• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2024 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2024 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    12.12.2024 10:03

Detail zákazky Z202410955

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.12.2024 08:23
  •    Predkladanie ponúk
    12.12.2024 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    12.12.2024 10:03

Základné údaje

Z202410955

OF-296871

zrušená

Objednávateľ

31825249

Trnavská univerzita so sídlom v Trnave

Hornopotočná 23, Trnava, 91843, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

pohovka, stolička, taburetka

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Skriňa šatníková
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Skriňa šatníková ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Skriňa šatníková skriňa šatníková, dub sonoma, jednoduchá dvojdverová skriňa, Šírka 81 cm. Rozmer 81x177x52 cm.V dekore dub sonoma.
Skriňa šatníková materiál: drevotrieska, kov, plast     dekor: dub sonoma     úchyt: plastový profil, farba šedá
Skriňa šatníková celková šírka skrine: 81 cm     2 x otočné dvere     členenie vnútorného priestoru: 1 vnútorný blok     vnútorný blok: úložný priestor, 1 x závesná šatníková tyč, 1 x horná polica
 2. Písací stôl
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Písací stôl ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Písací stôl 138x75,5x50 cm,priestranný písací stôl s pevnou konštrukciou má ľavé dvere s úložným priestorom a rad zásuviek,     materiál: drevotrieska 16 mm/32 mm, kov, plast     dekor korpus: dub sonoma
Písací stôl dekor predné plochy: dub sonomaúchyt: hranatý profil, šedá alu farba     nízke klzáky: šedá alu farba     priestranná písacia plocha 138×50 cm (32 mm hrubá doska)
Písací stôl 1× ľavé dvere (vo vnútri úložný priestor, 1× polica – výškovo nastaviteľná, plocha 34×42 cm, max. odporúčaná nosnosť police do 10 kg)
Písací stôl 4× zásuvka (horná zásuvka plytká, vnútorná úložná plocha zásuviek cca 28×33 cm, max. odporúčaná nosnosť zásuviek do 5 kg)
Písací stôl šírka voľného priestoru uprostred pre umiestnenie stoličky: 63 cm/výška priestoru: 72 cm, stabilná a pevná konštrukcia
 3. Kancelárske kreslo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslo ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelárske kreslo Kancelárske kreslo s bočnými područkami, sedák potiahnutý čiernou látkou zo sieťoviny, Vysoké operadlo dopĺňa čierna ekokoža, konštrukcia: kov/tvrdený plast farba konštrukcie: čierna/chrómový lesk
Kancelárske kreslo 5-ramenná základňa na kolieskach (čierny plast)polstrovaný sedák (polyuretánová výplň), poťah sedák / operadlo: priedušná látka (sieťovina), farba čierna,
Kancelárske kreslo poťah horná časť operadla: ekokoža, farba čiernabočné podrúčky, polohovanie podrúčiek: niepáčka na ovládanie funkcie pod sedákom
Kancelárske kreslo funkcia výškového nastavenia funkcia operadla (1 x poloha pevná alebo hojdacia) výška sedu: 45–55 cm hĺbka sedu: 47 cm šírka sedu: 48 cm odporúčaná nosnosť do 120 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme predložiť podrobný technický opis položiek ponúkaného predmetu zákazky a údajmi deklarujúcimi ich parametre
do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme doručiť  fotodokumentáciu k predmetu zákazky na následné odsúhlasenie,v prípade, že tovar nebude spĺňať požadované vlastnosti verejný obstarávateľ si vyhradzuje tovar neodobrať
cena vrátane dopravy a ďalších nákladov, vynášky
dovoz tovaru je podľa zmluvy v pracovných dňoch v čase od 9.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne jeden pracovný deň vopred
dodávateľ vyloží tovar na objednávateľom určené miesto, miestom dodania predmetu plnenia je pracovisko objednávateľa
objednávateľ neposkytuje zálohové platby, platba bude vykonaná na základe doručenej úplnej faktúry s 30 dňovou splatnosťou. Dodávateľ doručí faktúru po odovzdaní predmetu zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Vrátane inštalácie na mieste plnenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hornopotočná 23, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

18.12.2024 08:00 — 30.12.2024 14:00

1,00 celok

730,00

730,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

04.12.2024 08:23

12.12.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

12.12.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 241
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS