Z202410832
OF-296729
zrušená
37886851
Ľubovnianska nemocnica, n.o.
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
Chirurgické rukavice, sterilné, latex, nepudrované
rukavice, latex, spotrebný zdravotnícky materiál
Tovar, Služba
1. Vyšetrovacie rukavice nesterilné, vinyl, pudrované/nepudrované
|
|
---|---|
Funkcia |
Chirurgické rukavice určené pre potreby zdravotníckeho zariadenia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
chirurgické rukavice, latex, nepudrované, sterilné, veľkosť 6.0 | pár | 150 | ||
chirurgické rukavice, latex, nepudrované, sterilné, veľkosť 6.5 | pár | 4590 | ||
chirurgické rukavice, latex, nepudrované, sterilné, veľkosť 7.0 | pár | 3378 | ||
chirurgické rukavice, latex, nepudrované, sterilné, veľkosť 7.5 | pár | 9135 | ||
chirurgické rukavice, latex, nepudrované, sterilné, veľkosť 8.0 | pár | 3190 | ||
chirurgické rukavice, latex, nepudrované, sterilné, veľkosť 8.5 | pár | 980 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
ŠUKL kód | áno |
Minimálne technické vlastnosti vyžadované pre Chirurgické rukavice, latex, nepudrované, sterilné | Nariadenie EÚ 2017/745 pre ZP a Nariadenie EÚ 2016/425 pre OOPP, AQL ≤ 0,65, EN ISO 13485, EN 455-1-4, EN 556-1, ISO 11137-1, ASTM F 1671, ASTM D6124 |
Názov |
Všetky položky uvedené v Technickej špecifikácií musia byť dodávané v súlade s normami pre lekárske, zdravotnícke rukavice v ich platnom znení. |
Všetky položky v súlade s normami EN, ISO | Certifikovaný manažment kontroly kvality v súlade s normou EN ISO 13485:2016 | Označenie CE. |
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia. |
Miestom plnenia je sídlo Objednávateľa, konkrétne Nemocničná lekáreň. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo. |
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky postupne na základe telefonickej alebo písomnej objednávky, včítane elektronickej formy. |
Periodicita zasielania objednávok bude realizovaná podľa aktuálnej potreby. |
Dodávky budú realizované počas pracovných dní v čase od 7:00 hod do 14:30 hod. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne alebo faxom požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas. |
Termín dodávky: do 3 dní od obdržania objednávky, prípadne po dohode s Nemocničnou lekárňou. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Ceny tovarových položiek je možné meniť na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní predložiť Objednávateľovi doklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky a dokumenty nevyhnutné k plneniu: |
a) meno, priezvisko, e-mail, telefónne číslo kontaktnej osoby pre objednávanie tovaru a pre rokovanie v zmluvných záležitostiach |
b) podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: šukl kód, názov tovaru, balenie, cena bez DPH za MJ, DPH, cena s DPH za MJ, cena spolu za každú položku s DPH, cena spolu za celý predmet zákazky s DPH |
c) čestné vyhlásenie, že všetky ponúkané a dodávané výrobky na predmet tejto zákazky sú certifikované alebo majú pridelený ŠUKL kód |
d) čestné vyhlásenie, že Dodávateľ spĺňa všetky požiadavky stanovené právnymi predpismi, ktoré sa viažu na vyrábanie (v prípade Dodávateľa, ktorý je zároveň výrobcom), skladovanie prípadne prepravu predmetu zákazky |
Dodávateľ sa zaväzuje na základe vyžiadania od Objednávateľa do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť Objednávateľovi vzorky z každej položky uvedenej v časti Technická špecifikácia predmetu. |
Reklamácie tovaru môže Objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne. Vady tovaru zistené neskôr môže Objednávateľ reklamovať len ak vznikli v rámci záručnej doby. Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba je do ukončenia dátumu expirácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v obale, na ktorom bude označený minimálne názov a základná charakteristika (napr. rozmer, zloženie...) |
Dodávateľ je povinný dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej exspiračnej doby. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje, že počas stanovenej exspiračnej doby bude mať tovar vlastnosti stanovené príslušnými kvalitatívnymi a technickými parametrami. |
V prípade výpadku zazmluvneného tovaru alebo ukončenia jeho výroby je Dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť Objednávateľovi. |
Ak Dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, Objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného Dodávateľa. |
Splatnosť faktúry v lehote do 60 dní . Objednávateľ umožňuje doručovať faktúry a dodacie listy elektronickou formou. Podmienky doručovania, formát faktúr a dodacích listov budú upresnené po uzatvorení zmluvného vzťahu. |
V prípade opakovaného porušenia povinnosti Dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať plnenie riadne a včas (napr. nedodanie tovaru na základe objednávky v požadovanom rozsahu, druhu, kvalite t.j. nedodanie aj čiastkových objednávok), je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % ceny plnenia predmetu zmluvy. |
V prípade porušenia povinnosti dodať tovar podľa zmluvne dohodnutej ceny uvedenej v podrobnom položkovitom rozpise jednotkových cien predmetu zmluvy je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % zo sumy uvedenej na vystavenej faktúre, ktorú Objednávateľ uhradil Dodávateľovi. |
V prípade dodania čiastkovej objednávky, ktorá nebude zodpovedať pôvodne zadefinovanej objednávke je Objednávateľ oprávnený vrátiť celú časť chybného sortimentu. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu Objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude Dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a následne v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak Dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. |
Objednávateľ na potvrdenie kvality dodávky môže od dodávateľa požadovať predloženie dokladov, ktorými preukáže splnenie požiadaviek objednávateľa na tovar, a to prospektový materiál ponúkaného tovaru a neoverenú kópiu Potvrdenia ŠUKL k tovaru - výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve s porovnateľným zložením. |
Rovnocenný ekvivalent odberateľ pripúšťa len v prípade preukázania, že sa jedná o plnohodnotný ekvivalent pre identické použitie v zmysle funkčnej špecifikácie a obvyklej praxe použitia špecifikovaného tovaru, bez potreby ďalších nákladov odberateľa. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje odberateľ po účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované dodávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Pokiaľ odberateľ preukáže, že predkladaný ekvivalent nespĺňa požadované špecifikácie, bude toto považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Minimálne technické vlastnosti vyžadované pre Chirurgické rukavice, latex, nepudrované, sterilné | Nariadenie EÚ 2017/745 pre ZP a Nariadenie EÚ 2016/425 pre OOPP, AQL ≤ 0,65, EN ISO 13485, EN 455-1-4, EN 556-1, ISO 11137-1, ASTM F 1671, ASTM D6124 |
Navrhnutá hodnota | Minimálne technické vlastnosti vyžadované pre Chirurgické rukavice, latex, nepudrované, sterilné | Nariadenie EÚ 2017/745 pre ZP a Nariadenie EÚ 2016/425 pre OOPP Kat III., AQL ≤ 0,65, EN ISO 13485, EN 455-1-4, EN 556-1, ISO 11137-1, ASTM F 1671, ASTM D6124, EN 374-1 Typ C, EN374-2, 4, 5, EN16523-1 |
Verejný obstarávateľ by mal jednoznačne uviesť aké normy chce splniť pre EÚ Nariadenie 2016/425. Bez uvedenia noriem, táto požiadavka nemusí byť naplnená. Pre zamýšľané použitie verejného obstarávateľa je vhodné určiť ochranu pred baktériami a vírusmi čo je dokázané splnením noriem EN 374.
Obrancov Mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
5 161,12
4 300,93
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.11.2024 08:49
04.12.2024 08:50
04.12.2024 09:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: