• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2024 15:35
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2024 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2024 11:40

Detail zákazky Z202410912

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2024 15:35
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2024 11:28
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2024 11:40

Základné údaje

Z202410912

OF-296771

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10135866

Objednávateľ

00325490

Mesto Michalovce

Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

31331131

Štatistické a evidenčné vydavateľstvo tlačív, a.s.

Plynárenská 6, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby alebo ekvivalent

guľôčkové pero, zvýrazňovač, euroobaly, obálky, fixy

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 30194500-0 - Písacie pomôcky
  • 30192125-3 - Zvýrazňovače
  • 30192121-5 - Guľôčkové perá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30192130-1 - Ceruzky
  • 30199230-1 - Obálky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby 1
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
Bežná kancelárska agenda
Objednávateľ požaduje dodanie samostatne rozdelené podľa položiek kancelárske potreby 1-3. V prípade dodania všetkého ako 1 celok bez rozdelenia, tovar nebude prebratý.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Euroobaly A4, hrúbka 55MIC, priehľadný z polypropylénu, otvor zhora, matný, eurodierovanie, 100 ks v balení bal 2
Zvýrazňovač- celoflourescentný s reflexným atramentom, šírka stopy 4 mm, 6 ks v balení bal 2
Špendlíky obyčajne, Kovové,  26-28mm 50g (100ks v balení) bal 2
Lepiaca páska, priehľadná, rozmer: 24 mm x 33 m ks 2
Lepiaca páska, priehľadná,  rozmer: 18 mm x 33 m ks 2
Obálky C6, biele, samolepiace, formát 114 x 162 mm, 25 ks v balení bal 2
Klipdoska A4 zatváracia, modrá,  pevný podklad vyrobený z lepenky pokrytý fóliou PVC, silný klip s pružinovým mechanizmom ks 5
Ceruzka grafitová , klasická (drevená) kancelárska - školská ceruzka, trojhranná ks 20
Korekčný roller, jednorázový,  páska - šírka stopy: 5 mm, návin 8 m ks 3
Guľôčkové pero, farba náplne: modrá, šírka stopy: 0,5 mm, nepriehľadné plastové prevedenie, gumený úchyt ks 50
Kopírovací papier A4, biely, 80 g, balík obsah 500 hárkov bal 5
Obal, odkladacia mapa s gumičkou na dokumenty  A4, PVC, priesvitná, modrá, červená ks 8
Farebný papier A4, školský papier, mix farieb, 20 listov v balení bal 4
Lepidlo 40 g, špeciálne vodostale, vytláčacia tuba, lepí papier, kožu, textil, drevo, sklo, porcelán, keramiku a korok ks 6
Farbičky, trojhranné telo, jasné a sýte farba, odolné jadro pastelky, hrúbka tuhy 2,9 mm, strúhanie klasickým strúhadlom, 48 pasteliek v balení bal 2
Fixy, vyprateľné farebné popisovače s ventilačným uzáverom, odolné voči vyschnutiu nim.3 roky, valcovné hroty priemeru 1,8 mm, odolné voči zatlačeniu, v plastovom puzdre, mix farieb, 30 ks v balení bal 2
Pripínačky nástenkové, kovové špendlíky pre korkové a textilné nástenky, s farebnou hlavičkou, v balení cca 65 ks bal 2
Univerzálne lepidlo pre domácnosť, školy, kanceláriu, domácu dielňu, neobsahuje rozpúšťadlá, je riediteľné vodou, lepí papier, drevo, korok, kožu, drevovláknité materiály, ďalšie savé materiály, 500 g balenie ks 3
Samolepiace bločky, odkazove, v pastelových alebo neónových farbách, 75x75x45 mm/400 ks 3
Štetce, krátka drevená prírodná rúčka, vlas štetina, ploché, sada 2-4-6 bal 2
Štetce, krátka drevená prírodná rúčka, vlas štetina, okrúhle, sada 6-8-10 bal 2
Kartonový zakladač, chrbát 9 cm, silný hrubý kartonový materiál, zlepené prevedenie, vhodné na dokumenty formátu A4, farba - vzor textil ks 2
Kresliaci kartón, výkres A4, 190g, farba biela, 10 ks v balení bal 3
Kartón, výkres A4, farba žltá, 170 g, 20 ks v balení bal 1
Guma univerzálna na ceruzky, 300/80, rozmer 41x21x11 mm, farba biela ks 10
Zmizík, na atramenty plniacich pier, ventilačný vrchnák, valcovitý hrot, šírka stopy 1 mm ks 2
Náčrtník A4, 20 listový, lepený po kratšej strane ks 2
Obojstranná lepiaca páska, 12mmx12m ks 1
 2. Kancelárske potreby 2
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
Bežná kancelárska agenda
Objednávateľ požaduje dodanie samostatne rozdelené podla položiek kancelárske potreby 1-3. V prípade dodania všetkého ako 1celok bez rozdelenia, tovar nebude prebratý.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kopírovací papier A4, biely, 80 g, balík obsah 500 hárkov bal 2
Guľôčkové pero, farba náplne: modrá, šírka stopy: 0,5 mm, nepriehľadné plastové prevedenie, gumený úchyt ks 20
Euroobaly A4, hrúbka 55MIC, priehľadný z polypropylénu, otvor zhora, matný, eurodierovanie, 100 ks v balení bal 1
Obálky C6, biele, samolepiace, formát 114 x 162 mm, 25 ks v balení bal 2
Špendlíky obyčajne, kovové, 26-28mm 50g (100ks v balení) bal 1
Samolepiace bločky, odkazové,  v pastelových alebo neónových farbách, 75x75x45 mm/400 ks 1
Klipdoska A4 zatváracia, modrá, pevný podklad vyrobený z lepenky pokrytý fóliou PVC, silný klip s pružinovým mechanizmom ks 2
Pripínačky nástenkové, kovové špendlíky pre korkové a textilné nástenky, s farebnou hlavičkou, v balení cca 65 ks bal 1
Obal, odkladacia mapa s gumičkou na dokumenty A4, PVC, priesvitná, modrá, červená ks 10
 3. Kancelárske potreby 3
Funkcia
Kancelárske potreby pre administratívne práce
Bežná kancelárska agenda
Objednávateľ požaduje dodanie samostatne rozdelené podla položiek kancelárske potreby 1-3. V prípade dodania všetkého ako 1celok bez rozdelenia, tovar nebude prebratý.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kopírovací papier A4, biely, 80 g, balík obsah 500 hárkov bal 5
Euroobaly A4, hrúbka 55MIC, priehľadný z polypropylénu, otvor zhora, matný, eurodierovanie, 100 ks v balení bal 1
Obálky C6, biele, samolepiace, formát 114 x 162 mm, 25 ks v balení bal 4
Špendlíky obyčajne, kovové, 26-28mm 50g (100ks v balení) bal 3
Lepiaca páska, priehľadná, rozmer: 24 mm x 33 m ks 2
Zvýrazňovač, celoflourescentný s reflexným atramentom, šírka stopy 4 mm, 6 ks v balení bal 2
Samolepiace bločky, záložka, rozmer 75x15mm, 5 farieb/500 ks 2
Lepidlo 40 g, špeciálne vodostale, vytláčacia tuba, lepí papier, kožu, textil, drevo, sklo, porcelán, keramiku a korok ks 2
Spinky do zošívačky, rozmer 24/6, 2000 ks v papierovej krabičke bal 2
Poháre jednorazové, 200 ml, platové (papierové), biele, hygienicky balené, v balení 100 ks bal 3
Taniere jednorazové, 23 cm, papierové, plytké, biele, 100 ks v balení bal 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Objednávateľ požaduje dodanie samostatne rozdelené podla položiek kancelárske potreby 1-3. V prípade dodania všetkého ako 1 celok bez rozdelenia, tovar nebude prebratý.
Zákazka bude rozúčtovaná na 3 faktúry, podľa rozdelenia jednotlivých položiek 1, 2 a 3.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa.
Lehota dodania do 10 pracovných dní.
Požadujeme dodať v pracovných dňoch mimo sviatkov(pondelok až piatok) v čase od 8:00 hod do 11:00 hod. Informovať   jeden deň vopred o doručení telefonicky  zodpovednú osobu.
Súčasťou dodávky bude aj dodací list.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej predloženia a odsúhlasenia verejným obstarávateľom.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotlivých cien bez DPH, počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke, sadzbu DPH, celkovú cenu za položku.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie osloboditeľov 1015/30, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

11.12.2024 09:00 — 17.12.2024 12:00

219,00 ks

295,00

295,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.12.2024 15:35

06.12.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 77
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.12.2024 10:22 - Vstupná ponuka 294,96 € Cena s DPH
05.12.2024 07:01 - Najvýhodnejšia ponuka 294,95 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS