Z202410920
OF-296815
zrušená
37886851
Ľubovnianska nemocnica, n.o.
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
Vyšetrovacie rukavice nesterilné, nitril/latex, nepudrované
rukavice, nitril, latex, spotrebný zdravotnícky materiál
Tovar, Služba
1. Vyšetrovacie rukavice nesterilné, vinyl, pudrované/nepudrované
|
|
---|---|
Funkcia |
Vyšetrovacie rukavice určené pre potreby zdravotníckeho zariadenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
vyšetrovacie rukavice, nitril, nepudrované, nesterilné, veľkosť S | balenie/100ks | 1506 | ||
vyšetrovacie rukavice, nitril, nepudrované, nesterilné, veľkosť M | balenie/100ks | 2750 | ||
vyšetrovacie rukavice, nitril, nepudrované, nesterilné, veľkosť L | balenie/100ks | 1364 | ||
vyšetrovacie rukavice, nitril, nepudrované, nesterilné, veľkosť XL | balenie/100ks | 147 | ||
vyšetrovacie rukavice, latex, nepudrované, nesterilné, veľkosť S | balenie/100ks | 355 | ||
vyšetrovacie rukavice, latex, nepudrované, nesterilné, veľkosť M | balenie/100ks | 458 | ||
vyšetrovacie rukavice, latex, nepudrované, nesterilné, veľkosť L | balenie/100ks | 181 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Certifikát CE alebo ŠUKL kód | áno |
Minimálne technické vlastnosti vyžadované pre Nitrilové rukavice, nepudrované, nesterilné | Nariadenie EÚ 2017/745 pre ZP a Nariadenie EÚ 2016/425 pre OOPP, AQL ≤ 1,5 EN ISO 13485, EN 14971, EN 455-1-4, EN 374-1 Typ B, EN 374-5 VIRUS, EN ISO 21420, EN 16523-1 + A1, ASTM F 1671 |
Minimálne technické vlastnosti vyžadované pre Latexové rukavice, nepudrované, nesterilné: | Nariadenie EÚ pre ZP - 2017/745 a Nariadenie EÚ 2016/425 pre OOPP, AQL ≤ 1,5 EN ISO 13485, EN 14971, EN 455-1-4, EN 374-1 Typ B, EN 374-5 VIRUS, EN ISO 21420, EN 16523-1 + A1, ASTM F 1671 |
Názov |
Všetky položky uvedené v Technickej špecifikácií musia byť dodávané v súlade s normami pre lekárske, zdravotnícke rukavice v ich platnom znení. |
Všetky položky v súlade s normami EN, ISO | Certifikovaný manažment kontroly kvality v súlade s normou EN ISO 13485:2016 | Označenie CE. |
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia. |
Miestom plnenia je sídlo Objednávateľa, konkrétne Nemocničná lekáreň. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo. |
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky postupne na základe telefonickej alebo písomnej objednávky, včítane elektronickej formy. |
Periodicita zasielania objednávok bude realizovaná podľa aktuálnej potreby. |
Dodávky budú realizované počas pracovných dní v čase od 7:00 hod do 14:30 hod. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne alebo faxom požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas. |
Termín dodávky: do 3 dní od obdržania objednávky, prípadne po dohode s Nemocničnou lekárňou. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Ceny tovarových položiek je možné meniť na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní predložiť Objednávateľovi doklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky a dokumenty nevyhnutné k plneniu: |
a) meno, priezvisko, e-mail, telefónne číslo kontaktnej osoby pre objednávanie tovaru a pre rokovanie v zmluvných záležitostiach |
b) podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: šukl kód, názov tovaru, balenie, cena bez DPH za MJ, DPH, cena s DPH za MJ, cena spolu za každú položku s DPH, cena spolu za celý predmet zákazky s DPH |
c) čestné vyhlásenie, že všetky ponúkané a dodávané výrobky na predmet tejto zákazky sú certifikované alebo majú pridelený ŠUKL kód |
d) čestné vyhlásenie, že Dodávateľ spĺňa všetky požiadavky stanovené právnymi predpismi, ktoré sa viažu na vyrábanie (v prípade Dodávateľa, ktorý je zároveň výrobcom), skladovanie prípadne prepravu predmetu zákazky |
Dodávateľ sa zaväzuje na základe vyžiadania od Objednávateľa do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť Objednávateľovi vzorky z každej položky uvedenej v časti Technická špecifikácia predmetu. |
Reklamácie tovaru môže Objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne. Vady tovaru zistené neskôr môže Objednávateľ reklamovať len ak vznikli v rámci záručnej doby. Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba je do ukončenia dátumu expirácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v obale, na ktorom bude označený minimálne názov a základná charakteristika (napr. rozmer, zloženie...) |
Dodávateľ je povinný dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej exspiračnej doby. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje, že počas stanovenej exspiračnej doby bude mať tovar vlastnosti stanovené príslušnými kvalitatívnymi a technickými parametrami. |
V prípade výpadku zazmluvneného tovaru alebo ukončenia jeho výroby je Dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť Objednávateľovi. |
Ak Dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, Objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného Dodávateľa. |
Splatnosť faktúry v lehote do 60 dní . Objednávateľ umožňuje doručovať faktúry a dodacie listy elektronickou formou. Podmienky doručovania, formát faktúr a dodacích listov budú upresnené po uzatvorení zmluvného vzťahu. |
V prípade opakovaného porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať plnenie riadne a včas (napr. nedodanie tovaru na základe objednávky v požadovanom rozsahu, druhu, kvalite t.j. nedodanie aj čiastkových objednávok), je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny plnenia predmetu zmluvy. |
V prípade porušenia povinnosti dodať tovar podľa zmluvne dohodnutej ceny uvedenej v podrobnom položkovitom rozpise jednotkových cien predmetu zmluvy je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % zo sumy uvedenej na vystavenej faktúre, ktorú Objednávateľ uhradil Dodávateľovi. |
V prípade dodania čiastkovej objednávky, ktorá nebude zodpovedať pôvodne zadefinovanej objednávke je Objednávateľ oprávnený vrátiť celú časť chybného sortimentu. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a následne v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. |
Objednávateľ na potvrdenie kvality dodávky môže od dodávateľa požadovať predloženie dokladov, ktorými preukáže splnenie požiadaviek objednávateľa na tovar, a to prospektový materiál ponúkaného tovaru a neoverenú kópiu Potvrdenia ŠUKL k tovaru - výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve s porovnateľným zložením. |
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Pokiaľ odberateľ preukáže, že predkladaný ekvivalent nespĺňa požadované špecifikácie, bude toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Obrancov Mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
12 955,94
10 796,62
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.12.2024 08:47
06.12.2024 09:00
06.12.2024 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: