• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2024 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2024 10:50

Detail zákazky Z202410858

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2024 13:52
  •    Predkladanie ponúk
    09.12.2024 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.12.2024 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.12.2024 10:50

Základné údaje

Z202410858

OF-296777

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10142039

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

31440690

AUTOCENTRUM NITRA, spol. s r.o.

Chrenovská 22/1659, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné vozidlá pre potreby Strediska mestských služieb

osobné motorové vozidlá

  • 34100000-8 - Motorové vozidlá
  • 34110000-1 - Osobné automobily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obstaranie 3ks nových osobných motorových vozidiel pre potreby Strediska mestských služieb (pre referát správy a údržby cintorínov, referát správy a údržby mobiliáru (autodielňa), referát správy a údržby zelene). Vozidlá sa obstarávajú za účelom náhrady za poruchové voz. k doplneniu vozového parku.
Funkcia
Osobné motorové vozidlá v počte 3 ks verejný obstarávateľ požaduje dodať v stave nové, resp. vozidlo predvádzacie s maximálnym počtom najazdených 100km v prevedení karosérie kombi s počtom 5 dverí, 5 miestne pre služobné potreby Strediska mestských služieb na prenos objemnejších nákladov (náradie, náhradné diely a pod.). Predmet zákazky sa obstaráva bez povinného zmluvného poistenia, resp. havarijného poistenia na vozidlá.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobné motorové vozidlá v  prevedení karosérie kombi s počtom 5 dverí, 5 miestne. ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Palivo benzín
Prevodovka 6 stupňová manuálna
Motor 1.2l benzín, minimálne od 81 kW
Emisná norma EURO 6
Farba biela s keramickou ochranou vozidla
Veľkosť kolies minimálne 16"
Zimné komplety kolies minimálne 16" plechové - 4ks
Rezervné koleso áno
Rázvor náprav od 2780mm
Airbagy 6 airbagov a hlavové airbagy
Asistent rozjazdu do kopca áno
Dažďový senzor áno
Nastaviteľný obmedzovač rýchlosti - tempomat áno
Parkovacie senzory zadné
Parkovacia brzda elektrická
Okno spolujazdca a vodiča elektrické
Sedadlo výškovo nastaviteľné sedadlo vodiča a sklopné sedadlo spolujazdca
Displej multimediálny, rádio, ovládanie audia na volante
Svietenie denné a predné hmlovky
Zamykanie diaľkové centrálne
Klimatizácia manuálna
Spätné zrkadlá vonkajšie elektricky nastaviteľné a vyhrievané
Objem batožinového priestoru (kufra) minimálne od 770l.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje v termíne do 3 pracovných dní od automatického vygenerovania zmluvy na EKS doručiť vyplnenú celkovú cenu vrátane s DPH(s vyčíslenou sadzbou DPH) zaokrúhlenú maximálne na dve desatinné miesta za 3 ks predmetu plnenia (vysúťažené 3ks osobných automobilov) na kontaktnú emailovú adresu uvedenú vo formulári.
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej alebo v lepšej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Cena za požadovaný tovar je stanovená dohodou podľa § 3 zákona č.18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č.87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov a musí byť uvedená v Eurách. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
V prípade, že podľa právnych predpisov účinných v čase fakturácie bude stanovená iná percentuálna sadzba DPH, fakturácia DPH bude realizovaná vo výške podľa právnej úpravy účinnej v čase zdaniteľného plnenia. Uchádzačovi nevznikne nárok na úhradu dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ponuky na predmet zákazky.
Cena vrátane DPH je nielen za dodaný tovar (3ks osobných automobilov), ale zahŕňa v sebe aj dodanie tohto predmetného tovaru na miesto určenia. Miesto určenia/plnenia je: Stredisko mestských služieb Nitra, Janka Kráľa 122, 949 01 Nitra. Kontaktnou osobou k prevzatiu tovaru na mieste určenia/plnenia je osoba uvedená vo formulári ako kontaktná. Právo na zaplatenie ceny dodávateľovi vzniká riadnym dodaním tovaru, ktorý je predmetom zmluvy do miesta plnenia. Dodanie tovaru zabezpečí úspešný uchádzač na vlastné náklady.
Lehota plnenia do ktorej má byť dodaný tovar je stanovená najneskôr do 15.01.2025. Dodanie tovaru sa bude realizovať po vzájomnej dohode s kontaktnou osobou uvedenou vo formulári zo Strediska mestských služieb.
Platba sa uskutoční po prevzatí a dodaní tovaru na základe vystavenej faktúry, ktorej súčasťou je preberací protokol a odovzdávajúci protokol potvrdený objednávateľom spoločne s kompletnou dokumentáciou v zmysle platnej legislatívy vrátane technických preukazov, osvedčení o zhode motorového vozidla COC (Certificate of Conformity) - deklarácia výrobcu alebo zástupcu výrobcu, že vyrobené motorové vozidlo je v zhode s udeleným typovým schválením ES, servisnú a záručnú knižku a doklady nevyhnutné k jeho prevzatiu a používaniu v printovej (papierovej) podobe.
Splatnosť faktúry je v zmysle OPET. Faktúra bude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 z.z. v znení neskorších predpisov. Objednávateľ neposkytuje zálohovú platbu.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť súčinnosť objednávateľovi, odstrániť zistené vady v zmysle záručných podmienok na dodaný tovar.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Janka Kráľa 122, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

13.12.2024 08:00 — 15.01.2025 17:00

1,00 na celý predmet zákazky

70 500,00

58 750,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.11.2024 13:52

09.12.2024 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.12.2024 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 278
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.12.2024 16:50 - Vstupná ponuka 65 997,00 € Cena s DPH
02.12.2024 16:50 - Najvýhodnejšia ponuka 65 997,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS