• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2024 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2024 15:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2024 15:25

Detail zákazky Z202410904

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2024 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2024 15:10
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2024 15:25

Základné údaje

Z202410904

OF-296348

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10135841

Objednávateľ

00002801

Slovenská inovačná a energetická agentúra

Bajkalská 27, Bratislava, 82799, SVK

Dodávateľ

51261171

DC Sielnica, n. o., „r. s. p.“

Lazovná 1487/56, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup tonerov a odpadových nádob

Toner, odpadová nádoba

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 90510000-5 - Likvidácia a spracovanie odpadu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery, odpadové nádoby
Funkcia
Zabezpečenie dodania nových, originálnych tonerov a odpadových nádob do tlačiarní, ktorými Objednávateľ disponuje a ktoré využíva pri svojej činnosti a ktoré sú uvedené v časti "Technické vlastnosti" v položkách č. 1 až č. 66. Originálne tonery zabalené v originálnych obaloch od výrobcov tlačiarní, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne musia byť vyrobené priamo výrobcom tlačiarní, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené, doporučené a schválené výrobcami príslušných zariadení.
Originálne odpadové nádoby zabalené v originálnych obaloch od výrobcov tlačiarní. Odpadové nádoby musia byť vyrobené priamo výrobcom tlačiarní, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené a schválené výrobcami príslušných zariadení. Tovar nesmie byť recyklovaný, repasovaný, renovovaný alebo inak vyrobený z už použitých tonerov a dielov a nesmie byť vyrábaný s použitím pôvodných plastových obalov originálnych tonerových náplní tak, aby spĺňali požiadavky na garantované záruky v zmysle platných záručných podmienok výrobcov zariadení.
Objednávateľ požaduje dodanie nových, originálnych tonerov a odpadových nádob najmä s prihliadnutím na skutočnosť, že výrobcovia tlačiarní odporúčajú použitie takýchto tonerov (a spotrebného materiálu) na základe výskumu a vykonávaných testovaní, podľa výsledkov ktorých takéto tonery preukázateľne umožňujú tlačiť v požadovanej kvalite a minimalizujú riziko opráv a údržby vyvolaných použitím iného ako originálneho spotrebného materiálu.
Objednávateľ požaduje odber a zabezpečenie ekologickej likvidácie použitých obalov, t.j. prázdnych tonerových kaziet, ktoré dodávateľ dodal objednávateľovi.
Pokiaľ Objednávateľ  v časti "Technické vlastnosti" uvádza označenie konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, je možné nahradiť ho plnením ekvivalentným k uvedenému výrobcovi, výrobnému postupu, značke, patentu, typu, krajine, oblasti alebo miesta pôvodu alebo výroby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. toner čierny (black) pre tlačiareň Canon MF 4690L ks 5
2. toner čierny( black )pre tlačiareň Canon i-SENSYS MF 8540dn, Canon MF 724Cdw ks 68
3. toner modrý ( cyan) pre tlačiareň Canon i-SENSYS MF 8540Cdn, Canon MF 724 Cdw ks 61
4. toner žltý (yellow) pre tlačiareň Canon i-SENSYS MF 8540Cdn, Canon MF 724 Cdw ks 63
5. toner červený (magenta) pre tlačiareň Canon i-SENSYS MF 8540Cdn, Canon MF 724 Cdw ks 58
6. toner čierny (black) pre tlačiareň Canon i-SENSYS MF 732Cdw, Canon i-SENSYS MF 734Cdw ks 45
7. toner modrý (cyan) pre tlačiareň Canon i-SENSYS MF 732Cdw, Canon i-SENSYS MF 734Cdw ks 40
8. toner žltý (yellow )pre tlačiareň Canon i-SENSYS MF 732Cdw, Canon i-SENSYS MF 734Cdw ks 40
9. toner červený (magenta) pre tlačiareň Canon i-SENSYS MF 732Cdw, Canon i-SENSYS MF 734Cdw ks 40
10. toner čierny (black) pre tlačiareň CANON imageRUNNER Advance C5235i ks 66
11. toner modrý (cyan) pre tlačiareň CANON imageRUNNER Advance C5235i ks 52
12. toner žltý (yellow) pre tlačiareň CANON imageRUNNER Advance C5235i ks 51
13. toner červený (magenta) pre tlačiareň CANON imageRUNNER Advance C5235i ks 53
14. Odpadová nádoba do CANON imageRUNNER Advance C5235i ks 44
15. toner čierny (black) pre tlačiareň Canon iR ADU C 5535i ks 28
16. toner modrý (cyan) pre tlačiareň Canon iR ADU C 5535i ks 21
17. toner žltý (yellow) pre tlačiareň Canon iR ADU C 5535i ks 21
18. toner červený (magenta) pre tlačiareň Canon iR ADU C 5535i ks 21
19. Odpadová nádoba do Canon iR ADU C 5535i ks 22
20. toner čierny (black) pre tlačiareň Canon image Runner C757Oi ks 3
21. toner modrý (cyan) pre tlačiareň Canon image Runner C757Oi ks 2
22. toner žltý (yellow) pre tlačiareň Canon image Runner C757Oi ks 2
23. toner červený (magenta) pre tlačiareň Canon image Runner C757Oi ks 2
24. Odpadová nádoba do Canon image Runner C757Oi ks 3
25. toner čierny (black) pre tlačiareň HP LaserJet 1022n ks 13
26. toner čierny (black) pre tlačiareň HP LaserJet P1505n, HP LaserJet M1522, HP LaserJet M1120 MFP ks 3
27. toner čierny (black) pre tlačiareň HP color LaserJet CP2025dn, HP Color Laser Jet CM2320fxi ks 10
28. toner modrý (cyan) pre tlačiareň HP color LaserJet CP2025dn, HP Color Laser Jet CM2320fxi ks 10
29. toner žltý (yellow) pre tlačiareň HP color LJ CP2025dn, HP Color Laser Jet CM2320fxi ks 10
30. toner červený (magenta) pre tlačiareň HP color LaserJet CP2025dn, HP Color Laser Jet CM2320fxi ks 10
31. toner čierny (black) pre tlačiareň HP Color LaserJet PRO 400 M451dn, HP LaserJet PRO 400 MFP (M475dn) ks 10
32. toner modrý (cyan) pre tlačiareň HP Color LaserJet PRO 400 M451dn, HP LaserJet PRO 400 MFP (M475dn) ks 6
33. toner žltý (yellow) pre tlačiareň HP Color LaserJet PRO 400 M451dn, HP LaserJet PRO 400 MFP (M475dn) ks 6
34. toner červený (magenta) pre tlačiareň HP Color LaserJet PRO 400 M451dn, HP LaserJet PRO 400 MFP (M475dn) ks 6
35. toner čierny (black) pre tlačiareň HP Color LaserJet Pro MFP M476dn ks 12
36. toner modrý (cyan) pre tlačiareň HP Color LaserJet Pro MFP M476dn ks 6
37. toner žltý (yellow) pre tlačiareň HP Color Laser JetPro MFP M476dn ks 6
38. toner červený (magenta) pre tlačiareň HP Color Laser JetPro MFP M476dn ks 6
39. toner čierny (black) pre tlačiareň HP Color LaserJet 5550dtn ks 1
40. toner modrý (cyan) pre tlačiareň HP Color LaserJet 5550dtn ks 1
41. toner žltý (yellow) pre tlačiareň HP Color LaserJet 5550dtn ks 1
42. toner červený (magenta) pre tlačiareň HP Color LaserJet 5550dtn ks 1
43. toner čierny (black) pre tlačiareň Triumph-Adler DCC 2930 Colour MFP ks 1
44. toner modrý (cyan) pre tlačiareň Triumph-Adler DCC 2930 Colour MFP ks 1
45. toner žltý (yellow) pre tlačiareň Triumph-Adler DCC 2930 Colour MFP ks 1
46. toner červený (magenta) pre tlačiareň Triumph-Adler DCC 2930 Colour MFP ks 1
47. odpadová nádoba pre tlačiareň Triumph-Adler DCC 2930 Colour MFP ks 1
48. toner čierny (black) pre tlačiareň Canon I-SENSYS MF 6680 dn ks 1
49. toner čierny (black) pre tlačiareň HP LaserJet 1606 ks 1
50. toner čierny (black) pre tlačiareň HP Color LaserJet MFPM479fdn ks 35
51. toner modrý (cyan) pre tlačiareň HP Color LaserJet MFPM479fdn ks 31
52. toner žltý (yellow) pre tlačiareň HP Color LaserJet MFPM479fdn ks 31
53. toner červený (magenta) pre tlačiareň HP Color LaserJet MFPM479fdn ks 31
54. toner čierny (black) pre tlačiareň Kyocera TA3554Ci ks 79
55. toner modrý (cyan) - pre tlačiareň Kyocera TA3554Ci ks 48
56. toner žltý (yellow) – pre tlačiareň Kyocera TA3554Ci ks 48
57. toner červený (magenta) - pre tlačiareň Kyocera TA3554Ci ks 48
58. toner čierny (black) - pre tlačiareň Kyocera M5526cdw ks 30
59. toner modrý (cyan) – pre tlačiareň Kyocera M5526cdw ks 15
60. toner žltý (yellow) – pre tlačiareň Kyocera M5526cdw ks 15
61. toner červený (magenta) - pre tlačiareň Kyocera M5526cdw ks 15
62. toner čierny ( black) pre  tlačiareň LEXMARK CX431 adw ks 3
63. toner modrý (cyan) pre tlačiareň LEXMARK CX431 adw ks 3
64. toner žltý (yellow) pre tlačiareň LEXMARK CX431 adw ks 3
65. toner červený (magenta)  pre tlačiareň LEXMARK CX431 adw ks 3
66. nádoba na odpadový atrament pre tlačiareň LEXMARK CX431 adw ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. ÚVODNÉ USTANOVENIA
1.Dodanie nového, originálneho, doposiaľ nepoužívaného, nepoškodeného a plne funkčného tovaru, v najlepšej dostupnej kvalite, spĺňajúci všetky požiadavky na technické parametre uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Tovar nesmie byť pred jeho dodaním používaný, opotrebovaný alebo testovaný. Dodanie tovaru je vrátane dopravy, vynesenia na miesto plnenia(bez vynesenia na poschodia), odvozu obalov, v ktorých bude predmet zákazky zabalený a vrátane odberu a ekologickej likvidácie použitých obalov, t.j. prázdnych tonerových kaziet, ktoré Dodávateľ dodal Objednávateľovi.
2. Pod originálnym tonerom a náplňou sa rozumie, že sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené. Výrobok nesmie byť starší ako 2 roky od dátumu výroby, musí byť označený 3D hologramom.
3. Zmluvné strany si navzájom oznámia mená a kontaktné elektronické adresy osôb zodpovedných za dodanie tovaru, a to najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. Objednávateľ nie je povinný objednávať celý rozsah definovaného predmetu zmluvy uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo Objednávateľa akceptovať. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania tejto zmluvy Objednávateľ odobral celé množstvo predmetu zmluvy v rozsahu podľa časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zmluvy.
Neodobratie predmetu zmluvy objednávateľom v celom množstve nezakladá práva dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody a ani odstúpiť od zmluvy.
II. PODMIENKY ÚČASTI / POVINNOSTI DODÁVATEĽA:
4. V lehote do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody požaduje verejný obstarávateľ predložiť fotokópiu súhlasu na skladovanie a ekologickú likvidáciu škodlivých nebezpečných odpadov na základe § 97 zák. č. 79/2015 Z. z. o odpadoch, resp. na základe ekvivalentného predpisu vydaného v krajine sídla Dodávateľa, resp. predložiť zmluvu so subjektom s rovnakým oprávnením. V takom prípade Dodávateľ okrem zmluvy predloží aj fotokópiu oprávnenia tohto subjektu, resp. vyhlásenie o recyklácii tlačových kaziet.
5. V lehote do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody sa požaduje predloženie podrobného aktualizovaného rozpočtu predmetu zákazky v elektronickej verzii (napr. vo formáte MS Excel). V podrobnom aktualizovanom rozpočte budú uvedené:
a) technické vlastnosti z opisného formulára,
b) názov/označenie dodávaného tovaru, t. j. uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania, na základe čoho Dodávateľ preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky (rovnaký ako bude uvedený na FA a dodacom liste),
c) merná jednotka (ďalej len "MJ"),
d) počet MJ,
e) cena bez DPH za 1 MJ zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta,
f) cena bez DPH za požadovaný počet MJ zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta,
g) výška DPH vyjadrená v EUR,
h) cena s DPH za požadovaný počet MJ zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta.
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, zoznam navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok v súlade s čl IV bod 6.1.8 OPEP
V prípade, ak dodávateľ plní túto rámcovú dohodu aj prostredníctvom subdodávateľov, zodpovedá za ich plnenie akoby plnil sám. Dodávateľ zodpovedá za odbornú starostlivosť pri výbere subdodávateľa, ako aj za výsledok činnosti/plnenia vykonanej/vykonaného na základe zmluvy o subdodávke. V prípade, ak bude plnenie predmetu zmluvy alebo jej časti realizované prostredníctvom subdodávateľov, pri schvaľovaní, zmene alebo doplnení subdodávateľa sa uplatní postup v súlade s čl. IV bod 6.1.8 Obchodných podmienok elektronickej platformy (ďalej len „OPEP“).
III. DODANIE PREDMETU RÁMCOVEJ DOHODY:
6. Dodávateľ bude dodávať tovar Objednávateľovi na základe písomnej čiastkovej výzvy - objednávky, v rozsahu a v lehote špecifikovanej v objednávke, a to na viaceré pracoviská Objednávateľa (Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Trenčín). Konkrétne miesto dodania bude uvedené v jednotlivej objednávke. Objednávky sa budú realizovať elektronickou poštou na adresu Dodávateľa oznámenú podľa bodu 3. Osobitných požiadaviek na plnenie. Zadávanie objednávok bude s nepravidelnou periodicitou a objemami podľa aktuálnych potrieb Objednávateľa.
7. Dodávateľ je povinný dodávať Objednávateľovi tovar na základe jednotlivých očíslovaných objednávok tak, aby bol tovar z každej jednotlivej očíslovanej objednávky dodaný naraz, kompletný a spolu s dodacím listom s uvedením čísla objednávky. Prijatie objednávky je Dodávateľ povinný potvrdiť Objednávateľovi najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni jej doručenia, a to na emailovú adresu, z ktorej bola objednávka odoslaná. Dodávateľ vystaví faktúru Objednávateľovi po prevzatí tovaru Objednávateľom na základe dodacieho listu.
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodať Objednávateľovi tovar najneskôr do 14 dní od doručenia objednávky Dodávateľovi. Presný deň a hodinu dodania tovaru oznámi Dodávateľ Objednávateľovi písomne (e-mailovou správou) alebo telefonicky aspoň 24 hodín vopred. Objednávateľ sa zaväzuje prevziať dodaný tovar v termíne oznámenom mu Dodávateľom prostredníctvom oprávneného zástupcu Objednávateľa, ktorý prevzatie tovaru potvrdí svojim podpisom na dodacom liste.
V prípade, že Dodávateľ vopred neoznámi Objednávateľovi dodanie tovaru podľa druhej vety bodu 8. a Objednávateľ tovar neprevezme, nebude to považované za odmietnutie prevzatia plnenia. V takom prípade je Dodávateľ povinný doručiťObjednávateľovi tovar v náhradnom termíne tak, aby bola zachovaná dodacia lehota max. 14 dní, vrátane povinnosti Dodávateľa oznámiť vopred presný deň a hodinu náhradného dodania tovaru Objednávateľovi. Náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej zásielky a jej opätovným doručením znáša v plnom rozsahu Dodávateľ.
Zmluvné strany sa dohodli, že nebezpečenstvo škody na dodanom tovare prechádza na objednávateľa okamihom prevzatia tovaru /t. j. odovzdaním tovaru a jeho prevzatím zamestnancom objednávateľa/.
9. V prípade vývoja a uvedenia typovo nového označenia ktorejkoľvek požadovanej položky tovaru do obehu je možné takýto tovar akceptovať za predpokladu, že bude kompatibilný pre určený typ tlačiarne a súčasne sa dodrží dojednaná jednotková cena.
Dodávateľ vopred oznámi Objednávateľovi plánovanú zmenu s uvedením konkrétnej položky tovaru a uvedie nový názov/označenie dodávaného tovaru, t. j. uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorý bude predmetom dodania, na základe čoho Dodávateľ preukáže splnenie požadovaných technických a iných požiadaviek na predmet zákazky (rovnaký ako bude uvedený na FA a dodacom liste).
10. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať objednávke (napr. množstvo, druh tovaru, požiadavkám na tovar v zmysle technickej špecifikácie a pod.), je Objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. Objednávateľ si vyhradzuje právo vrátiť Dodávateľovi takto dodaný tovar, a to na náklady Dodávateľa. Objednávateľ je povinný skontrolovať si dodaný tovar a v prípade nedodržania technickej špecifikácie dodaného tovaru si Objednávateľ vyhradzuje právo vrátiť Dodávateľovi dodaný tovar, a to na náklady Dodávateľa.
Dodávateľ je v takom prípade povinný doručiť Objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa tejto rámcovej dohody do 7 dní odo dňa odmietnutia prevzatia tovaru alebo odo dňa vrátenia tovaru Dodávateľovi a to na náklady Dodávateľa.
11. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať odber a likvidáciu prázdnych obalov a tonerových kaziet podľa požiadaviek Objednávateľa. Požiadavku na odber a likvidáciu Objednávateľ doručí Dodávateľovi elektronicky. Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr najbližší pracovný deň po doručení požiadavky Objednávateľa, oznámiť Objednávateľovi termín vykonania odberu tak, aby bol odber vykonaný do 5 pracovných dní odo dňa doručenia požiadavky, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
Toto prevzatie sa pri každom odbere potvrdí podpísaním sprievodného listu nebezpečného odpadu podľa vyhlášky Ministerstva životného prostredia SR č.371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia o odpadoch.
12. Prázdne obaly a tonerové kazety budú Dodávateľovi odovzdané na likvidáciu na základe odovzdávacieho protokolu. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať likvidáciu odobratých prázdnych obalov a tonerových kaziet v zmysle platných právnych predpisov, o čom vydá Objednávateľovi potvrdenie bez zbytočného odkladu.
13. Za účelom dodržania čl. XVI. bod 16.1.8.-16.1.9. OPEP platí nasledovné: Objednávateľ je oprávnený vo vzťahu k určeniu ceny tovaru pre každú čiastkovú výzvu - objednávku počas trvania rámcovej dohody požadovať od Dodávateľa prehodnocovanie ceny tovaru s ohľadom na vývoj cien porovnateľných tovarov na relevantnom trhu, pričom ak sú ceny na trhu nižšie, než ceny určené v zmysle rámcovej dohody,
Zmluvné strany sú oprávnené určiť cenu pripadajúcu na príslušnú čiastkovú zmluvu - objednávku najviac v sume priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu. Na účely porovnania cien sa použije prieskum trhu, ktorý musí byť realizovaný za obdobie šiestich mesiacov bezprostredne predchádzajúcich určeniu ceny za opakované plnenie a zmluvné strany musia vziať do úvahy aspoň tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary, ak v čase zisťovania existujú.
14. Pokiaľ Dodávateľ vo vzťahu ku konkrétnej Objednávateľom doručenej čiastkovej výzve - objednávke nepristúpi na úpravu ceny tovaru podľa takej čiastkovej výzvy - objednávky na cenu určenú na základe predchádzajúceho bodu 13. týchto Osobitných požiadaviek na plnenie, Objednávateľ je oprávnený písomne vypovedať rámcovú dohodu v lehote troch mesiacov od doručenia výpovede.
15. V prípade ak Objednávateľ bude mať pochybnosti o originalite dodaného tovaru, má právo tovar vyfotografovať zaslať k výrobcovi zariadenia na zistenie jeho originality , Stanovisko výrobcu zariadenia bude pre obe zmluvné strany záväzné.
16. V prípade, ak výrobca tovaru v zmysle bodu 15. potvrdí, že sa nejedná o originálny tovar, je Objednávateľ oprávnený tovar neprevziať a postupovať v zmysle čl. XII a čl. XIII OPEP.
17. V prípade, ak bude Dodávateľ pri odovzdaní trvať na originalite tovaru a výrobca zariadenia potvrdí, že sa jedná o originálny tovar, je Objednávateľ povinný tovar prevziať.
IV. CENA:
18. Cena tovaru zahŕňa všetky náklady Dodávateľa na dodanie predmetu rámcovej dohody na viaceré pracoviská Objednávateľa Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Trenčín (t. j. napr. dopravu na miesto plnenia, clo, recyklačné poplatky, odber a ekologická likvidácia prázdnych tonerových kaziet). Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Celková cena predmetu zmluvy je konečná, ktorú nie je možné navýšiť.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Ceny predložené Dodávateľom musia zohľadňovať primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
19. Úhrada za dodaný predmet rámcovej dohody bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a dodacieho listu v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronickej platformy.
20. V prípade, ak Dodávateľ ku dňu uzavretia rámcovej dohody nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t. j. predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná.
21. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení rámcovej dohody fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Cenu počas platnosti Rámcovej dohody bude možné zmeniť len v prípade zmeny sadzby DPH a iných platných všeobecne záväzných právnych predpisov na základe písomného dodatku uzavretého Zmluvnými stranami.
V. FAKTURÁCIA A PLATOBNÉ PODMIENKY:
22. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronickej platformy. Splatnosť faktúry je 30 dní.
V prípade, ak faktúra vystavená Dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne resp. neúplné údaje, Objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi na dopracovanie a Dodávateľ je povinný vystaviť opravenú faktúru s novou lehotou splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne doručiť objednávateľovi opravenú faktúru. V danom prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, pričom nová lehota splatnosti začína plynúť až odo dňa doručenia opravenej, resp. novej faktúry.
Zmluvné strany sa dohodli, že táto doba sa nebude považovať za dobu omeškania objednávateľa so zaplatením ceny predmetu rámcovej dohody a Dodávateľ nemá po túto dobu nárok na úroky z omeškania.
23. Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu.
V zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov vznikne po zriadení fakturačného systému povinnosť prijímať a vydávať zaručené elektronické faktúry.
24. Dodávateľ berie na vedomie, že predmet zákazky (alebo jeho časť) môže byť uhradený bezhotovostným platobným stykom z rôznych účtov Objednávateľa zriadených pre jednotlivé Národné projekty, ktoré môžu byť odlišné od účtu uvedenom v záhlaví tejto rámcovej dohody. Objednávateľ po uzavretí rámcovej dohody prostredníctvom emailu oznámi Dodávateľovi čísla účtov jednotlivých príslušných Národných projektov, ktorých sa týka predmet zákazky, ak bude relevantné.
VI. ÚROKY Z OMEŠKANIA, POKUTY A PENÁLE:
25. Ak Dodávateľ nedodrží dohodnutý termín dodania časti tovaru podľa riadne vystavenej objednávky, zaväzuje sa uhradiť Objednávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z ceny nedodaného tovaru a to za každý deň omeškania. Dodávateľ berie na vedomie, že pre prípad porušenia jeho povinností v zmysle tejto rámcovej dohody je Objednávateľ oprávnený uplatniť nároky v súlade s čl. XIII OPEP.
26. Ak Objednávateľ nedodrží lehotu splatnosti faktúry, je Dodávateľ oprávnený účtovať úrok z omeškania vo výške 0,05 % z fakturovanej ceny za každý deň omeškania.
VII. ZÁRUKA A ZÁRUČNÉ PODMIENKY:
27. Dodávateľ je povinný poskytnúť Objednávateľovi záruku na predmet rámcovej dohody v trvaní minimálne 24 mesiacov. Záručná lehota začína plynúť dňom potvrdenia dodacieho listu Objednávateľom. Pre záruku za dodaný tovar sa uplatní čl. XII. písm. B. OPEP.
28. Záruka sa nevzťahuje na poruchy preukázateľne zavinené Objednávateľom.
VIII. ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY A ICH ODSTRÁNENIE:
29. Vady vzniknuté pri realizácii predmetu rámcovej dohody budú zo strany Dodávateľa odstránené bezodkladne a bezplatne. Pri zodpovednosti za vady a ich odstránenie sa podporne použije čl. XII. písm. A. OPEP.
30. Dodávateľ sa zaväzuje bezodplatne odstrániť vady tovaru opravou, príp. dodaním náhradného tovaru (s rovnakými, prípadne vyššími parametrami), alebo dodaním chýbajúceho tovaru. Dodávateľ je povinný zabezpečiť odstránenie vád tovaru bezodkladne po uplatnení reklamácie zo strany Objednávateľa.
31.Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať predmet rámcovej dohody so zjavnými, resp. neodstránenými vadami až do úplného odstránenia vady.
32. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude počas záručnej doby spôsobilý na dohodnuté užívanie v súlade s jeho obvyklým určením a zachová si po túto dobu potrebné vlastnosti, vrátane plnej funkčnosti.
33. Ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť dodať tovar v množstve, akosti a vyhotovení, ktoré boli určené v tejto rámcovej dohode alebo objednávke, má tovar vady. Za vadu tovaru sa považuje aj dodanie iného tovaru, než určuje objednávka Objednávateľa a vady v dokladoch potrebných na užívanie tovaru.
34. Skryté vady sa zaväzuje Dodávateľ odstrániť na vlastné náklady na základe písomnej reklamácie Objednávateľa v termíne do 48 hodín od nahlásenia vady. Táto lehota môže byť v odôvodnených prípadoch predĺžená po vzájomnej dohode oboch zmluvných strán. Reklamáciu je Objednávateľ povinný uplatniť bezodkladne po jej zistení v rámci dohodnutej záručnej lehoty.
IX. UKONČENIE ZMLUVNÉHO VZŤAHU:
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu (cena za predmet zmluvy s DPH celkom), podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
35. V prípade, ak Dodávateľ poruší ustanovenia v bodoch 4 a 5, alebo ak Dodávateľ nedodá originálne tonery, tieto porušenie sa považujú za podstatné porušenia rámcovej dohody a Objednávateľ má právo odstúpiť od rámcovej dohody a udeliť negatívnu referenciu Dodávateľovi.
36. Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných dokumentov uvedených v bode 4 a 5 tejto rámcovej dohody, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť.
37. Objednávateľ si vyhradzuje právo v súlade s § 19 ods. 3 zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov odstúpiť od rámcovej dohody v prípade nesplnenia podmienok týkajúcich sa zápisu v Registri partnerov verejného sektora.
38. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od rámcovej dohody v prípade, ak Dodávateľ dôveryhodne nepreukáže splnenie podmienok účasti podľa čl. II. - PODMIENKY ÚČASTI / POVINNOSTI DODÁVATEĽA.
39. Rámcová dohoda môže byť ukončená písomnou dohodou alebo výpoveďou s 1-mesačnou výpovednou lehotou bez uvedenia dôvodu každou zmluvnou stranou na základe písomného oznámenia doručeného druhej zmluvnej strane. Výpovedná lehota začína plynúť od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci v ktorom bola písomná výpoveď doručená druhej zmluvnej strane.
40. Objednávateľ môže rámcovú dohodu vypovedať s okamžitou platnosťou v prípade závažného porušenia povinností vyplývajúcich z tejto rámcovej dohody. Za závažné porušenia sa považuje napr., ak Dodávateľ stratí oprávnenie vykonávať predmet zmluvy, príp. ak dodávateľ podstatným spôsobom poruší svoje povinnosti v zmysle tejto rámcovej dohody. Účinky výpovede s okamžitou účinnosťou nastávajú dňom doručenia písomného oznámenia Dodávateľovi.
41. Písomnosti podľa tejto rámcovej dohody je možné doručovať poštou, kuriérom alebo elektronickými prostriedkami. Elektronickými prostriedkami nie je možné zasielať výpoveď rámcovej dohody a odstúpenie od rámcovej dohody. Písomnosti doručované elektronickými prostriedkami sa považujú za doručené momentom odoslania, pričom keď sú písomnosti doručované elektronickými prostriedkami, vyžaduje sa informovanie druhej zmluvnej strany o prijatí písomnosti.
42. Písomnosti doručované poštou sa považujú za doručené prevzatím alebo odmietnutím prevzatia zásielky, a ak ich zmluvná strana neprevezme na adrese uvedenej v rámcovej dohode alebo na korešpondenčnej adrese písomne oznámenej zmluvnej strane, považujú sa písomnosti za doručené momentom vrátenia zásielky odosielateľovi. V prípade, ak zásielku nemožno na adrese podľa tohto odseku doručiť z dôvodu „Adresát neznámy“, považuje sa zásielka za doručenú dňom jej vrátenia odosielateľovi.
X. OSTATNÉ USTANOVENIA:
43. Vzťahy v tejto rámcovej dohode výslovne neupravené sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, najmä Obchodným zákonníkom v platnom znení.
44. Na rámcovú dohodu sa vzťahujú Osobitné ustanovenia o zákazkách financovaných z fondov EÚ uvedených v Obchodných podmienkach elektronickej platformy.
45. Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi Dodávateľa.
46. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
47. Dodávateľ týmto berie na vedomie, že ním poskytnuté osobné údaje budú Objednávateľom spracovávané výlučne v rozsahu nevyhnutnom na plnenie rámcovej dohody a v súlade s ustanoveniami zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení a v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov.
44. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom rámcovej dohody kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej rámcovej dohody o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetu rámcovej dohody, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z. z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov
48. V prípade, že Dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
49. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s predmetom rámcovej dohody kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej rámcovej dohody o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetu rámcovej dohody, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ, najmä zákona č. 528/2008 Z. z. o pomoci a podpore poskytovanej z fondov Európskej únie v znení neskorších predpisov
a zákona č. 357/2015 Z. z. o finančnej kontrole a audite a o zmene a doplnení niektorých zákonov a príslušnej Zmluvy o nenávratnom finančnom príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením rámcovej dohody, ktoré oprávňuje Objednávateľa od rámcovej dohody odstúpiť.
50. V súvislosti s plánovanou zmenou sadzby DPH, ktorá nadobudne účinnosť od 1. januára 2025, Objednávateľ upozorňuje Dodávateľov, ktorí sú platcovia DPH, aby vo svojich cenových ponukách uvádzali sadzbu DPH platnú v čase predkladania ponúk. V prípade, ak dodanie tovaru prebehne po 1. januári 2025, fakturácia bude podliehať novej sadzbe DPH, platnej v čase zdaniteľného plnenia. Spôsob úpravy zmluvnej ceny z dôvodu zmeny sadzby DPH je uvedený v bode 21 článku IV. Cena rámcovej dohody.
51. Rámcová dohoda nadobúda platnosť momentom jej vzniku, a účinnosť v deň nasledujúci po jej zverejnení v CRZ spôsobom ustanoveným zákonom, a to aj v prípade, ak podmienkou účinnosti Zmluvy v zmysle § 47a zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov nie je jej povinné zverejnenie, v súlade s čl. IV OPEP.
Ak v Momente uzavretia Zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a ZRPVS, rámcová dohoda nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť rámcovej dohody podľa OPEP tým nie sú dotknuté.
52. Túto rámcovú dohodu možno meniť, doplniť alebo zrušiť iba písomne, a to na základe vzájomnej dohody účastníkov rámcovej dohody, podpísanej ich oprávnenými zástupcami. K návrhom dodatkov k tejto rámcovej dohode sa účastníci rámcovej dohody zaväzujú vyjadriť v lehote 7 dní odo dňa doručenia návrhu dodatku druhému účastníkovi rámcovej dohody.
53. Ak dôjde k zmene údajov zmluvných strán alebo kontaktných údajov, zmluvné strany sa budú o takýchto zmenách vzájomne písomne informovať (prostredníctvom e-mailu). Takéto zmeny v rámcovej dohode nie je potrebné robiť písomným dodatkom k rámcovej dohode a ich účinnosť nastáva voči druhej zmluvnej strane tretím (3) pracovným dňom po doručení oznámenia o zmene
54. Účastníci rámcovej dohody vyhlasujú, že akékoľvek nezhody pri realizácii tejto rámcovej dohody budú prednostne riešené vzájomnými rokovaniami. Pokiaľ sa účastníci rámcovej dohody nedohodnú, obrátia sa na príslušný súd v Slovenskej republike.
55. Dodávateľ je oprávnený postúpiť práva a povinnosti titulom tejto rámcovej dohody v prospech tretej osoby výlučne na základe predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Slovenská republika

12

1,00 súbor

166 294,92

138 579,10

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.12.2024 14:08

06.12.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 555
 601
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2024 14:17 - Vstupná ponuka 166 294,92 € Cena s DPH
03.12.2024 02:52 - Najvýhodnejšia ponuka 165 000,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS