• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2024 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2024 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2024 10:35

Detail zákazky Z202410824

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.11.2024 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    04.12.2024 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.12.2024 10:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.12.2024 10:35

Základné údaje

Z202410824

OF-296530

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=10123622

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46479848

AgeVolt Slovakia s. r. o.

Jarošová 1, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Autopríslušenstvo - nákup prenosných staníc pre nabíjanie služobného motorového vozidla na elektrický pohon

nabíjacia stanica, elektromobil

  • 31158100-9 - Nabíjače batérií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Autopríslušenstvo - nákup prenosných staníc pre nabíjanie služobného motorového vozidla na elektrický pohon
Funkcia
Zákazku obstarávame z dôvodu potreby nabíjania služobného motorového vozidla na elektrický pohon.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Množstvo ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Druh nabíjacej stanice Prenosná nabíjacia stanica pre nabíjanie elektromobilu
Záruka min. 2 roky
Funkcia Plug & Play požaduje sa prenosnú nabíjaciu stanicu pripojiť a používať bez zložitej konfigurácie, pričom nabíjanie vozidla sa automaticky spustí po pripojení do nabíjačky k vozidlu
Dokončenie nabíjania len odpojením prenosnej nabíjacej stanice z el. zásuvky požaduje sa
Dĺžka kábla 5 metrov
Typ sieťového konektora CEE a Schuko
Typ nabíjacieho konektora AC Typ 2
Pracovný prúd 3- fázový elektrický prívod s max. veľkosťou 32 A
Pracovné napätie 380 V – 480 V AC (3 fázové)
Napätie 230/400 V
Ochrana proti prepätiu 265 V (1 fázové napätie)
Ochrana proti podpätiu 175 V (1 fázové napätie)
Ochrana proti úniku AC/A+DC6mA
Odolnosť voči vode IP67 Typ 2 konektor /IP54 nabíjačka/IP44 priemyselná
Menovitý výkon rýchlo nabíjanie 22 kw
Počet fáz 3
Počet zásuviek 1
Minimálna pracovná teplota -25°C
Maximálna pracovná teplota 55 °C
Typ prúdu AC
Stupeň krytia IP67
Displej požaduje sa
Ukazovateľ na displeji Odber el. energie
Nastavenie nabíjacieho prúdu áno
Ochrana proti prehriatiu áno
Prepäťová ochrana áno
Ochrana proti nízkemu napätiu áno
Ochrana proti blesku áno
Ochrana proti zemnému spojeniu áno
Obsah balenia taška, prenosná nabíjacia stanica pre EV/PHEV AC Typ 2 22 kw, adaptér s koncovkami CEE na Shuko 1 fáza, návod na použitie
Návod na obsluhu požaduje sa v slovenskom/českom jazyku
Kompatibilita Prenosná nabíjacia stanice bude určená pre nabíjanie vozidiel továrenskej značky: Peugeot. Typová rada: PEUGEOT 308 ALLURE ELECTRIC 115 kW BATÉRIA 54 kWh Rok výroby: 2024
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia na adresu objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, číslo a názov kúpnej zmluvy. Prílohou vystavenej faktúry musí byť dodací list potvrdený oprávnenými osobami zmluvných strán. Objednávateľ žiada zasielať originál faktúru s originál podpisom a pečiatkou. Faktúra bude vystavená jednorazovo po dodaní celého predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je určená obchodným zákonníkom.
V prípade, že doručená faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa platných právnych predpisov, je objednávateľ oprávnený predmetnú faktúru vrátiť dodávateľovi za účelom jej doplnenia alebo opravy. Po doručení opravenej faktúry nanovo začne plynúť lehota splatnosti faktúry.
Poskytovateľ služby vystaví a zašle faktúry na adresu objednávateľa v zmysle uzatvorenej zmluvy.
Konkrétne termíny dodania 2 ks prenosných nabíjacích staníc pre účely nabíjania služobného osobného motorového vozidla na elektrický pohon, budú upresňované priebežne počas platnosti zmluvy.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, do 31.12.2024 s termínom plnenia október až december prostredníctvom čiastkových faktúr po dodaní požadované tovaru.
Zmluvné strany odovzdajú a prevezmú požadované príslušenstvo na základe preberacích zápisov potvrdených podpismi oprávnených zástupcov zmluvných strán.
Preberacím protokolom pre účely tejto zmluvy sa rozumie dodací list.
Poskytovateľ zabezpečí dodanie 2 ks nových, funkčných a nepoužitých „Prenosných nabíjacích staníc pre nabíjanie služobných motorových vozidiel na elektrický pohon“ v zmysle stanovených technickej špecifikácie objednávateľom na adresu určenú objednávateľom na vlastné náklady.
Ak predložená technická špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa.
Dodaný tovar musí byť nový, v bezchybnom stave, nepoužitý, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list, manuál...) v slovenskom/českom jazyku.
Tovar bude dodaný a prevzatý na základe dodacieho listu poverenou osobou objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 13:00 hod. Dodací list musí obsahovať najmä dátum odovzdania a prevzatia tovaru, jeho typové označenie, množstvo, označenie miesta dodania, podpisy oprávnených osôb za odovzdanie/prevzatie tovaru s odtlačkom pečiatky oboch zmluvných strán.
Zmluvné strany odovzdajú a prevezmú 2 ks Prenosných nabíjacích staníc na základe preberacích zápisov potvrdených podpismi oprávnených zástupcov zmluvných strán.
Preberacím protokolom pre účely tejto zmluvy sa rozumie dodací list ktorý bude súčasťou faktúry za poskytnutú službu vystavenú poskytovateľom.
Poskytovateľ je povinný dodať 2 ks Prenosných nabíjacích staníc pre nabíjanie služobných motorových vozidiel na elektrický pohon) v zmysle platnej legislatívy a v stanovenej lehote.
Zmluvná cena musí byť konečná a musia v nej byť započítané všetky náklady dodávateľa súvisiace s dodaním predmetu zmluvy (tovaru).
Kontaktná osoba objednávateľa do 3 pracovných dní od doručenia cenovej špecifikácie ponuku dodávateľa odsúhlasí, príp. odmietne, ak táto nebude spĺňať požiadavky objednávateľa.
Dodávateľ oznámi presný termín plnenia min. 3 pracovné dni vopred kontaktnej osobe v mieste plnenia.
Tovar musí byť zabalený spôsobom vhodným na prepravu a manipuláciu, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom resp. objednávkovom formulári/ zmluve sa budú považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, 831 03 Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

06.12.2024 06:23 — 18.12.2024 06:25

2,00 ks

725,80

604,84

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.11.2024 08:02

04.12.2024 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.12.2024 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 469
 62
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.11.2024 11:31 - Vstupná ponuka 725,76 € Cena s DPH
29.11.2024 11:31 - Najvýhodnejšia ponuka 725,76 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS