• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2024 14:45
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2024 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2024 16:05

Detail zákazky Z202410910

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2024 14:45
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2024 15:00
  •    Ukončenie zákazky
    05.12.2024 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    05.12.2024 16:05

Základné údaje

Z202410910

OF-296839

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10130282

Objednávateľ

00603287

GAUDEAMUS - zariadenie komunitnej rehabilitácie

Mokrohájska 3, Bratislava, 84512, SVK

Dodávateľ

34099514

MIK, s.r.o.

Hollého č. 1999/13, Šaľa, 92701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvé mäso a mäsové výrobky

Chladené: bravčové mäso, hovädzie mäso, mäsové výrobky, hydinové mäso

  • 15100000-9 - Živočíšne výrobky, mäso a mäsové výrobky
  • 15113000-3 - Bravčové mäso
  • 15111100-0 - Hovädzie mäso
  • 15130000-8 - Mäsové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15110000-2 - Mäso
  • 15112100-7 - Čerstvá hydina

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvé mäso a mäsové výrobky
Funkcia
Dodávka čerstvého chladeného mäsa bravčového, hovädzieho, kuracieho a mäsových výrobkov pre potreby stravovacích zariadení.
Dodávka čerstvého chladeného mäsa a mäsových výrobkov do zariadenia GAUDEAMUS-ZKR.
príprava obedov, jedál
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bravčové stehno (bez kosti, v kuchynskej úprave) - čerstvé kg 300
Bravčové karé (bez kosti, v kuchynskej úprave) - čerstvé kg 740
Bravčové plece (bez kosti, v kuchynskej úprave) - čerstvé kg 250
Hovädzie zadné (bez kosti, v kuchynskej úprave) - čerstvé kg 740
Bravčové údené karé (bez kosti, v kuchynskej úprave) - čerstvé kg 30
Klobása domáca (Bravčové mäso min. 81%, hovädzie mäso min. 15%, prísady, prírodné koreniny, extrakty korenín, nepikantná) kg 40
Oškvarky bravčové kg 7
Oravská slanina  údená kg 25
Šunková saláma (zloženie bravčové mäso, hovädzie mäso min. 65%, množstvo tuku max.20%) v celku kg 10
Šunka bravčová dusená výberová, podiel mäsa min. 90%, nekrájaná, v celku, bez alergénov kg 105
Párky viedenské polodiétne, trvanlivosť do 7 dní, základné suroviny bravčové a hovädzie mäso, povrch hladký, farba svetlohnedá, konzistencia pevná, pružná, po ohriatí krehká, vôňa - jemná po čerstvej údenine, množstvo mäsa majmenej 65% v hmotnosti kg 80
Trvanlivá saláma (malokarpatská, nitran - ekvivalent), trvanlivosť 90-120 dní, zloženie bravčové, hovädzie mäso, množstvo mäsa vo výrobku najmenej 70%, nekrájaná, v celku kg 20
Trvanlivá saláma inovecká kg 5
Mäkká saláma (jemná - ekvivalent), trvanlivosť 14-21 dní, zloženie bravčové, hovädzie mäso, množstvo mäsa vo výrobku min.50%, množstvo tuku najviac 35%, v celku kg 100
Hovädzia sviečková falošná zadná (bez kosti, v kuchynskej úprave) - čerstvé kg 260
Kuracia šunka výberová dusená, podiel mäsa minimálne 70%, nekrájaná v celku, bez alergénov kg 40
Párky obyčajné - hrubšie, váha 1ks: 100-130g, kuracie a bravčové mäso 52%, trvanlivosť min. 7 dní, svetlohnedá, konzistencia pevná pružná po ohriatí, vôňa jemná po čerstvej údenine kg 120
Kuracie prsia chladené čerstvé, trieda A, skladovanie -2 do 2°C kg 180
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
balenie v preprávkach, čerstvé
hovädzie, bravčové, hydinové mäso, výrobky z mäsa na chladenom mäse sa nevyskytujú známky po zamrznutí resp. zmrazení
hovädzie, bravčové, hydinové mäso, výrobky z mäsa bez cudzieho zápachu a cudzej príchute
hovädzie, bravčové, hydinové mäso, výrobky z mäsa bez krvných podliatin a zbavené prebytočného tuku, bez výskytu viditeľných zlomenín
úprava kuchynská úprava
Mäso, mäsové výrobky a ostatný tovar preferujeme krajinu pôvodu SR a značku kvality SR
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Výrobky musia byť balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi. Obaly musia byť označené v štátnom jazyku údajmi: názov výrobku, obchodné meno výrobcu, hmotnosť výrobku, dátum spotreby, spôsob skladovania, zoznam zložiek vo výrobku v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z.z. o potravinách.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení vyhlášky č. 423/2012 MPRV SR.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce vyhl. č. 83/2016 Z.z. o mäsových výrobkoch.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, kvalite triedy A v opakovaných dodávakch.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky
Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru z dôvodu nedodržania ceny, akosti, druhu, štruktúry alebo množstva tovaru. Ak objednávateľ zistí zjavné vady súvisiace s kvalitou alebo množstvom tovaru, má právo ho neprevziať. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodanie náhradného tovaru bez vád resp. v požadovanom množstve najneskôr do 2 hodín od odmietnutia prevzatia tovaru.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu, čase a v kvalite stanovenej objednávateľom. Objednávateľ kladie veľký dôraz na dodávanie na dennej báze a to každý pracovný deň.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade s uzatvorenou zmluvou. Podrobný položkovitý rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na adresu obstarávateľa.
Objednávateľ predloží objednávku dodávateľovi najneskôr deň pred termínom dodávky a to do 11.00 hod. Objednávateľ má právo objednávať presné množstvá (kg) bez podmienky odberu minimálneho množstva. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar denne do 8:00 hod.
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, ktoré bude obsahovať špecifikáciu, množstvo, druh tovaru a lehotu plnenia.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006 - 100 PK SR.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru izoternické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len záručná doba) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Podľa Potravinárskeho kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie od 1.1.2025 do 31.12.2025. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmeny ceny smerom nadol.
Dodávateľ priloží kópiu udeleného platného certifikátu bezpečnosti potravín alebo Značky kvality alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou.
Dodávateľ sa zaväzuje priložiť informácie o pôvode mäsa (chované, zabité, pôvod)
Zmluvné strany sa týmto v súlade s čl. 18.1 platných OPEP dohodli, že ktorákoľvek zo zmluvných strán môže vypovedať zmluvu aj bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva mesiace od doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenie akejkoľvek osobitnej požiadavky, sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR (napr. úradný záznam Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR, alebo certifikát ATP z TSÚ Piešťany a súčasne doklad o tom, že vozidlo s certifikátom je vo vlastníctve uchádzača). V prípade, ak dodávka tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR. Pokiaľ výrobca nedisponuje vlastným bitúnkom je potrebné dodať úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne na výrobu mäsových výrobkov vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR spolu s úradne overeným rozhodnutím o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR od dodávateľa suroviny.
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží platný doklad o správnej výrobnej praxi, správnej hygienickej praxi : HACCP Systém analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov vo výrobe. Zo zákona o potravinách č. 152/1995 a jeho neskorších noviel, ako aj Potravinového kódexu SR vyplýva povinnosť pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu, vypracovať a zaviesť do praxe Správnu výrobnú prax a systém zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP.
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten uchádzač, ktorý v zmysle § 32 ods. 1 písm. b, c Zákona o verejnom obstarávaní nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie, zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti, nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mokrohájska cesta, 3, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2025 06:00 — 31.12.2025 15:00

3 052,00 kg

34 000,00

34 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.12.2024 14:45

05.12.2024 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.12.2024 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 144
 30
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.12.2024 07:51 - Vstupná ponuka 34 000,00 € Cena s DPH
05.12.2024 11:22 - Najvýhodnejšia ponuka 23 973,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS