• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2024 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2024 15:00
  •    Zrušenie zákazky
    05.12.2024 15:03

Detail zákazky Z202410909

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2024 14:39
  •    Predkladanie ponúk
    05.12.2024 15:00
  •    Zrušenie zákazky
    05.12.2024 15:03

Základné údaje

Z202410909

OF-296785

zrušená

Objednávateľ

00603287

GAUDEAMUS - zariadenie komunitnej rehabilitácie

Mokrohájska 3, Bratislava, 84512, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pekársky tovar a cukrárske výrobky

Chlieb, pečivo, cukrárske výrobky, droždie

  • 15811000-6 - Pekársky tovar
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 15810000-9 - Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky
  • 15813000-0 - Raňajkové pečivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 15898000-9 - Droždie

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pekársky tovar a cukrárske výrobky
Funkcia
potraviny
raňajkové pečivo v zariadení sociálnych služieb
príloha
na priamu konzumáciu
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb pšenično-ražný krájaný 1000g ks 1285
Chlieb zemiakový krájaný 1200g ks 200
Chlieb BEVIT krájaný 1000g ks 130
Rožok štandard 50g ks 16650
Rožok grahamový 60g ks 250
Rožok špaldový 50g ks 920
Rožok cereálny 50g ks 425
Rožok pizza 45g ks 230
Rožok jablkový 70g ks 630
Rožok jablkový 70g DIA ks 40
Granát Graham 70g ks 450
Hrebeň marhuľový 50g ks 70
Hrebeň pudingový 50g ks 260
Pagáč oškvarkový 50-60g ks 350
Pagáč zemiakový 50-60g ks 490
Lupačka 60g (bez posypu) ks 200
Croissant vanilkový 80g ks 355
Croissant so syrom 50g ks 300
Praclík 80g ks 275
Posúch cesnakový 70g ks 40
Bosniak 150g ks 305
Bageta francúzska 150g ks 360
Bageta cereálna 100g (RACIOBAGETA) ks 70
Pletenka bez posypu 100g ks 340
Žemľa hladká 50g ks 3000
Žemľa 90-100g ks 760
Žemľa kaiser cereálna 50g ks 280
Žemľa kaiser 50g ks 1450
Kornspitz 65g ks 100
VEKA krájaná 400g ks 250
Vianočka hrozienková 350g ks 340
Lekvárová šatôčka 100g ks 600
Šiška marmeládová 50g ks 450
Závin 400g (tvarohový, orechový) ks 12
Štrúdla jablkovo-maková 100g ks 120
Čajové pečivo 200g balenie ks 200
Droždie v kg kg 20
Chlieb bezlepkový 400g ks 10
Bezlepkové pečivo 2ks*60g ks 30
Sladký rožok 46g ks 370
Makovka 80g DIA bez posypu ks 20
Donutka 50g ks 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Chlieb 1000 g konzumný chlieb, pšeničný alebo pšenično-ražný, krájaný, balený, 1000g
Rožok rožok hladký, štandard, pečivo vodové, bežné, 50g
Rožok grahamový pšeničné pečivo s pridaním grahamovej celozrnnej múky - min 20 %, 60 g
Pletenka pšeničné bežné pečivo tukové , 100 g
Dodanie postupné poskytnutie plnenia - opakované dodania
Periodicita čiastkových dodávok denne pondelok až nedeľa, do odobratia celkovej ceny zákazky
Upresnenie množstva jednotlivých dodávok telefonicky alebo e-mailom deň vopred
zmyslové požiadavky vzhľad a tvar zodpovedajúci charakteru výrobku, kôrka celistvá, hladká, striedka dobre prepečená, pórovitá, pružná, vôňa a chuť zodpovedajúca použitým surovinám
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 7 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na pekárske výrobky. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č.152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva poľnohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR.
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu pekárskych výrobkov
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni a víkend vždy najneskôr do 6,15 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Objednávky sa predložia deň vopred telefonicky. Objednávky na sobotu, nedeľu a pondelok sa predkladajú v piatok v rovnakom čase.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky a riešenia prípadných reklamácií.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 2 a viac dní.
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie od 1.1.2025 do 31.12.2025. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmeny ceny smerom nadol.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný predmet dia zákazky bude zvlášť označený a zabalený od ostatných racio výrobkov
Dodávateľ priloží kópiu platného certifikátu bezpečnosti potravín alebo Značku kvality, alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou.
Uznané reklamované kvalitatívne vady predávajúci odstráni bezodplatnou výmenou vadného tovaru vrámci jedného dňa od uznania reklamácie a kvantitatívne vady do dvoch hodín od uznania reklamacie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mokrohájska cesta, 3, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

01.01.2025 06:00 — 31.12.2025 15:00

32 738,00 ks,kg

15 000,00

15 000,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.12.2024 14:39

05.12.2024 15:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

05.12.2024 15:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 150
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS