• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2024 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2024 11:22
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2024 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2024 12:15

Detail zákazky Z202410933

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.12.2024 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2024 11:22
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2024 12:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2024 12:15

Základné údaje

Z202410933

OF-296781

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10142051

Objednávateľ

37886479

Národný ústav detskej tuberkulózy a respiračných chorôb, n. o. Dolný Smokovec

Dolný Smokovec 16070, Vysoké Tatry, 05981, SVK

Dodávateľ

35683546

Beckman Coulter Slovenská republika s. r. o.

Einsteinova 23, Bratislava, 851 01, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Diagnostické súpravy

Celulárna imunita, lymfocyty, prietoková cytometria, CD markery, fluorochromy, plazmatické proteíny, IgG, IgA, IgM, IgE, CRP, ASO (ASLO)

  • 33141625-7 - Diagnostické súpravy
  • 33124130-5 - Diagnostický spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Diagnostické súpravy
Funkcia
A/ Diagnostické a laboratórne činidlá sú určené pre aplikáciu na prietokový cytometer NAVIOS EX za účelom detekcie CD markerov na leukocytoch periférnej krvi a bronchoalveolárnej laváže človeka. Metóda je založená na princípe fluorescenčnej detekcie cieľových antigénov po naviazaní monoklonálnej protilátky označenej fluorochromom. Pre plne funkčnú aplikáciu na analyzátore NAVIOS EX sú potrebné ďalšie laboratórne činidlá uvedené v tabuľke. Diagnostika musí byť určená pre IVD použitie.
B/ Diagnostické súpravy sú určené pre meranie hladín IgG, IgA, IgM, CRP, ASO v ľudskom sére na nefelometri „Immage 800“.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
A1/ anti CD3: (klon: IgG1 UCHT1, fluorochrom: ECD) test 200
A2/ anti CD8: (klon: IgG1 B9.11, fluorochrom: FITC) test 200
A3/ anti CD16: (klon: IgG1 BG8, fluorochrom: PE) test 200
A4/ anti CD45: (klon: IgG1 J33, fluorochrom: PC5) test 200
A5/ anti CD14: (klon: IgG1 BG8, fluorochrom: PC7) test 200
A6/ anti CD19: (klon: IgG1 J3-119, fluorochrom: PC7) test 200
A7/ anti CD4: (klon: IgG1 SFCI12T4D11, fluorochrom: PC7) test 200
A8/ anti CD13: (klon: IgG1 SJ1D1, fluorochrom: FITC ) test 200
A9/ anti CD56: (klon IgG1 N901 (NKH-1), fluorochrom: PE) test 200
A10/ Čistiaci roztok: Cleaning reagent (balenie á 5 litrov) balenie 6
A11/ Unášací roztok: Isoflow Sheath Fluid (balenie á 10 litrov) balenie 12
A12/ Lyzačný roztok  OptyLyse C (balenie á 100 ml) balenie 1
A13/ Kontrolná krv s deklarovanými parametrami pre CD markery, Immuno-Trol Cellsbalenie: 2 skúmavky á 3 ml krvi) balenie 1
A14/ Flow – Check Pro Fluorospheres 3 x 10 ml balenie 1
B1/ Diagnostická súprava pre meranie IgA pre Immage 800 test 4200
B2/ Diagnostická súprava pre meranie IgM pre Immage 800 test 4200
B3/ Diagnostická súprava pre meranie IgG pre Immage 800 test 4500
B4/ Diagnostická súprava pre meranie IgE pre Immage 800 test 4500
B5/ Diagnostická súprava pre meranie CRP pre Immage 800 test 4500
B6/ Diagnostická súprava pre meranie ASO pre Immage 800 test 3 000
B7/ Diagnostická súprava pre meranie C3 pre Immage 800 test 900
B8/ Diagnostická súprava pre meranie C4 pre Immage 800 test 900
B9/ Premývací roztok pre Immage 800 (balenie á 10 litrov) balenie 35
B10/ Diluent 1 (Prot) pre Immage 800 (balenie á 4 x 120 ml) balenie 5
B11/ Pufer 1 (Buffer1 - Prot) pre Immage 800 (balenie á 4 x 120 ml) balenie 12
B12/ Kalibrátor 1 (Protein Calibrator 1) pre Immage 800 (balenie á 6 x 3 ml) balenie 1
B13/ Kalibrátor 5 Plus (Calibrator V Plus) pre Immage 800 (balenie 6 x 2 ml) balenie 1
B14/ Pufer 3 (Buffer 3) pre Immage 800 (balenie 4 x 120 ml) balenie 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Verejný obstarávateľ požaduje predložiť rozpis celkovej obstaranej sumy na jednotlivé položky do 5 kalendárnych dní od uzavretia  zmluvy, vrátane rozpisu DPH. Dodávateľ do svojej ponúknutej ceny zahrnie všetky náklady spojené s dodaním predmetu zákazky a to najmä: dopravné náklady, náklady na manipuláciu, balenie, nakladanie, vykladanie, dodanie, kontrolu a všetky ďalšie náklady, ktoré sa môžu vyskytnúť v súvislosti s plnením predmetu zmluvy. Dodávateľ svoju cenovú kalkuláciu predloží elektronicky na mailovú adresu kontaktnej osoby verejného obstarávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 kalendárnych dní po uzavretí zmluvy elektronicky (mailom) oznámiť verejnému obstarávateľovi oprávnenú osobu dodávateľa zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. Oznámenie musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno a priezvisko, pracovnú pozíciu oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, tel. číslo a mail kontaktnej osoby.
Všetky dokumenty v elektronickej podobe musia byť podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, následne naskenované (scan) a zaslané verejnému obstarávateľovi.
Verejný obstarávateľ požaduje od dodávateľa akceptovať podmienky priebežného dodávania tovaru počas obdobia plnenia zmluvy podľa potrieb zariadenia, na základe priebežnej čiastkovej objednávky, zadanej telefonicky, e-mailom, alebo osobne obchodnému zástupcovi dodávateľa. Dodávka tovaru max. do 14 dní.
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové udávané množstvo ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu: počtu potreby vyšetrení alebo platobnej neschopnosti.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celý predpokladaný rozsah v prípade ekonomických, organizačných, právnych zmien bez nároku uchádzača na stratu zisku.
Zásielka (y) musí byť doručená počas pracovných dní na miesto plnenia.
Súprava (y) musia byť dodané v celku, nepoškodené, nepoužité, so zárukou minimálne 6 mesiacov od dodania.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku.
Spôsob financovania - bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí verejnému obstarávateľovi. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
Faktúra bude dodávateľom vystavená a objednávateľovi doručená do jeho sídla v papierovej forme. Faktúra musí obsahovať náležitosti daňového dokladu v súlade s platnými predpismi.
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ pri odovzdaní tovaru odovzdá objednávateľovi dodací list a faktúru. Oprávnený zástupca objednávateľa potvrdením dodacieho listu potvrdí prevzatie tovaru.
V prípade doručenia iného tovaru, použitého tovaru, alebo tovaru, ktorý nespĺňa všetky špecifikácie, alebo osobitné požiadavky si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo neprevziať takýto tovar, respektíve požaduje vrátenie peňazí.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu.
Dodávateľ a objednávateľ sú oprávnení z dodávateľsko odberateľského vzťahu voči sebe uplatňovať jednotlivé nároky len v rozsahu uvedenom v zmluvných podmienkach uvedených v opisnom formulári EKS, Obchodných podmienok elektronického trhoviska a ostatných príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov. Zmluvné strany sa dohodli, že obchodné podmienky tu uvedené majú prednosť pred obchodnými podmienkami dodávateľa.Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka, ktorý je zdravotníckym zariadením je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.
Dodávateľ prehlasuje, že predmet plnenia nie je zaťažený právami tretích osôb.
Zmluvné strany sa zaväzujú riešiť akékoľvek vzniknuté spory cestou vzájomného konsenzu. Pokiaľ nie je možné vzájomne výhodnou dohodou dospieť k urovnaniu sporu, pre konanie a rozhodovanie o sporných otázkach týkajúcich sa záväzkových právnych vzťahov vyplývajúcich z podmienok tejto zmluvy, zmluvné strany sa zaväzujú riešiť všetky spory v zmysle príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky na príslušnom súde Slovenskej republiky. Miestna príslušnosť súdu je daná v zmysle zákona č. 160/2015 Z.z. Civilný sporový poriadok v platnom znení.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolný Smokovec 16070, Vysoké Tatry, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 súb.

46 060,00

46 060,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.12.2024 11:23

09.12.2024 11:22

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2024 11:37

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 375
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.12.2024 15:11 - Vstupná ponuka 46 057,81 € Cena bez DPH
06.12.2024 15:11 - Najvýhodnejšia ponuka 46 057,81 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS