• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2024 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2024 12:23
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2024 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2024 13:15

Detail zákazky Z202410939

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2024 12:25
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2024 12:23
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2024 13:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2024 13:15

Základné údaje

Z202410939

OF-283398

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10142061

Objednávateľ

36137430

Súkromná stredná odborná škola Pro scholaris

Hlavná 2, Žilina-Bytčica, 01009, SVK

Dodávateľ

43812481

TURON GASTRO s.r.o.

Vyšné fabriky 743, Liptovský Hrádok, 03301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické a čistiace potreby

toaletný papier, papierové utierky, umývanie riadu

  • 33770000-8 - Papierové hygienické výrobky
  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33772000-2 - Jednorazové papierové výrobky
  • 33771000-5 - Hygienické výrobky z papiera
  • 33700000-7 - Predmety osobnej starostlivosti
  • 33760000-5 - Toaletný papier, vreckovky, uteráky na ruky a servítky
  • 39832000-3 - Čistiace prostriedky na riad
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické a čistiace potreby
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
SAVO sprej bez chlóru viacúčelový s rozprašovačom, 700 ml 6 balení
SAVO originál, 1,2 l 6 balení
JAR citrón 900 ml 10 balení
PRONTO proti prachu 400 ml 10 balení
AJAX na podlahy, 1L 10 balení
DOMESTOS na toalety,750 ml 10 balení
FIXINELA na toalety, 500ml 10 balení
FIXINELA na vodný kameň, 500 ml 10 balení
Utierka švédska, 40x40 cm, microultra, 210 g 15 kusov
Utierka švédska 50x60 cm, microultra, 330 g, mix farieb 10 kusov
Sáčky na dámske hygienické vložky, 30 kusov v balení 25 balení
Vrece do odpadového koša  60x70 cm čierne, 60l, 25 kusov v balení 20 balení
Vrece do odpadového koša 50x60 cm čierne, 30l, 25 kusov v balení 20 balení
Vrece do odpadového koša 70x110 cm, zaťahovacie modré, 25 kusov v balení 20 balení
Toaletný papier JUMBO jedno-vrstvový, 180 m, 6 kusov v balení 30 balení
Toaletný papier ECONOMY dvoj-vrstvový, 68 m, 20 kusov v balení 20 balení
Tekuté mydlo antibakteriálne, 5l 8 balení
Osviežovač vzduchu Brati, 300 ml 20 balení
KREZOSAN fresh, 950 ml 6 balení
CLIN na sklo citrón s rozprašovačom, 500 ml 8 balení
Pisoárové kocky CLEAMEN 320 deo, 1,5 kg 8 balení
Papierové uteráky skladané ZZ dvojvrstvové KATRIN classic biele 20 v balení 40 balení
Sitko do pisoára parfémované WAVE gélové 10 kusov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane spotrebného materiálu, prepravných nákladov, a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky na miesto plnenia. Objednávateľ požaduje, aby dodávaný tovar/služba zodpovedal/a slovenským technickým normám.
Predmet zákazky bude doručený objednávateľovi do miesta dodania - Hlavná 2, Žilina Bytčica do troch dní od vystavenia objednávky. Objednávky budú zasielané na základe aktuálnej potreby objednávateľa. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa od 08:00 hod. do 14:00 hod. najneskôr v čase/lehote plnenia zmluvy uvedenej v zmluve , resp. v termíne dohodnutom s kontaktnou osobou.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. Objednávateľ neposkytuje preddavky.
V prípade, ak tovar nebude zodpovedať objednávke alebo nebude v súlade s Technickou špecifikáciou, je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii najneskôr do 3 pracovných dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, má sa za to, že s reklamáciou súhlasí.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hlavná 2, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

12

3 027,00 ks

2 312,80

1 927,33

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.12.2024 12:25

09.12.2024 12:23

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2024 12:38

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 528
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.12.2024 06:37 - Vstupná ponuka 2 280,00 € Cena s DPH
09.12.2024 09:16 - Najvýhodnejšia ponuka 2 160,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS