• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2024 16:14
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2024 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2024 13:25

Detail zákazky Z202410941

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2024 16:14
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2024 13:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2024 13:25

Základné údaje

Z202410941

OF-296842

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10142073

Objednávateľ

35722959

Exportno-importná banka Slovenskej republiky, skrátene EXIMBANKA SR

Grösslingová 1, Bratislava, 81109, SVK

Dodávateľ

36208922

Súkromná bezpečnostná služba SHIELD, spol. s r.o.

Ľudovíta Štúra 70, Michalovce, 07101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Strážna služba

Strážna služba, bezpečnosť, stráženie, ochrana objektov

  • 79713000-5 - Strážne služby

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Strážna služba pre objednávateľa
Funkcia
Predmetom služby je poskytnutie strážnej služby pre objednávateľa na obdobie 24 mesiacov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Stráženie objektu počet hodín denne hodina 24
Denná služba 1. člen od 06:00 hod do 18:00 hod hodina 8760
Nočná služba 2. člen od 18:00 hod do 06:00 hod hodina 8760
Zabezpečenie recepcie 3. člen od 08:00 do 17:00 hod hodina 4500
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozsah strážnej služby Stráženie objektu nepretržite 24 hodín v pracovných dňoch a v dňoch pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ vykonáva ochranu a stráženie majetku a osôb v objekte administratívnej budovy v Bratislave, v ktorej má svoje sídlo objednávateľ a ochranu služobných motorových vozidiel nachádzajúcich sa na parkovacích miestach vyhradených pre objednávateľa.
2. Ochrana a stráženie objektu sa zabezpečuje v pracovnom čase pomocou režimových opatrení pri vstupe osôb (zamestnancov, klientov a návštev) do objektu, kľúčovej služby a pomocou zariadenia na kontrolu vstupu a dochádzky. V mimopracovnom čase sa ochrana a stráženie zabezpečuje vykonávaním obchôdzok exteriéru a interiéru budovy a sledovaním EZS (Elektronický zabezpečovací systém), EPS (Elektronický protipožiarny systém) a priemyselnej televízie.
3. Objekt je strážený 24 hodín denne, sedem dní v týždni, vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok, a to v dennom režime od 06:00 hod do 18:00 hod a nočnom režime od 18:00 hod do 06:00 hod nasledovne: 1 pracovník strážnej služby v čase od 06:00 hod. do 18:00 hod.; 1 pracovník strážnej služby v čase od 8:00 hod. do 17:00 hod. zabezpečenie recepcie v pracovných dňoch (pracovník zabezpečujúci recepciu musí ovládať anglický jazyk minimálne na úrovni mierne pokročilý); 1 pracovník v čase od 18:00 hod. do 06:00 hod.
4. Strážnou službou sa rozumie v súlade s § 3 zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov: ochrana majetku na verejne prístupnom mieste, ochrana majetku na inom než verejne prístupnom mieste, ochrana osoby, ochrana majetku a osoby pri preprave, ochrana prepravy majetku a osoby, zabezpečovanie poriadku na mieste zhromažďovania osôb, prevádzkovanie zabezpečovacieho systému alebo poplachového systému, prevádzkovanie ich častí, vyhodnocovanie narušenia chráneného objektu alebo chráneného miesta.
5. Strážnou službou sa v súlade s § 3 zákona č. 473/2005 Z. z. ďalej rozumie: Vypracúvanie plánu ochrany alebo monitorovanie pohybu a konania osoby v chránenom objekte, na chránenom mieste alebo v ich okolí.
6. Zabezpečenie ochrany pred neoprávneným vniknutím nepovolaných osôb z vonku do strážených priestorov objednávateľa a udržiavanie poriadku v strážených priestoroch.
7. Zabezpečenie ochrany osôb (zamestnancov, klientov a návštev) pred násilnými útokmi iných osôb v strážených priestoroch objednávateľa.
8. Zabezpečenie ochrany hnuteľného a nehnuteľného majetku objednávateľa pred odcudzením.
9. Zabezpečenie ochrany pred neoprávneným vniknutím nepovolaných osôb z vonku do strážených priestorov objednávateľa a udržiavanie poriadku v strážených priestoroch.
10. Na účely tejto zákazky sa technickou službou v súlade s § 7 ods. (1) zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov rozumie projektovanie, montáž, údržba, revízia alebo oprava zabezpečovacích systémov alebo poplachových systémov a systémov a zariadení umožňujúcich monitorovanie pohybu a konania osoby v chránenom objekte, na chránenom mieste alebo v ich okolí.
11. Úlohy zamestnancov dodávateľa vo vzťahu k poskytovaniu strážnej služby: pravidelné obchôdzky priestorov stráženého objektu podľa časového harmonogramu zamerané na ochranu objektu a preventívnu požiarnu ochranu, vedenie predpísanej dokumentácie, dodržiavanie prevádzkového poriadku verejného obstarávateľa, kontrola vstupov a odchodov osôb do a z priestorov stráženého objektu, ochrana služobných motorových vozidiel na parkovacích miestach vyhradených pre objednávateľa a manipulácia s parkovacími zábranami, organizácia parkovania ohlásených návštev (pokračovanie v nasledujúcom bode).
12. Ďalšieho úlohy zamestnancov dodávateľa vo vzťahu k poskytovaniu strážnej služby: kontrola oprávnenosti vynášania hmotného majetku a iných materiálov z priestorov stráženého objektu, riešenie mimoriadnych udalostí ako je porucha/únik vody, porucha/únik plynu, porucha na elektrickom zariadení/výpadok prúdu, narušenie stráženého priestoru/vlámanie, vznik požiaru, zabezpečenie kľúčového režimu, kontrola funkčnosti a obsluha ESZ, EPS, kamerového systému, zaznamenávanie informácií, práca s informáciami, prijímanie a prepájanie telefónnych hovorov (pokračovanie v nasledujúcom bode).
13.Ďalšieho úlohy zamestnancov dodávateľa vo vzťahu k poskytovaniu strážnej služby: výkon krátkodobých služieb v stráženom objekte (dohľad nad výkonom činnosti dodávateľských služieb), sprevádzanie návštev v stráženom objekte, monitorovanie a zabezpečenie poriadku v okolí stráženého objektu, kontrola predmetov, materiálov vnášaných do stráženého objektu, riešenie krízových situácií v prípade páchania priestupkov,trestnej činnosti na majetku objednávateľa, zabezpečenie a kontrola činnosti upratovacej služby,manipulácia s nádobami na TKO (tuhý komunálny odpad), (pokračovanie v nasledujúcom bode)
14. Bezodkladné informovanie poverených zamestnancov verejného obstarávateľa (objednávateľa) o zistených narušeniach objektu, pokusoch o krádež, výpadkoch energií.
15. Dodávateľ zabezpečí pripojenie na Pult centralizovanej ochrany s nepretržitou 24 hodinovou prevádzkou, a znáša všetky náklady s tým súvisiace a zabezpečí aj výjazdovú službu.
16. Úlohy zamestnancov dodávateľa k poskytovaniu strážnej služby:v mimoriadnych prípadoch vykonávanie sprievodu vybraných zamestnancov objednávateľa mimo strážený objekt, bezodkladné informovanie poverených zamestnancov objednávateľa o zistených narušeniach objektu, pokusoch o krádež, výpadkoch energií, vykonávanie stráženia objektu v určenom pracovnom čase a dodržiavanie pracovnej disciplíny v zmysle Zákonníka práce, Zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a dodržiavanie interných smerníc a pokynov objednávateľa, dodržiavanie pravidiel slušného správania sa a vystupovania na verejnosti
17. Dodávateľ je povinný zabezpečiť nasledovný rozsah a síce: Objednávateľ vyžaduje minimálne 5 zamestnancov dodávateľa v pozícii strážcov v trvalom pracovnom pomere. Dodávateľ uvedie menný zoznam zamestnancov, ktorí budú vykonávať predmet zmluvy a predloží v prílohe fotokópie zbrojných preukazov zamestnancov.
18. Dodávateľ je povinný zabezpečiť výkon strážnej služby výlučne prostredníctvom odborne a zdravotne spôsobilých, bezúhonných a spoľahlivých osôb, ktoré spĺňajú zákonom stanovené podmienky pre takýto druh činnosti.
19. Dodávateľ vopred nahlási osobe splnomocnenej objednávateľom, meno, priezvisko a trvalé bydlisko zamestnancov vykonávajúcich strážnu službu v objekte objednávateľa a doručí objednávateľovi fotokópiu jeho ID preukazu člena SBS. Zároveň je povinný na tento účel obstarať písomný súhlas zamestnanca podľa zák. č. 428 / 2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Bez splnenia týchto povinností nemôže zamestnanec nastúpiť do výkonu strážnej služby
20. Dodávateľ je povinný pri poskytovaní strážnej služby dodržiavať povinnosti a rešpektovať obmedzenia vyplývajúce z platných právnych predpisov, tejto zmluvy ako aj podmienok ustanovených právoplatnými rozhodnutiami príslušných orgánov verejnej správy.
21. Pri každom ohrození majetku objednávateľa je dodávateľ povinný: a) zakročiť proti narušiteľom primeraným spôsobom v súlade s platnými právnymi predpismi, b) odvrátiť hroziace nebezpečenstvo, resp. škodu, c) bez zbytočného odkladu oznámiť takúto udalosť objednávateľovi, d) v prípade potreby privolať príslušný orgán verejnej správy. e) v prípade potreby privolať výjazdové vozidlo.
22. Dodávateľ je povinný zdržať sa konania, ktoré by smerovalo ku vzniku škody na majetku objednávateľa a/alebo k poškodeniu zdravia, či ohrozeniu bezpečnosti osôb s výnimkou prípadov nutnej obrany a krajnej núdze
23. Dodávateľ nesmie používať a akýmkoľvek spôsobom manipulovať s majetkom objednávateľa s výnimkou prípadov, kedy mu k tomuto objednávateľ udelí predchádzajúci písomný súhlas a s výnimkou odôvodneného použitia telefónnej linky objednávateľa na účely plnenia povinností dodávateľa podľa tejto Zmluvy
24. Požiadavka na spôsobilosť: a) Dodávateľ predloží objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnostnej služby a o zmene a doplnení niektorých zákonov najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy (preukázateľný, úradne osvedčený doklad, že dodávateľ spĺňa podmienky) (pokračovanie v nasledujúcom bode).
25. b) Dodávateľ predloží najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy doklad o oprávnení podnikať (výpis z Obchodného registra, resp. Živnostenského registra), v ktorého predmete činnosti musí byť poskytovanie služby, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, zapísané (pokračovanie v nasledujúcom bode).
26. c) Dodávateľ je povinný zabezpečovať výkon služby pracovníkmi odborne pripravenými pre výkon bezpečnostnej služby, ktorí sú riadne zaškolení, vybavení rovnošatou s označením príslušnosti bezpečnostnej služby, každý zamestnanec musí mať odnímateľný štítok s označením pracovník SBS, musí byť fyzicky a psychický zdatný a spoľahlivý (pokračovanie v nasledujúcom bode).
27. d) Dodávateľ je ďalej povinný zabezpečiť pracovníkom SBS pre výkon služby: technické pomôcky potrebné pri výkone strážnej služby a účinné obranné a ochranné prostriedky na prípadné odvrátenie útoku (min. elektrické prenosné svietidlo, putá, tomfa –obušok, slzotvorný prostriedok – kaser, rádiostanica resp. ďalšie vhodné prostriedky k výkonu služby).
28. Požiadavka na oblečenie zamestnancov strážnej služby: tmavé (čierne) sako, tmavé nohavice/ u žien sukňa, biela košeľa/u žien možná blúzka, kravata u mužov, topánky vhodné a primerané typu povolania, každý zamestnanec je povinný udržiavať svoje telo a oblečenie v čistote.
29. Požiadavka na správanie a komunikáciu s návštevami:- objednávateľ vyžaduje aby sa zamestnanci strážnej služby správali slušne a zdvorilo, t. z. nepoužívali vulgárne slová, komunikovali diskrétne, bez zvýšenia hlasu,- objednávateľ ďalej vyžaduje aby sa zamestnanci strážnej služby počas pracovnej doby venovali len pracovným úlohám, aby si súkromné záležitosti a návštevy vybavovali mimo pracovnej doby (pokračovanie v nasledujúcom bode)
30. Objednávateľ vyžaduje aby pracovníci strážnej služby pri komunikácii s návštevami zachovávali diskrétnosť, nedotazovali sa návštev na súkromné záležitosti a informovali návštevy iba vo veciach nevyhnutných k návšteve
31. Kontrolingová činnosť: Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu strážnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku (ak nebolo dohodnuté inak). Neodstránenie nedostatku sa považuje za závažné, t. j. podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže viesť k odstúpeniu od zmluvy zo strany objednávateľa
32. Vyúčtovanie a cena:- Dodávateľ bude objednávateľovi predkladať mesačný rozpis služieb na miesto výkonu služby s menným zoznamom zamestnancov.- Po ukončení kalendárneho mesiaca predloží dodávateľ zodpovednej osobe objednávateľa zoznam skutočne odpracovaných služieb na podpis. Podkladom pre úhradu bude priložený odsúhlasený výkaz o výkone strážnej služby za daný mesiac, v rozpise podľa jednotlivých dní, potvrdený písomne objednávateľom. Takto podpísaný zoznam bude prílohou faktúry za daný kalendárny mesiac (pokračovanie v nasledujúcom bode).
33. Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku, po dodaní a prevzatí služby, na faktúru, ktorú je povinný dodávateľ vystaviť najneskôr do 5 dní po ukončení fakturačného obdobia. Fakturačným obdobím sa rozumie 1 kalendárny mesiac. Splatnosť faktúry je 30 dní.
34. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platnej účtovnej a daňovej legislatívy a musí byť vyhotovená v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi. V prípade, ak faktúra nespĺňa predpísané náležitosti podľa zákona, alebo nie je vyhotovená v súlade s touto Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na opravu, resp. doplnenie, pričom prestane plynúť lehota splatnosti a nová lehota začne plynúť dňom doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
35. Mlčanlivosť: Dodávateľ a osoby spôsobilé na výkon strážnej služby sú povinní zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach zistených pri výkone strážnej služby a o jej výkone aj po ukončení zmluvného vzťahu. Táto mlčanlivosť je časovo neobmedzená. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.
36. Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za dodržiavanie podmienok bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany svojich zamestnancov a ním poverených osôb, pričom objednávateľ nezodpovedá za škody na zdraví a majetku zamestnancov dodávateľa.
37. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho zamestnanci dodržiavali zákaz požitia alkoholických nápojov a iných omamných alebo psychotropných látok pred vstupom do priestorov objektu v správe objednávateľa a počas výkonu prác v nich a aby sa nezdržiavali v priestoroch a objektoch objednávateľa pod vplyvom týchto nápojov a látok. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zákazu fajčenia, s výnimkou na to určených priestorov.
38. Pri poskytovaní služieb vystupuje dodávateľ ako samostatný právny subjekt voči kontrolným orgánom a zodpovedá za dodržiavanie predpisov súvisiacich s jeho činnosťou
39. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške v zmysle obchodných podmienok elektronickej platformy.
40. Vypovedanie zmluvy po začatí poskytovania predmetu plnenia pred uplynutím jej doby trvania možno len po vzájomnej dohode zmluvných strán, alebo odstúpením v prípade podstatného porušenia zmluvných povinností. Ukončenie zmluvného vzťahu musí mať písomnú formu
41. Výpovedná lehota je tri mesiace a plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane
42. Objednávateľ do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi dodávateľovi kontaktné údaje osoby/osôb poverených konať v mene objednávateľa.
43. Dodávateľ zabezpečí pripojenie na Pult centralizovanej ochrany s nepretržitou 24 hodinovou prevádzkou, a znáša všetky náklady s tým súvisiace a zabezpečí aj výjazdovú službu.
44. Dodávateľ disponuje minimálne s jedným výjazdovým motorovým vozidlom, ktoré spĺňa ustanovenia § 140 ods. 1 zákona 8/2009 Z.z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov na zásahové motorové vozidlo výnimku z § 140 ods. 1. písm. b) citovaného zákona pre držiteľa vozidla. Výjazdové vozidlo musí byť umiestnené a prevádzkované tak, aby zásah bol vykonaný maximálne do 5 minút od jeho vyžiadania a to na miesto vykonávania predmetu zákazky, t. j. Exportnoimportná banka Slovenskej republiky, Grösslingová 1 811 09 Bratislava.
45. Dodávateľ je povinný mať uzavretú platnú zmluvu o poistení voči rizikám vyplývajúcim z predmetu činnosti dodávateľa, zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú vlastnou prevádzkou s poistnou sumou 500 000,- EUR inak je daný dôvod na odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.
46. Dodávateľ je povinný preukázať, že je oprávnený poskytovať službu a to v rozsahu: a) vykonávanie strážnej služby podľa § 3 písmena a) až i) a zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnostnej služby a o zmene a doplnení niektorých zákonov najneskôr predpisov; b) vykonávanie technickej služby podľa § 7 ods. 1 zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnostnej služby a o zmene a doplnení niektorých zákonov a predpisov - projektovanie, montáž, údržba, revízie a opravy (pokračovanie v nasledujúcom bode).
47. Dodávateľ preukáže objednávateľovi predložením dokladov: doklad o oprávnení podnikať (výpis z Obchodného registra, resp. Živnostenského registra), v ktorého predmete činnosti musí byť poskytovanie služby, ktorá zodpovedá rozsahu uvedenému v písm. a) a b) v bode 46. - povolenie na vykonávanie strážnej služby podľa § 3 písmena a) až i) a zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnostnej služby a o zmene a doplnení niektorých zákonov najneskôr predpisov ako aj (pokračovanie v nasledujúcom bode)
48. povolenie na vykonávanie technickej služby podľa § 7 ods. 1 zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnostnej služby a o zmene a doplnení niektorých zákonov najneskôr predpisov - projektovanie, montáž, údržba, revízie a opravy. V prípade nepreukázania oprávnenia služieb v rozsahu stanovenom predchádzajúcimi bodmi  je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy.
49. Dodávateľ je ďalej povinný preukázať certifikáty ISO 9001 + ISO 14001 + ISO 45001 k poskytovaniu služby uvedenej v pod písm. a) a b) bodu 46 (dodávateľ preukáže doloženým platných certifikátov). V prípade nepreukázanie povinnosti stanovenej v tomto bode má Objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy.
50. Dodávateľ zaviazaný z tejto zmluvy je povinný počas jej platnosti oznamovať objednávateľovi akúkoľvek zmenu údajov a to písomnou formou najneskôr 15 dní pred dňom uskutočnenia zmeny.
51. Dodávateľ je povinný písomne oznámiť subdodávateľa/subdodávateľov, ktorého/ktorých plánuje využiť pre účely plnenia predmetu zmluvy a využitie týchto subdodávateľov je oprávnený objednávateľ písomne schváliť alebo písomne zamietnuť.
52. Dodávateľ, subdodávateľ/subdodávatelia, ktorého/ých navrhuje dodávateľ na plnenie tejto zmluvy musí/musia byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora podľa osobitného predpisu, ktorým je zákon č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora.
53. Objednávateľ je oprávnený pred začatím plnenia predmetu zákazky vypovedať zmluvu a to aj bez udania dôvodu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Grösslingová 1, 811 09 Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2025 00:00 — 31.12.2026 23:59

1,00 viď jednotlivé položky opisného formulára

196 418,40

196 418,40

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.12.2024 16:14

09.12.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 218
 207
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.12.2024 20:35 - Vstupná ponuka 196 418,00 € Cena bez DPH
08.12.2024 20:24 - Najvýhodnejšia ponuka 186 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS