• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2024 15:06
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2024 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2024 14:50

Detail zákazky Z202410863

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2024 15:06
  •    Predkladanie ponúk
    06.12.2024 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    06.12.2024 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    06.12.2024 14:50

Základné údaje

Z202410863

OF-296698

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10135808

Objednávateľ

00397474

Univerzita veterinárskeho lekárstva a farmácie v Košiciach

Komenského 73, Košice -Sever, 04181, SVK

Dodávateľ

31340954

TRIGON PLUS s.r.o.

Goralská 40/2281, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kompaktný mikroplatničkový VIS fotometer

laboratórium, VIS fotometer

  • 42900000-5 - Rôzne strojové zariadenia na všeobecné a osobitné účely
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kompaktný mikroplatničkový VIS fotometer
Funkcia
výskumné účely - plnenie úloh pokračujúceho výskumu pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kompaktný mikroplatničkový VIS fotometer ks 1
spektrálny rozsah nm 340 850
rozsah merania Abs 0 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Multiskan FC, mikroplatničkový reader áno
základný VIS fotometer pre End-point a kinetické merania, špeciálne aplikácie áno
adaptovaný pre EIA aplikácie, vhodný pre výskum aj rutinné aplikácie áno
optický systém s vysokou presnosťou a dlhodobou stabilitou v celom rozsahu áno
flexibilný SkanIt software s rozšírenými možnosťami pre PC (vytváranie protokolov, download z webstránky, flexibilné spracovanie a interpretácia výsledkov, kalkulácie, import/export, automatická detekcia prístroja, programovateľná platnička: zvisle a vodorovne, vytvorenie vlastných kalibračných kriviek s možnosťou ich úpravy, možnosť uchovávania kalibračných kriviek a ich následné použitie pre ďalšie merania) áno
autodiagnostický režim, automatická kalibrácia áno
veľká farebná grafická obrazovka, vizuálny interný softvér, integrovaný manuál (nápoveda) v prístroji áno
interná pamäť na minimálne 100 metodík a 100 výsledkov, tlačidlá na priame vyvolanie vybraných programov áno
možnosť ukladania na USB kľúč alebo do PC áno
verifikácia GLP pomocou “Multiskan Verification Plate áno
minimálne rozlíšenie 0,001 Abs
linearita ±2% alebo 0,003 Abs (0 - 3 / 0 - 4 Abs), podľa režimu
presnosť ± 1% alebo 0,003 Abs (0,3 až 3 Abs), ± 2% (3 - 4 Abs
reprodukovateľnosť CV<0,2% (0,3 - 3 Abs), CV<1% (3 - 4 Abs)
možnosť nainštalovať min. 8 rôznych filtrov, 8-pozičný otočný systém, HBW=3- 9 nm áno
rýchlosť merania max. 6s (96-j.platnička) / 11s (384-j.platnička)
lineárne trepanie platničky,  min. 3 rýchlosti áno
USB porty pre PC, USB kľúč a externú tlačiareň áno
možnosť pripojenia externej USB tlačiareň priamo na USB port readra áno
požadovaná kompatibilita s robotickými systémami áno
požadovaná  kompatibilita s μDrop plate (detekcia 1 až 32 vzoriek, minimálny objem vzorky od 2 μl) áno
napájanie 100 - 240V/ 50Hz;
rozmery vonkajšie (v/š/h) max. 210x290x400 mm
súčasť dodávky filtre 405 / 450 / 620 nm
SkanIt software (multilicencia, bezplatná a neobmedzená verzia) áno
dodanie verzie, kompatibilnej s CFR21 part 11 áno
certifikácia CE áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávaný tovar/zariadenie musí spĺňať všetky požadované minimálne kvalitatívne a funkčné parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii.
2. Súčasťou plnenia predmetu zmluvy, t. j. dodávky zariadenia, je aj: doprava a doručenie na miesto dodania-plnenia, vynesenie na miesto použitia, návod na obsluhu v slovenskom (prípadne českom alebo anglickom) jazyku, inštalácia a uvedenie do prevádzky, zaškolenia zamestnancov, dodanie dokumentácie dodaného tovaru; odstránenie a odvoz obalového materiálu. Požadované sú aj servisné služby v rámci záruky, definované výrobcom zariadenia ako nevyhnutné počas platnej záručnej doby.
3. Dodávateľ je povinný v zmysle tejto zmluvy dodať nový tovar, ktorý je originálny, nie je recyklovaný, ani renovovaný, a ktorý zodpovedá Slovenským technickým normám a normám EÚ.
4. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Predávajúci vyhlasuje, že tovar nie je zaťažený právami tretích osôb.
5. Dodávateľ doručí objednávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy rozpis ceny ( rozpočet ceny bez DPH, rozpis sadzby DPH a ceny s DPH )  a presnú identifikáciu ním ponúkaného tovaru (značka, typ, výrobca), prípadne podkladov tak, aby objednávateľ vedel jednoznačne posúdiť  splnenie všetkých požadovaných technických a funkčných špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru.
5a. Nepreukázanie splnenia všetkých požadovaných technických a funkčných špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru bude považované za nesplnenie predmetu zmluvy a za podstatné porušenie zmluvných podmienok, s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
5b. V prípade preukázania splnenia všetkých požadovaných technických a funkčných špecifikácií a vlastností ponúkaného tovaru zašle objednávateľ dodávateľovi bezodkladne emailom informáciu o prijatí/akceptácii. Informácia o prijatí bude obsahovať okrem toho aj údaje o kontaktnej osobe plnenia zmluvy a tiež podrobnosti o náležitostiach FA.
6. V cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa na predmet zákazky/zmluvy. Kúpna cena je cena, určená vrátane všetkých služieb a dokladov, požadovaných v rámci predmetu zmluvy v bode 2. zmluvných podmienok.
7. Dodanie sa požaduje v pracovných dňoch a pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hodine. Dodávateľ spresní a oznámi termín dodania tovaru najneskôr 2 pracovné dni pred jeho dodaním kontaktnej osobe, definovanej v oznámení o akceptácií.
8. Po odovzdaní predmetu zmluvy podľa bodu 2. tejto zmluvy, dodávateľ vyhotoví a podpíše preberací protokol resp. dodací list, ktorý  objednávateľ po prevzatí tovaru písomne potvrdí podpisom kontaktnej osoby a odtlačkom pečiatky.
9. Objednávateľ nadobudne vlastnícke právo k tovaru dňom jeho prevzatia v mieste plnenia, ktorý je zároveň aj dňom potvrdenia o prevzatí tovaru, potvrdeného podpisom objednávateľa a odtlačkom pečiatky na dodacom liste ako aj podpisom dodávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol resp. dodací list, neprebrať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za neprebraný tovar.....
.....Objednávateľ si vyhradzuje právo odmietnuť prevzatie chybnej, poškodenej alebo nekompletnej dodávky.
10. Nedodržanie v tejto zmluve uvedenej funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
11. Splatnosť faktúry je 60 dní od doručenia objednávateľovi.
12. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť objednávateľovi daňový doklad (faktúru) na e-mailovú adresu: fakturacia@uvlf.sk. Faktúra bude prílohou emailu ako samostatný súbor vo formáte PDF. Názov súboru bude obsahovať číslo faktúry a obchodné meno dodávateľa. Prílohy faktúry môžu byť súčasťou PDF súboru faktúry alebo budú pripojené ako samostatné prílohy e-mailu vo formáte PDF.
12a. Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy a povinné náležitosti daňového dokladu podľa zákona o účtovníctve a zákona o DPH. Objednávateľ týmto vyslovuje súhlas s použitím daňového dokladu v elektronickej podobe v zmysle § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH.
12b. Faktúra musí obsahovať aj náležitosti a údaje, týkajúce sa zdroja financovania predmetu zmluvy, predovšetkým identifikáciu projektu, a ostatné údaje, ktoré budú objednávateľom uvedené v oznámení o akceptácii (podľa bodu 5b. tejto zmluvy).
12c. Súčasťou faktúry musí byť kópia/sken dodacieho listu/preberacieho protokolu, potvrdeného  objednávateľom (podľa podmienok tejto zmluvy).
13. Záruka na tovar je najmenej 24 mesiacov, ak dodávateľ neuvedie dlhšiu. Záruka zahŕňa všetky náklady, spojené so záručným servisom podľa podmienok výrobcu, opráv vád tovaru,  vrátane nákladov súvisiacich s odovzdaním, prevzatím a dopravou reklamovaného tovaru. Lehota na začatie riešenia reklamácie je do 3 pracovných dní od uplatnenia písomnej reklamácie objednávateľom, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak.
14a. Ak sa v technickej špecifikácii uvádza odkaz na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent alebo typ, obstarávateľ požaduje dodanie produktov-ekvivalentov s deklarovateľnou identickou alebo lepšou/vyššou špecifikáciou. Objednávateľ si na základe podrobného posúdenia predložených dokladov vyhradzuje právo rozhodnúť, či predkladaný ekvivalent spĺňa požadované vlastnosti.
14b. Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle technickej aj funkčnej špecifikácie a požadovaného účelu špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov objednávateľa.
14c. V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, potom požaduje objednávateľ do 2 pracovných dní po účinnosti zmluvy písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej bude jednoznačne identifikovateľné, že tento produkt spĺňa zadané požiadavky na ekvivalentný produkt.
14d. Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa všetky požadované minimálne parametre a špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od kúpnej zmluvy.
15. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, alebo ponúkne tovar, ktorý nevyhovuje technickým a funkčným požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo nedodá tovar v zmysle tu požadovanej špecifikácie, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
16. Nedodaním predmetu zákazky/zmluvy v lehote plnenia v zmysle tejto zmluvy dôjde k vzniku škody pre objednávateľa, a preto si objednávateľ nárok na náhradu škody uplatní v zmysle ustanovení OPEPu.
17. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona SR č. 222/2004 Z.z.,  a svoju cenu ponúkne vrátane (Slovenskej) DPH. V prípade nedodržania uvedenej podmienky to bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie. Odôvodnenie tejto podmienky: Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
18. Predmet tejto zmluvy je financovaný zo zdrojov EÚ - z mechanizmu Plánu obnovy a odolnosti v rámci výzvy MŠ VVaM SR:  "Kapitálový booster pre schémy na podporu výskumu a vývoja", Názov projektu: "Modernizácia infraštruktúry toxicity jednotlivých frakcií hadích jedov na vybraných laboratórnych in vitro biomodeloch",  Kód Zmluvy 09I03-03-V06-00021/2024/VA.
19. Dodávateľ má povinnosť, v súvislosti s plnením predmetu zmluvy, strpieť výkon kontroly/auditu Oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu, predovšetkým v súvislosti so zdrojom financovania predmetu tejto zákazky/zmluvy - podľa povinnosti a do uplynutia lehôt, definovaných v Zmluve o PPM PO, a tiež povinnosť poskytnúť Oprávneným osobám všetku potrebnú súčinnosť.  Nedodržanie uvedenej podmienky bude považované za podstatné porušenie zmluvy s nárokom na jej odstúpenie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Komenského 73, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika

09.12.2024 08:00 — 10.02.2025 14:00

1,00 ks

6 360,00

5 300,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.11.2024 15:06

06.12.2024 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

06.12.2024 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 168
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2024 13:02 - Vstupná ponuka 6 358,80 € Cena s DPH
02.12.2024 13:02 - Najvýhodnejšia ponuka 6 358,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS