• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2024 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2024 09:50

Detail zákazky Z202410865

  •    Vyhlásenie zákazky
    02.12.2024 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2024 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2024 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2024 09:50

Základné údaje

Z202410865

OF-296794

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10135810

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51324440

CENTRALCHEM, s.r.o.

Račianska 66, Bratislava, 83102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Chemikálie pre laboratória- hydroxid draselný

Hydroxid sodný

  • 24311520-8 - Hydroxid sodný
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hydroxid sodný NaOH tekutý 40%
Funkcia
Hydroxid sodný NaOH tekutý 40% 25L
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo kus 8
Balenie L 25
 2. síran železitý Fe2(SO4)3 tekutý 40%
Funkcia
síran železitý Fe2(SO4)3 tekutý 40% balenie 20L
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo kus 3
Balenie L 20
 3. Izopropyl technický / TT-1-735
Funkcia
Izopropyl technický / TT-1-735
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo L 100
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy z a na miesto plnenia: 46.krídlo Kuchyňa, 90052 Kuchyňa.
Objednávateľ požaduje dodať nový nepoužitý tovar v originálnom balení 1. akostnej triedy s originálnou dokumentáciou a príslušenstvom. Návod na obsluhu musí byť dodaný v SK alebo CZ jazyku.
V jednotkovej cene musia byť obsiahnuté i náklady spojené s dodávkou tovaru zákazky, vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia, na ktorú bude faktúra doručená. Faktúra musí obsahovať "číslo zmluvy EKS" a všetky náležitosti stanovené platnými právnymi predpismi. V prípade, že to tak nebude, Objednávateľ vráti Dodávateľovi faktúru za účelom opravy a doba splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry.
Platobné podmienky musia byť v súlade s OPEP Čl. XI Platobné podmienky, faktúra bude splatná v lehote 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú faktúru (dodací list) s tovarom na adresu miesta plnenia. Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra bude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne 3 pracovné dni vopred.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Poskytovateľ dodá údaje o pracovníkoch, ktorí budú vykonávať dovoz tovaru a evidenčné číslo a typ vozidla, ktorým to budú vykonávať preprava z dôvodu vybavenia povolenia na vstup do priestorov objednávateľa, minimálne 3 dni pred dodaním tovaru.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

46. Krídlo Kuchyňa, Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika

09.12.2024 08:00 — 20.12.2024 08:00

1,00 zákazka

1 054,32

878,60

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

02.12.2024 08:21

06.12.2024 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2024 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 153
 5
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
05.12.2024 14:00 - Vstupná ponuka 1 054,32 € Cena s DPH
06.12.2024 08:40 - Najvýhodnejšia ponuka 1 051,92 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS