému Požaduje sa
Vytvorenie grafického prostredia pre tlačiareň Požaduje sa
Programovanie grafiky pre tlačiareň Požaduje sa
Oživenie a uvedenie zariadena do prevádzky Požaduje sa
Konfigurácia vyvolávacieho systému Požaduje sa
Skúšobná spustenie zariadenia, uvedenie do prevádzky Požaduje sa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 2 hodiny
V prípade, že je v súťažných podkladoch a ich prílohách uvedený konkrétny výrobca, dodávateľ alebo konkrétny názov výrobku alebo materiálu, výrobný postup, značka, patent, typ, krajina, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, a ak by tým dochádzalo k znevýhodneniu alebo vylúčeniu určitých záujemcov alebo výrobkov, je možné v ponuke použiť ekvivalentný výrobok od alternatívneho výrobcu, pričom musia byť zachované rozmery, kvalitatívne vlastnosti a technické parametre pôvodného.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy, ktorý je súčasťou priložených príloh.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 7 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Zákazka bude financovaná: Plán obnovy a odolnosti Slovenskej republiky v súlade so zákonom o mechanizme, na základe priameho vyzvania, kod výzvy: 16I04-12-P13. Odkaz: https://www.minv.sk/?poo-priame-vyzvania&sprava=priame-vyzvanie-pre-mesto-secovce-centrum-zdielanych-sluzieb-secovce
Verejný obstarávateľ neposkytne na plnenie predmetu zmluvy preddavok.  Platba bude realizovaná bezhotovostným stykom na základe vystavenej faktúry. Splatnosť faktúr  je 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi.
Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky ,,Dodávka a montáž kompletného vyvolávacieho systému pre centrum zdieľaných služieb Sečovce" vrátanie dodania, zaškolenia pracovníkov, skúšobného spustenia zariadenia a inštalácie a nastavenie software vyvolávacieho systému .
Miesto realizácie predmetu zákazky: Sečovce, okres Trebišov, 078 01 Sečovce, parc. č. 3336.
Ponuka pre účely zadávania tejto zákazky je prejav slobodnej vôle uchádzača, že chce za  úhradu poskytnúť verejnému obstarávateľovi určené plnenie pri dodržaní podmienok.
Dodanie a príslušne práce musia byť zrealizované najneskôr do 31. 01. 2025.
Súčasťou priloženej prílohy je projektová dokumentacia spolu s technickou správou, podľa ktorej má byť dane dielo zrealizované.
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa oživenie a uvedenie vyvolávacieho systému do prevádzky, inštaláciu software serveru riadenia vyvolávacieho systému, vytvorenie grafického prostredia pre tlačiareň, programovanie grafiky pre tlačiareň, konfigurácia vyvolávacieho systému a tiež skúšobne spustenie zariadenia ihneď po jeho inštalácií.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie sv. Cyrila a Metoda 43/27 , Sečovce, Trebišov, Košický, Slovenská republika

18.12.2024 10:00 — 31.01.2025 08:00

1,00 ks

16 296,70

13 580,58

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.12.2024 08:31

16.12.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.12.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1619
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.12.2024 08:35 - Vstupná ponuka 15 960,00 € Cena s DPH
16.12.2024 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka 15 949,41 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS